Olen mies joka vain paneskelee ympäriinsä. Kysy mitä vaan?
Kommentit (94)
Kuvaile tilannetta, millä tavoin yleensä isket naisen? Missä, millä perusteella päätät lähestyä tai jättää väliin, miten avaat, etenet ja clousaat tilanteen?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:03"]
kun olit nuorempi, tapahtuiko kenenkään sinua itseäsi vanhemman naisen tai miehen taholta jotain seksuaalista tekoa sinua kohtaan?
[/quote]
Kun olin todella pieni, joku viisi vuotias maksimissaan, eräs pihakaveri (samanikäinen poika) opetti mulle leikin, jossa kaivettiin toisen takapuolta haarukalla ja veitsellä. Muistaakseni leikkiä ei ehditty leikkiä kauaa. Tämä poika "kaiveli" minua vessassa hetken, kunnes vanhempani ja hänen äitinsä avasivat vessan oven kauhistuneina. Tämän jälkeen muistan ehdottaneeni tätä leikkiä eräälle tyttökaverille kylvyssä, mutta koskaan sitä ei toteutettu hänen tai kenenkään muunkaan kanssa.
Hävisit tolla 82 kaadolla . . Oli lankomiehen kanssa veto kumpi kaataa 50 muijaa kesässä.
Hävisin kolmella.. siis yhden kesän aikana . Ja kisailua useampana kesänä.. ei paha 82 ;)
...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:16"]
Osaatko vaihtaa autoon öljyt?
[/quote]
En osaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:17"]
Onko sinulla suosikki TV-sarjaa?
[/quote]
Game of Thrones
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:48"]
...
[/quote]
Vain paneskelee...? Etkö käy töissä? Sossussa? Alkossa? Paskalla?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:08"]
Kuvaile tilannetta, millä tavoin yleensä isket naisen? Missä, millä perusteella päätät lähestyä tai jättää väliin, miten avaat, etenet ja clousaat tilanteen?
[/quote]
Yleensä isken baarissa, toki joskus myös kaupassa. Riippuu missä porukassa nainen on ja millaisella meiningillä liikkeellä. Mihin tahansa isoon porukkaan en tunge ILMAN edeltävää selvää katsekontaktia. Silloinkin toki nainen pitää yrittää nopeasti saada pois kavereiden luota esim. baaritiskille, ettei jää siihen mitenkään häiritsemään porukan illanviettoa, mikä sitten helposti kusee omatkin mahikset. Parhaita on tietysti yksinäiset/kahdestaan tyttökaverin kanssa olevat naiset. Yksinäinen on voinut jäädä baariin yksin vielä katsomaan, jos löytyisi miesseuraa, kahdestaan liikkuvissa yleensä ainakin toinen on sinkku ja jonkinlainen haku päällä.
Avaus on hymyn kanssa ja joko jotain tilanteeseen liittyvää (kommentti juomasta/paikasta) tai sitten esim. "miten menee?" Olennaista on luoda kevyt ilmapiiri, ei mennä tekemään kyselytutkimusta. Ei alkuun liian vakavia keskustelunaiheita. Voimakas katsekontakti sekä kävellessäsi naisen luo että puhuessasi hänen kanssaan. Sen jälkeen rentoa juttua ilman tarkoitusta pyrkiä mihinkään suuntaan. Jossain vaiheessa kun olette syvällä keskustelussa, ala koskettaa naista viattomasti (esim. kämmenestä, käsivarresta, polvesta) puhuessasi. Jos ja kun nainen reagoi hyvin kosketukseen, voit pian suudella naista. Ensimmäinen suudelma kannattaa pitää lyhyenä. Vain vähän kieltä mukaan. Jätä nainen haluamaan lisää.
Tätä on tietysti turha lähteä ylianalysoimaan, mutta pointti on, että jos tunnet halua käyttäytyä kuin epätoivoinen kiimainen poika, niin pistä vähän jarrua ja ota kaikessa rauhassa. Ota asenne että kyllä sinä naista saat, joten ei ole tarvetta höntyillä. Sen jälkeen voit pikkuhiljaa siirtyä kiihkeämpään suuteluun ja kosketteluun. Tunnin parin yhdessäolon jälkeen ehdottaisin siirtymistä "mun luo". Älä puhu panemisesta mitään, näiden asioiden suora verbalisoiminen ei tunnu olevan hyvä taktiikka.
AP
Minkä ikäinen on ollut nuorin seksikumppanisi, entä vanhin?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:11"]
Minkä ikäinen on ollut nuorin seksikumppanisi, entä vanhin?
[/quote]
Nuorin 19-20 vuotta, vanhin 37.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:52"]
Oliko teillä sellainen "pojat on poikia" -asenne kotona? Saiko pojat suhtautua naisiin objekteina, kun ne nyt vaan on sellasia?
[/quote]
Ei ollenkaan, päinvastoin. Kun murrosiässä jäin kiinni vähäpukeisten naisten katselusta (edes mitään alastonkuvia mulla harvemmin oli käsissäni), niin äiti joka kerta alkoi kohdella mua todella julmasti. Hän ei puhunut mulle viikkoon ja tuijotti vain vihaisesti kuin jotain pedofiilia. Sisaruksia hän hellitteli näkyvästi ja kuuluvasti. Oon miettiny, että ehkä tuo oli sellainen trauma joka laukaisi addiktion. Useinhan addiktiot ja traumat ymmärtääkseni liittyy yhteen.