Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAIVOSTUTTAVAT Veikkausasiakkaat!

Vierailija
08.02.2015 |

AINA, kun menen käymään nopeasti kaupassa, niin eiköhän ennen minua jonoon osu joku Veikkaushullu asiakas. Haluavat ostaa ties mitä lippulappuja ja TULOSTAA kymmeniä sivua jotain jääkiekkotuloksia. AAAARGH!

Kyllä pitäisi kehittää joku itsepalveluautomaatti Veikkausasioille, ettei muiden ihmisten aikaa mene noihin hömpötyksiin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan "itsepalveluautomaatti" jo olemassa, nettipelit.

Vierailija
2/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:20"]

[/quote]Ilmeisesti liian vaikeaa näille superpelaajille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:20"]

[/quote]Ilmeisesti liian vaikeaa näille superpelaajille. 

[/quote] Osalle se on päivän sisältö käydä veikkaamassa ja odotella tuloksia.

Vierailija
4/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Jos on kiire bussiin ja haluaa nopsaa ladata lippunsa R-kioskissa, niin tietysti se edellinen asiakas on just joku tuollainen tyyppi, joka valloittaa kassan puoleksi tunniksi. Minua ainakin hävettäisi, jos jonoa kertyisi taakse, mutta nuo tyypit eivät ole millänsäkään.

Vierailija
5/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan vitun urpoja noi.

Vierailija
6/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jättäkö niitä bussilippujen latauksia tsi muita asioita niin viime tippaan. Ihan samanlainen oikeus muilla on asioida rauhassa ilman että joku hyökii niskaan koska pitää itseään ja omaa asiaansa tärkeämpänä

Vierailija
7/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:29"]

Älkää jättäkö niitä bussilippujen latauksia tsi muita asioita niin viime tippaan. Ihan samanlainen oikeus muilla on asioida rauhassa ilman että joku hyökii niskaan koska pitää itseään ja omaa asiaansa tärkeämpänä

[/quote]

On oikeus, mutta olisi kohteliasta vaikka kysyä, että haluaako joku muu asioida tässä välissä. Ja sitten jatkaa sitä juttuaan. Itsekin olen esim. ruokakaupan jonossa päästänyt edelle asiakkaan, jolla on ollut pieni ostos, jos mulla on ollut iso.

Vierailija
8/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

On oikeus, mutta olisi kohteliasta vaikka kysyä, että haluaako joku muu asioida tässä välissä. Ja sitten jatkaa sitä juttuaan. Itsekin olen esim. ruokakaupan jonossa päästänyt edelle asiakkaan, jolla on ollut pieni ostos, jos mulla on ollut iso.

[/quote] Ei siinä kassalla kantsi mitään kohtausta järjestää. Kukin asioi vuorollaan.

Vierailija
9/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

Miksi kenenkään pitäisi luovuttaa oma vuoronsa jollekin selkään tuuppijalle ja itseään tärkeämpänä pitävälle?

Vierailija
10/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:29"] Älkää jättäkö niitä bussilippujen latauksia tsi muita asioita niin viime tippaan. Ihan samanlainen oikeus muilla on asioida rauhassa ilman että joku hyökii niskaan koska pitää itseään ja omaa asiaansa tärkeämpänä [/quote] On oikeus, mutta olisi kohteliasta vaikka kysyä, että haluaako joku muu asioida tässä välissä. Ja sitten jatkaa sitä juttuaan. Itsekin olen esim. ruokakaupan jonossa päästänyt edelle asiakkaan, jolla on ollut pieni ostos, jos mulla on ollut iso. [/quote] Miksi kenenkään pitäisi luovuttaa oma vuoronsa jollekin selkään tuuppijalle ja itseään tärkeämpänä pitävälle?

[/quote]

Kuka tässä on tuuppinut selkään?

Vierailija
11/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"]

Miksi kenenkään pitäisi luovuttaa oma vuoronsa jollekin selkään tuuppijalle ja itseään tärkeämpänä pitävälle?

[/quote]

Siksi, että on yksinkertaisesti epäkohteliasta varata pikkukioskin tai kaupan AINOA kassa puoleksi tunniksi. Minä en edes kehtaisi tehdä niin. -ap

Vierailija
12/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Siksi, että on yksinkertaisesti epäkohteliasta varata pikkukioskin tai kaupan AINOA kassa puoleksi tunniksi. Minä en edes kehtaisi tehdä niin. -ap
[/quote]

Tottakai kehtaisit kun kerran pidät itseäsi muita asiakkaita tärkeämpänä. Jos sulla oisi bussilipun lataaminen, jonkun prepaid-liittymän osto, ehkä jonkun paketin nouto ja vielä lottoaminen niin et takuulla kysyisi keltään haluaako joku asioida ennen sua. Ihan turha edes väittää muuta.

Vierailija
13/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]

Enpä ole itse ymmärtänyt ajatella noin. Välillä tosiaan joutuu odottamaan omaa vuoroaan, kun toiset hoitavat omia ostoksiaan. Samoin on joku varmaan joskus joutunut odottamaan, kun itse asioin.

Vierailija
14/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sen puolen tunnin miettimisen jälkeen kaivetaan se lompakko sieltä kassista ja ruvetaan etsimään rahoja ja kolikoita. Ja siinä lasketaan tasarahaa tiskillä kaikessa rauhassa, vaikka takana on pitkä jono. Sitten kun vihdoin ja viimein saadaan toimitus suoritettua, jäädään tiskille työntämään niitä kuponkeja lompakkoon ja lompakkoa kassiin ja kassia kiinni, ennenkuin ymmärretään hitaaaaasti siirtyä syrjään.

Vierailija
15/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta jonot R-kioskeilla ym. Veikkaus pisteissä lyhentyisivät jos Veikkaukselle tulisi mahdollisuus pelata porukkapelejä netissä.

Itseänikin suoraan sanottuna v*tuttaa käydä veikkauspisteissä tekemässä vetoja koska se on paljon hankalampaa mitä netissä, mutta joskus on pakko, sillä porukkavedoissa mukana olemalla voittaa paremmin (kun isompi lappu, jollaista en yksin "uskaltaisi" tehdä) ja silloin se veto pitää ottaa joko 5 tai 10 osaan jotta jokainen voi itse lunastaa omat voittonsa eikä tule sähläämistä yhden lapun kanssa. Pankkikin saattaisi puuttua asiaan jos esim. käteisenä vie monta tonnia pankkiin eikä ole näyttää vetolappua tmv. todistetta mistä raha on tullut, kerta ehkä vielä menisi, mutta kiva useasti olla selittämättä samaa tarinaa...

Vierailija
16/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"] Miksi kenenkään pitäisi luovuttaa oma vuoronsa jollekin selkään tuuppijalle ja itseään tärkeämpänä pitävälle? [/quote] Siksi, että on yksinkertaisesti epäkohteliasta varata pikkukioskin tai kaupan AINOA kassa puoleksi tunniksi. Minä en edes kehtaisi tehdä niin. -ap [/quote] Tottakai kehtaisit kun kerran pidät itseäsi muita asiakkaita tärkeämpänä. Jos sulla oisi bussilipun lataaminen, jonkun prepaid-liittymän osto, ehkä jonkun paketin nouto ja vielä lottoaminen niin et takuulla kysyisi keltään haluaako joku asioida ennen sua. Ihan turha edes väittää muuta.

[/quote]

Lataan bussilipun aina automaatista, en osta prepaid-liittymiä, paketteja noudan hyvin satunnaisesti ja en IKINÄ lottoa (ja jos niin tekisin niin tekisin sen netissä).

Mietin oikeasti kanssa-asiakkaita hyvin paljon - mietin valmiiksi mitä menen kassalle tekemään ja otan aina rahat ja kortin valmiiksi esille. Siksi varmaan raivostuttaakin, kun muut eivät toimi näin. -ap

Vierailija
17/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät pikkuostosten tekijät. Aina kun menen lottoamaan, seisoo selän takana joku hätähousu joka on ostamassa jotain turhanpäiväsitä pikku ostosta. Eikö ostoksia voi tehdä kaikki kerralla eikä hakea tavaroita yksitellen ja kunnon asiakkaita ahdistaen? Mitä kauppa hyötyy pikkuostosten tekijöistä? Menee kassan ja kunnon asiakkaiden aikaa hukkaan.

Vierailija
18/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:34"] Miksi kenenkään pitäisi luovuttaa oma vuoronsa jollekin selkään tuuppijalle ja itseään tärkeämpänä pitävälle? [/quote] Siksi, että on yksinkertaisesti epäkohteliasta varata pikkukioskin tai kaupan AINOA kassa puoleksi tunniksi. Minä en edes kehtaisi tehdä niin. -ap [/quote] Tottakai kehtaisit kun kerran pidät itseäsi muita asiakkaita tärkeämpänä. Jos sulla oisi bussilipun lataaminen, jonkun prepaid-liittymän osto, ehkä jonkun paketin nouto ja vielä lottoaminen niin et takuulla kysyisi keltään haluaako joku asioida ennen sua. Ihan turha edes väittää muuta.

[/quote]

Lataan bussilipun aina automaatista, en osta prepaid-liittymiä, paketteja noudan hyvin satunnaisesti ja en IKINÄ lottoa (ja jos niin tekisin niin tekisin sen netissä).

Mietin oikeasti kanssa-asiakkaita hyvin paljon - mietin valmiiksi mitä menen kassalle tekemään ja otan aina rahat ja kortin valmiiksi esille. Siksi varmaan raivostuttaakin, kun muut eivät toimi näin. -ap

[/quote]

Just tommosten "koska minä toimin näin muidenkin täytyy koska se on ainoa oikea tapa"- tyyppien takia minä hidastelen tahallani, jos huomaan jonkun tommosen huokailevan takanani jonossa.

Vierailija
19/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä lataamaan sen bussikorttinsa muualle. Tai poikkeuksellisesti maksaa matka kuskille, jos on niin kiire. Ei kannattais jättää tuommoista asiaa viimetippaan.

Vierailija
20/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä