Olen mies joka vain paneskelee ympäriinsä. Kysy mitä vaan?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:19"]
Otatko ikäisesi naisen vakavasti jolla sama määrä miehiä?
[/quote]
Siis kiinnostuisinko vakavasti? No riippuu vähän miksi hänellä on ollut niin paljon miehiä. Toisaalta en itse suosittelisi siskoani ottamaan kaltaistani miestä, koska se nyt vaikuttaa vaan epätodennäköiseltä että kykenee yksiavioisuuteen.
Onko se kivaa olla yksin, ilman suhdetta jossa voisi jakaa jotain enemmän kuin vain eritteitä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:30"]
Onko se kivaa olla yksin, ilman suhdetta jossa voisi jakaa jotain enemmän kuin vain eritteitä?
[/quote]
Eihän se ole kivaa, mutta parempi olo mulla on yksin kuin suhteessa, jossa joudun tuntemaan pahaa oloa seksiaddiktioni takia. Mä uskon myös että parempi ottaa pää pystyssä iskut vastaan kuin elää häpeällistä kusettajan elämää. Parempi siis elää niin että voi pitää itsekunnioituksensa kuin lähteä parisuhteeseen "onnen perässä", pettää ja inhota itseään.
Olet ällö. En huolisi, vaikka olisit viimeinen mies maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:43"]
[/quote]
En tiedä mitä pahaa olen sulle tehnyt kun pitää tulla avautumaan, mutta ihan sama kuule.
AP
[/quote]
No ei varmaan suakaan kaikki huoli. Ilmeisesti se on sulle tärkeää, joten aattelin vain kertoa sulle.
-Perusmies-
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:48"]
[/quote]
En tiedä mitä pahaa olen sulle tehnyt kun pitää tulla avautumaan, mutta ihan sama kuule.
AP
[/quote]
Meinasitko että olen saanut niin vähän pakkeja että menen shokkiin kun joku tulee dumaamaan vai mikä oli syy avautumiselle? Oma paha olo?
AP
Tietääkö äiti mitä poika touhuaa?
[/quote]
AP:lla on velvollisuus sitoutua naisten kanssa, muuten hänen arvonsa miehenä on nolla ja on oikeus ja kohtuus tulla haukkumaan häntä ällöttäväksi. Tätä se on kun naisilla nousee kusi päähän.
[/quote]
Jotenkin tulee mieleen ettei sielläkään päässä ole mikään unelmien nainen.
Onko sulla naispuolisia ystäviä? Yritätkö panna heitä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"]
Onko sulla naispuolisia ystäviä? Yritätkö panna heitä?
[/quote]
Ensimmäiseen kyllä, jälkimmäiseen ei.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:03"]
Tietääkö äiti mitä poika touhuaa?
[/quote]
Pitäisi kysyä että haluaako edes tietää? Enpä usko ja jos haluaakin, ei se hänelle kuulu. Vesa Keskinen kysyi äidiltään lupaa harrastaa ryhmäseksiä kahden naisen kanssa. Kattokaa missä jamassa Vesa on. Siitä voitte päätellä mitä mieltä mä olen aikuisen miehen tilivelvollisuudesta äidilleen.
AP
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:35"]
Hyväksikäytettiinkö sua lapsena?
[/quote]
Ei, kaiketi suht normaalit perheolot mulla oli siinä mielessä, etten tule mistään perheestä jossa olisi alkoholismia, väkivaltaa tai vastaavaa tai missä lapsia kirottaisiin ja kohdeltaisiin eri arvoisesti. Vanhemmillani oli kyllä huono itsetunto ja ehkä eivät olleet ihan kypsiä kaikilta osin.
Oliko teillä sellainen "pojat on poikia" -asenne kotona? Saiko pojat suhtautua naisiin objekteina, kun ne nyt vaan on sellasia?
kun olit nuorempi, tapahtuiko kenenkään sinua itseäsi vanhemman naisen tai miehen taholta jotain seksuaalista tekoa sinua kohtaan?
Jääkö sinulta koskaan capslokki päälle?
Arvaan vastauksen: Ei