Miten kukaan kehtaa ajaa alle 50 000 arvoisella autolla??
Oma auto korjauksessa ja korjaamolta tuli tilalle 2011 50 000 arvoinen auto, ja kyllä nolottaa ajella tällaisella romulla. Miten te muut kehtaatte??
Kommentit (61)
Hei pliis...
http://www.imcdb.org/i223272.jpg
Tuolla autolla olen ajanut jo 15 vuotta. Ja yhden ainoan kerran on ollut korjaamolla. Mittarissa alle 100 tonnia, kulkee kuin unelma, mahtuu pienimpäänkin parkkiruutuun <3 Kuluttaa niin vähän, että raha riittää paljon muuhun ylimääräiseen, esim matkusteluun yms :) vakuutuslaskukin tulee vain muutaman kerran vuodessa ( hassut 150e). Tankilla käyn kuukauden välein, 20 e bensaan niin mittarissa yli puolet.
Mitäs vaihtoehtoja näät pienituloisille? Jättää syömättä, jotta on ainakin hieno auto?
Kyllä mä hyväksyn vain huomarravasti kalliimman ja isomman auton. Ja tietty pitää olla kuljetta erikseen. Joten vöitani on Veolian bussi :-)
Sellaiset joille auto ei ole pilin jatke vaan kulkuneuvo, joiden itsetunto ei ole automerkistä kiinni;D
Meillä on 2 leasingautoa pihassa, toisen arvo uutena 18k€ ja toisen 45k€. Uutta autoa juuri katselen, sain tarjouksen 16700€, sopii mulle hyvin!
No mun autoni arvo taitaa olla 50e jos sitäkään, paljonkos romuttamolta saa? Mutta hemmetin hyvä autohan se on ollut, kulkenut aika vähällä laitolla jo 25 vuotta.
Sait tilalle yli 200 miljoonan euron auton?! No huhhuh...
Niin, onhan se hienoa ajaa superkalliilla autolla, jonka arvo laskee vuosittain useita tuhansia, ihan vain ajamalla.
Niin just, mun auto maksaa ziljoonan, juon vain jumalten nektaria ja paskon timantteja. Köyhät.
Taitaa olla ennemminkin niin, että on helvetin tyhmää laittaa rahansa hukkaan, eli tuonhintaiseen autoon. Vasta sen jälkeen voi noin turhaan laittaa rahaa, kun on kaikki muu elämässä jo yltäkylläisyydessä kuohuvaa, eikä rahalle keksi enää minkäänlaista hyötykäyttöä.
Alfat eivät todellakaan välitä siitä, mitä muut heistä ajattelevat. Et vissiin taida olla sellainen?
En kehtaakaan. Siksi pidän autoani kaukana kotoa, lähden töihin ennen kuin kukaan on herännyt ja jätän se kauas työpaikasta. Joka hetki pelkään, että joku näkee mut ajamalla vain 30 000 euron autolla. Siksi pidän myös peruukkia ajaessani. Huollossa käynnit on yhtä helvettiä, kun autokaupassa katotaan kuin halpaa makkaraa ja saa pelätä koko ajan törmäävänsä tuttuun. Kyllä tässä totaaliseksi hylkiöksi itsensä tuntee... Näin kurjasti kävi, kun mies sairastui vakavasti ja joutui työkyvyttömäksi... :( Ei voinut ennen kuvitellakaan, että tällaista se on - köyhän elämä.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mikä kulkuneuvo ahterin alla on, kunhan pääsen sillä sinne mihin haluan.
Kiitos, kehtaan oikein hyvin ajaa viiden tonnin arvoista autoani. Se on lommoton, ruosteeton, lämmitys ja keskuslukitus toimivat, takapenkillä on hyvin tilaa, kiihtyy hyvin ohitustilanteissa, ikää on kymmenisen vuotta ja kilometrejä mittarissa 120 000. Olen hyvin tyytyväinen autooni.
Maailman rikkain mies (tällä hetkellä tosin vasta kolmanneksi rikkain), Warren Buffett, ajoi vm 2001 Lincolnilla kunnes myi sen huutokaupassa vuonna 2008.
Arvo reippaasti alle 50 000 €, ehkä jossain 8k tietämissä ollut tuolloin 2008.
Sellaiset kehtaa, joilla on normaali itsetunto.
Auto on vuosimallia 1998 :) Arvon voi laskea siitä... taitaa jäädä alle 500e... Hyvin tuolla ajelee, lämmin on sen sisällä ja ajan ihan missä vaan jopa HELSINGIN KESKUSTASSA eikä tunnu missään :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:04"]
Maailman rikkain mies (tällä hetkellä tosin vasta kolmanneksi rikkain), Warren Buffett, ajoi vm 2001 Lincolnilla kunnes myi sen huutokaupassa vuonna 2008.
Arvo reippaasti alle 50 000 €, ehkä jossain 8k tietämissä ollut tuolloin 2008.
[/quote]
Ja hän itse osti sen käytettynä.
Hieman ajattelemista Stocka-mammoille :D
Mä taas en kehtais ajaa millään kallilla autolla. En ikään kuin kehtais leveillä. Itse ainakin ajattelen kun joku leveilee jollain, että se on kompensaatiota, jolloin ihminen tuleekin julistaneeksi omaa pienuuttaan, eikä suinkaan mahtavuuttaan, kuten oli tarkoitus. Leveilyn tarve kielii omasta mitättömyyden tunteesta.