YKSINKERTAISIA kaunistautumistapoja
eli, miten näyttää naiselliselta ja nätiltä yksinkertaisin keinoin? hiustenlaitto jne.
t. tyyliinsä kyllästynyt
Kommentit (3)
Mulla on polkkatukkamainen tukka, ja tupeeraan sitä juresta ja lakkaa päälle. Jotta siitä tulee kuohkea ja pörröinen eikä valu päätä myöten.
Ja kun on suuri kaula-aukko ja pushupit, niin oma olo on naisellisempi. En tarkoita, että liikaa näkyisi, vaan yleisesti vain muodot korostuu.
Suolasuihke on ihan mun lemppari hiustuote, sillä saa pitkiin hiuksiin nätit surffilaineet ja lyhyempiinkin hiuksiin saa lainetta ja itsellä kun on puolipitkä kerrostettu tukka, saa sillä kauniisti kerrokset esiin, ihan kuin olis pidempäänkin laittanut. Suihketta tyveen ja latvoihin ja ns puristelee latvoja ja sormilla tupeeraa tyveä ja avot! Myös hyvä cc voide on nopea ja toimiva pelastus, tasoittaa epätasaista ihoa ja peittää pienet virheet. Ja jos vielä haluaa vähän enemmän panostaa, niin ripsienpidennykset! Olet aina ns valmiin ja huolitellun näköinen, itse olen ollut todella tyytyväinen, pohjameikki kasvoille ja olet jo todella tyylikäs kun silmätkin on tiptop, ei välttämättä edes kaipaa mitään rajauksia.
Mä pesen hiukset illalla ja annan kuivua melkeen kokonaan. Mulla on pitkä ja paksu tukka joten jaan sen viiteen tai kuuteen osioon ja kieritän jokaisen osion sellaiseksi rullaksi jonka sitten kiinnitän ponnarilla pieneksi nutturaksi. Aamulla lakkaa ja kun ne avaa niin ah täydelliset laineet! <3 Usein teen vielä helpon nutturan tai ponnarin kun töissä avoin tukka häiritsee, mutta tulee paaaljon nätimpi ja huolitellumpi kun pohjalla on nuo laineet.