Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaita halventava on tuo prisman hintojen halpuutus -mainos

Vierailija
08.02.2015 |

Tulee sellainen fiilis, että kampaajaan ja autoon on kyllä rahaa mutta pihi asiakas ei voi kauppiaalle maksaa muutamaa senttiä kalliimpaa hintaa juustosta.

Alentuvaan tyyliin Prisma on sitten halpuuttanut hintojaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on tulkinta..

Vierailija
2/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:49"]Tulee sellainen fiilis, että kampaajaan ja autoon on kyllä rahaa mutta pihi asiakas ei voi kauppiaalle maksaa muutamaa senttiä kalliimpaa hintaa juustosta.

Alentuvaan tyyliin Prisma on sitten halpuuttanut hintojaan.
[/quote]

Mitä on halpuutetu? Oon köytäny vaan reisdumiehen ja maidon. Minuun ei oo purru oun en löydä halpuutettuja rismasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taasen inhottaa koko halpuutus sana. Uh! Alensimme hintoja olisi parempaa kieltä.

Vierailija
4/31 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:53"]Mua taasen inhottaa koko halpuutus sana. Uh! Alensimme hintoja olisi parempaa kieltä.
[/quote]

No seki. Hintoja halvennettiin

Vierailija
5/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman asiakasta alentavat ja ylimieliset mainokset suorastaan inhottavat minua. Vai että he ihan itse hoksasivat, että asiakkaat pitävät heidän hintojaan kalliina? Totuus on, että he päättivät alentaa joitakin hintoja vasta sitten, kun muut jo möivät tavaraa halvemmalla. Ja sitten pistetään asiakkaita halvalla näillä tympeääkin tympeämmillä "vain miljonääreillä on varaa ostaa maitoa" mainoksilla. Kuvittelevatkohan ne aivan tosissaan, että tuollaiset mainokset joitakin naurattavat? 

Vierailija
6/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina Prismassa. Siellä on hyvä hinta-laatusuhde ja laajat valikoimat. En kiinnitä huomiota mainoslauseisiin ja mainontatapoihin. Olen tyytyväinen asiakas.

Vierailija
7/31 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä siinä on kyllä aika epämiellyttävä piiloviesti. 

Vierailija
8/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parjataan meitä asiakkaita ettei meillä ole varaa ostaa maitoa, juustoja, leipää yms. tuotteita. Ainakin itse henkilö kohtaisesti lisään tästä lähtien käyntiä näissä toisissa kaupoissa esim, lidl, Tokmann, minimani... S- ja K- kaupat niistä haetaan vain se mitä ei noista löydy. Meidän perhe on vähävarainen ja ainakin minulle tuli sellainen tunne tuosta mainoksesta, että vielä enemmän kyykkyyn pitää mennä jos noissa Bonus ja Plussa kaupoissa pitää käydä.

Vierailija
9/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samaa kuin ap kun mainoksen näin. Tosi tympeä ja asiakkaita halveksuva asenne, ikäänkuin asiakkaat hysteerisinä ja täysin sekopäisinä pitäisivät hintoja liian korkeina. Ärsyttää ruokien hinnat Suomessa, ja sitä vielä hyssytellään ettei ne nyt niin korkeat ole; iltiksenkin kartta Euroopan kalliimmista ruokamaista ja ruokien hintakehityksestä katosi etusivulta varmaan viidessa minuutissa taannoin. Ylläri Suomi oli johtomaana tässä "kehityksessä".  

Vierailija
10/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä! Kunnon vittuileva piiloviesti.

Vierailija
11/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mainoksen pervoa äijän ääntä.

Vierailija
12/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä mieleni pahoitin.

Vierailija
13/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että alentavat hintoja. Nykyäänhän ei enää kovin moni osaa oikeaa suomea ollenkaan, joten ei mikään ihme, että ilmaisivat sen noin huonolla kielellä.

Vierailija
14/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo mainos antaa juurikin sellaisen kuvan, etteivät hinnat edes oikeasti ole kalliita, vaan ihmiset niin tyhimä/hysteerisiä, että luulevat niin. Ja prisma kaikessa hyvyydessään nyt sitten alentaa hintoja rauhoitellakseen yksinkertaisia hysterisoivia asiakkaitaan. Tosiasiassahan kauppa on se, joka kannattaa, esim. maidon hinnastakin isompi osa taitaa jäädä kaupalle, kuin sille alkutuottajalle.

Kaikenkaikkiaan todella inhottava mainos, tekee heti mieli vaihtaa kanavaa.

Vierailija
15/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennus-termiä ei saa käyttää kuin väliaikaisesta hinnan laskemisesta.

Vierailija
16/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah, kuinka järkeväksi sitä itsensä tunteekaan, kun kirjoittaa sanan 'tyhmä' väärin :)

t.15

Vierailija
17/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko ottaa kaikki niin vakavasti :D

Vierailija
18/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä kiskoo alen loppujen lopuksi tuottajilta. Itsellä mennyt maku koko puljuun..

Kallista ja ylimielistä suhtautumista asiakkaisiin.. Miten hoitivat tuplaveloituksetkin. En tykkää.

Vierailija
19/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mainoksesta kyllä huomaa kuinka joku iso kiho ja kansan todellisuudesta irtautunut on tehnyt sen mainoksen. Muka hauskaa kun tyhmä kansa räpiköi kun ei ole rahaa ruokaan. Parodioitua vallankumous näyttelyä. Sitten alennukset on muutenkin tasoa paska. Ja loppuun vitsi että he olivat kuulleet kuinka ruoka on liian kallista vaikka todellinen syy on voiton tekeminen kun ostovoima ei riitä.

Vierailija
20/31 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kauppiaan pitäisi ostaa monacon mökille suurempi purjevene, mistä vitusta nyt otetaan rahat kun piti hintoja laskea?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi