Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisit ohjelmasta

Vierailija
08.02.2015 |

Joensuun poliisien Olli Korpi vaikuttaa tiukkapipoiselta ja tylyltä ihmiseltä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko sitä sielläkin kuvattu.

Vierailija
2/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? En ole huomannut. Mukavia tyyppejä ovat molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten itse oon tiukkapipo 

ap

Vierailija
4/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
5/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta vaikuttaa tyypiltä, joka on _omasta_mielestään_ tosi hauska ja fiksu. Ekassa jaksossa kiroilivat tosi paljon ja suhtautuminen asiakkaisiin oli sellaista, jota en itse kehtaisi kameran edessä esitellä. Ammattihuumori on oma lajinsa toki, mutta silti.

Vierailija
6/53 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tässä Poliiseja juuri, ja pari Joensuun jaksoa tullut. Oli ihan pakko googlettaa onko joku muukin samaa mieltä konstaapelista Olli Korpi. Todella tympeän ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ehkä poliisina normaali (?), mutta ei mitenkään yhteneväinen sarjan lupsakoiden ja mukavien poliisien kanssa. Ei jatkoon. Itse olen kerran ollut poliisien kanssa tekemisissä (~15 vuotta sitten, alkoholilla ei osuutta asiaan), eikä siitä jäänyt mitään ihmeempää muistikuvaa. Onneksi ei ollut kyseisen tyypin kaltaista virkamiestä asialla.

Vierailija
7/53 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paras on Olli, ette taida olla itse koskaan olleet poliisien kanssa tekemisissä saati sit putkassa.

J

Vierailija
8/53 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, tää tiukkapipo on vieläkin sarjassa. On tosi kylmän ja ylimielisenoloinen.

Vierailija
9/53 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te keksitte...

Vierailija
10/53 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran thjaikit ovat ovat ojassa pohjoisessa ja porot popsineet marjat, ollaan kumminkin porin eikun poron taljalla takkatulen röiskeessä.

Vierailija
11/53 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuopiolainen polliisi on ihanan lupsakka. <3 

Vierailija
12/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on äijä ku kumminki kaima, ei olla ylimielisii vaa parempii ku te

Vierailija
13/53 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON HAN NIITÄ POLIISEJA MONEN MOISIA TOISET ON MULKKUJA TOISET MUKAVIA IHIMISIÄ HEKIN VAIN OVAT EN OO POLIISIEN KANSSA TEKEMISIIN KOSKAAN JOUTUNU JOTENEI OO KOKEMUSTA EIKÄ OO TULLU SEURATTUA JIMILTÄ POLIISIT SARJAA

Vierailija
14/53 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jotkut poliisit on mulkkuja luulevat saavnsa tehdä mitä haluaa ei oo kokemusta mulkusta poliisista mutta ne joilta kuullu oon sano neet ja käyttäytyneet todella ylimielisesti sellaiselle ihimiselle pitää laittaa luu kurkkuun toki mukaviaki poliiseja on esim poliisit sarjasta seinäjoen poliisit härsilän juha ja kangaan pasi mutta niitä on aika harvassa 

Vierailija
15/53 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että Olli on poliisina kyllä erittäin hyvä.

Vierailija
16/53 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Tomas on parhain ikinä!

Vierailija
17/53 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on siitä, jolla on tumma ponnarilla oleva tukka niin vähän jännät vibat siitä tulee. En nyt sanoisi ylimieliseksi, enemmän sellainen lievä autistisen oloinen ja sosiaalisesti kömpelö. On valinnut ammatin, jossa on selkeä hierarkia ja toimitaan ohjekirjan mukaan ja siihen voi aina haastavissa tilanteissa turvautua.

Tuntematta yhtään hemmoa niin veikkaisin sen harrastavan jotain kontaktilajia esim judoa. Veikkaisin myös sen fanittavan Japania ja sieltä tulevia kulttuuripiirteitä.

Vierailija
18/53 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no siis itse olen 15 täytän kohta 16 ja olen joutunut olli korven kohteluun, hän oli erittäin epä asiallinen, niin olin minäkin mutta olin kuitenkin sekavassa mielentilassa. Noh kuitenkin hän uhkaili minua että hän satuttaa minua jos en pysy paikallaan ja kun syljin hänen päälleen hän painoi tyynyä minun naamavasten enkä saanut henkeä, sitten hän sanoi että ”eihän tätä voi laittaa ihmisten kuljetettavaksi” erittäin töykeää. Tainnut poliisin virka nousta hattuun :D

Vierailija
19/53 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkkuja ääljöjä on kaikki kytät vittu

Vierailija
20/53 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eksän vuoksi useampaan otteeseen käynyt Kuopion Marko Kilpi. Hän oli juuri niin lempeä ja rauhallinen kuin ohjelmassakin. Ehkä juuri hänen takiaan ymmärsin, ettei minun tarvitse katsella eksäni sekoiluja.