Olen mies joka vain paneskelee ympäriinsä. Kysy mitä vaan?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:51"]
Minkä ikäinen olet?
[/quote]
26 vuotta
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:53"]
Paljaalla?miksi teet noin?
[/quote]
Paljaallakin joskus. Ai miksi panen paljaalla? Jos nainen vakuuttaa ehkäisyn olevan kunnossa, niin sitten annetaan mennä. Riskit toki olemassa.
Koska sulle on sukupuolen vaihdos tehty?
Kuinka usein käyt sukupuolitautitesteissä?
Niin ja monta tautia oot sairastanut (tietääksesi)?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:57"]
Kuinka usein käyt sukupuolitautitesteissä? Niin ja monta tautia oot sairastanut (tietääksesi)?
[/quote]
Yhtään en ole sairastanut. Toki en ole aina paljaalla vetänytkään. Ehkä puolen vuoden välein olen käynyt.
Miten mun kaveri, joka valittaa aina ku ei tuu pillua, sais pillua? On ihan komea kaveri mutta huonoitsetuntoinen ja tuhottoman ujo.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:58"]
Sullako ei ole parisuhdetta?
[/quote]
Ei ole enää. Tuleeko joskus ja missä muodossa ( oska perinteinen monogamia ei ehkä toimi), siitä en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:02"]
Miten mun kaveri, joka valittaa aina ku ei tuu pillua, sais pillua? On ihan komea kaveri mutta huonoitsetuntoinen ja tuhottoman ujo.
[/quote]
Ehkä sitä itsetuntoa kannattaisi terapian kautta lähteä nostamaan. Mitään lyhyttä vastausta ei ole. Pitää eka hoitaa ne omat henkiset ongelmat kuntoon ja lopettaa naisten laittaminen jalustalle. Eli ei roikkumista ja salamaihastumisia naisiin joita hän ei edes kunnolla tunne, ei mielistelyä, ei ylpeilyä saavutuksilla, ei mitään yrittämistä tai todistelua. Miehen pitäisi naiselle jutellessaan miettiä, onko hän riittävän hyvä minulle eikä olenko minä riittävän hyvä naiselle. Itsetunto lienee tuossa kuitenkin se, mistä fiksaaminen pitäis aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:53"]
Paljaalla?miksi teet noin?
[/quote]
Paljaallakin joskus. Ai miksi panen paljaalla? Jos nainen vakuuttaa ehkäisyn olevan kunnossa, niin sitten annetaan mennä. Riskit toki olemassa.
[/quote]
"Ehkäisyn olevan kunnossa", mitä hittoa, pillerit ja kierukat ei pidä naista puhtaana taudeista!
Reppana luuletko että puolivuosittainen sp-tautitesti riittää jos häsellät noin?
Noh, näin se luonto huolehtii, että typerimpien meistä suku ei ainakaan jatku (monet sp-taudit hoitamattomana aiheuttavat lapsettomuutta, mitä sinulle toivonkin)
Ja monet naiset hankkiutuvat vauvakuumeissaan panolta salaa raskaaksi, sitten tulevat ovelle käsi ojossa elatusmaksuja vaatimaan...
Vai etkö ole saanut yhtäkään naista niin tyytyväiseksi, että olisi halunnut toistamiseen?
Onnea valitsemallesi tielle
Tällä palstalla aina toitotetaan että nainen joka tekee vastaavasti on huora, oletko samaa mieltä eli halveksitko naisia, joita panet?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:16"]
Tällä palstalla aina toitotetaan että nainen joka tekee vastaavasti on huora, oletko samaa mieltä eli halveksitko naisia, joita panet?
[/quote]
En. Sen sijaan jos nainen on edes suudellut jotain miestä joka on henkiseltä tasoltaan ihan alle arvostelun, niin se on aikamoinen turn off.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:18"]
Millainen on hyvä 'hoito'?
[/quote]
Ulkonäkö tietysti keskeinen tekijä, samoin avoin luonne ja seksuaalinen itsevarmuus. Toki tähän voisi laittaa kaikki tekijät mitä ihannenaiseltaan hakee (koska mun silmissä vaimokandidaatti on myös täydellinen pano), mutta noi ehkä keskeisiä jos tarkoitus on vain kerran harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:38"]
Välitäkö naisen orgasmista?
[/quote]
Se vaikuttaa omaankin nautintoon erittäin paljon, joten kyllä pyrin poikkeuksetta antamaan naiselle nautintoa.
Minkä ikäinen olet?