Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAIVOSTUTTAVAT Veikkausasiakkaat!

Vierailija
08.02.2015 |

AINA, kun menen käymään nopeasti kaupassa, niin eiköhän ennen minua jonoon osu joku Veikkaushullu asiakas. Haluavat ostaa ties mitä lippulappuja ja TULOSTAA kymmeniä sivua jotain jääkiekkotuloksia. AAAARGH!

Kyllä pitäisi kehittää joku itsepalveluautomaatti Veikkausasioille, ettei muiden ihmisten aikaa mene noihin hömpötyksiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähimarketissa on kolme kassaa, kahdella kassalla on veikkauskone ja yhdellä ei. Yleensä on yksi tai kaksi kassaa käytössä, toisella on veikkauskone, toisella ei. Jos on vaan yksi kassa, niin silloin se on se veikkauskassa.

Mikä ihme siinä on, että niiden saatanan lottokuponkien kanssa pitää ängetä sille kassalle, jolla ei veikkauskonetta ole ja sitten se kassaneiti saa juosta sinne veikkauskoneelle toiselle kassalle. Ei siinä muuten mitään, mutta kun sitten sieltä huudellaa puolin ja toisin kysymyksiä ja vastauksi siitä laitetaanko jokeria jne. Ja jono vaan seisoo.

Olisiko mitenkään mahdollista, että lottoajat ja muut veikkaajat voisivat mennä automaattisesti sille kassalle, jolla se konekin on? NIin me ei-lottoajat saisimme tehdä ostoksemme ilman, että tarvitsee kuluttaa koko päivää kassajonossa pakasteet sulaen.

Vierailija
22/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:13"]

Aina voi mennä lataamaan sen bussikorttinsa muualle. Tai poikkeuksellisesti maksaa matka kuskille, jos on niin kiire. Ei kannattais jättää tuommoista asiaa viimetippaan.

[/quote]

No jos tietää, että ärrä on auki ja on ottanut sen mukaan suunnitelmiin (esim. 5-10 min ylimääräistä lataamista varten - tuskin on viime tippaan jättämistä) eikä muita latauspaikkoja lähimailla. Ei sitä voi etukäteen tietää, että siellä onkin joku tukkimassa jonoa. Harvempi pitää käteistä nykyisin mukana, että voisi kuskille maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:13"]

Aina voi mennä lataamaan sen bussikorttinsa muualle. Tai poikkeuksellisesti maksaa matka kuskille, jos on niin kiire. Ei kannattais jättää tuommoista asiaa viimetippaan.

[/quote]

No jos tietää, että ärrä on auki ja on ottanut sen mukaan suunnitelmiin (esim. 5-10 min ylimääräistä lataamista varten - tuskin on viime tippaan jättämistä) eikä muita latauspaikkoja lähimailla. Ei sitä voi etukäteen tietää, että siellä onkin joku tukkimassa jonoa. Harvempi pitää käteistä nykyisin mukana, että voisi kuskille maksaa.
[/quote]

Joskus siellä kioskilla saattaa olla ennen sinua vaikkapa 4 asiakasta ja vaikka kaikki oisi nopeita, 5min sujahtaa melko sukkelasti. Kyllä se on viime tippaan jättämistä. Kannattaa varata ainakin vartti niin ei tarvi kiukutella muiden asiakkaiden takia

Vierailija
24/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin kerran yhdellä ärrällä, joka selvästi oli veikkauksen pyhättö. Siellä oli iso screeni, josta seurattiin kilpailuja. Menin ostamaan jotain, mutta sitten piti tehdä tilaa jollein V5-veikkaajalle, jolla oli lähtö just menossa kiinni tms. Siis myyjäkin oli sitä mieltä, että tämä vedonlyöjä täytyy rahastaa ensin. Enpä ole asioinut siellä muulloin - onneksi.

Lottoaminen kaupan kassalla on kyllä älyttömin juttu, jonka tiedän. Eikö kioskit riitä?

Vierailija
25/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"]

Ohis, mutta jonot R-kioskeilla ym. Veikkaus pisteissä lyhentyisivät jos Veikkaukselle tulisi mahdollisuus pelata porukkapelejä netissä.

Itseänikin suoraan sanottuna v*tuttaa käydä veikkauspisteissä tekemässä vetoja koska se on paljon hankalampaa mitä netissä, mutta joskus on pakko, sillä porukkavedoissa mukana olemalla voittaa paremmin (kun isompi lappu, jollaista en yksin "uskaltaisi" tehdä) ja silloin se veto pitää ottaa joko 5 tai 10 osaan jotta jokainen voi itse lunastaa omat voittonsa eikä tule sähläämistä yhden lapun kanssa. Pankkikin saattaisi puuttua asiaan jos esim. käteisenä vie monta tonnia pankkiin eikä ole näyttää vetolappua tmv. todistetta mistä raha on tullut, kerta ehkä vielä menisi, mutta kiva useasti olla selittämättä samaa tarinaa...

[/quote]

Eikös netissä ole kimppapelejä?

Vierailija
26/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene koskaan kassajonoon jossa on mummo edellä.

Vierailija
27/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:19"]

Meidän lähimarketissa on kolme kassaa, kahdella kassalla on veikkauskone ja yhdellä ei. Yleensä on yksi tai kaksi kassaa käytössä, toisella on veikkauskone, toisella ei. Jos on vaan yksi kassa, niin silloin se on se veikkauskassa.

Mikä ihme siinä on, että niiden saatanan lottokuponkien kanssa pitää ängetä sille kassalle, jolla ei veikkauskonetta ole ja sitten se kassaneiti saa juosta sinne veikkauskoneelle toiselle kassalle. Ei siinä muuten mitään, mutta kun sitten sieltä huudellaa puolin ja toisin kysymyksiä ja vastauksi siitä laitetaanko jokeria jne. Ja jono vaan seisoo.

Olisiko mitenkään mahdollista, että lottoajat ja muut veikkaajat voisivat mennä automaattisesti sille kassalle, jolla se konekin on? NIin me ei-lottoajat saisimme tehdä ostoksemme ilman, että tarvitsee kuluttaa koko päivää kassajonossa pakasteet sulaen.

[/quote]

Ah, juuri tämä!

Se asiointi on niin raivostuttavaa, kun ensin maksavat ostoksensa ja sitten kaivetaan ne lottokupongit ja muut esille, pyydetään myyjää tarkastamaan nippu tositteita ja laitetaan sitten tämä ja tämä uudestaan ja sitten mulla on tässä vielä tämä yksi, joka on uusi. Seistään siinä kassalla ja huudellaan sen myyjän kanssa. Sitten saadaan kupongit järjestykseen ja maksetaan ja SITTEN VASTA siirrytään pakkaamaan ne aiemmin maksetut ostokset. Eikö olisi voinut pakata siinä sillä aikaa kun myyjä on toisella kassalla.

Kaikki tämä vieläpä lauantaina, joka on muutenkin vilkas kauppapäivä.

Vierailija
28/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kaupan tarjoamia palveluita ei ole soveliasta käyttää. Ne joita itse käyttää on hyväksytty ja ne joita ei itse käytä, ei muidenkaan pitäisi käyttää.

Vierailija
29/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kaupan tarjoamia palveluita ei ole soveliasta käyttää. Ne joita itse käyttää on hyväksytty ja ne joita ei itse käytä, ei muidenkaan pitäisi käyttää.

Vierailija
30/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on kimppapelejä, mutta ei niistä ole iloa jos haluaa itse (tai antaa kaverin) tehdä sen kupongin jos kyse on esim. Vakiosta. Samoin monilla työpaikoilla on erilaisia lottokimppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi