Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tiedekunnassa on kuumimmat naiset?

Vierailija
08.02.2015 |

Auttakaa minua valitsemaan, mihin haen kevään yhteishaussa. Olen lukenut pitkän matikan ja fysiikan, en usko että pääsisin lääkikseen ilman hirveätä pänttäämistä. Siispä jätetään lääkis pois tältä listalta. Mitä minun kannattaa mennä opiskelemaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppatieteelliseen menet jos tykkäät vallitsevasta kauneusihanteesta. Siellä tytöillä on keskimäärin enemmän tekokynsiä, ripsipidennyksiä ja hiustenpidennyksiä. Meikkaavat ja tykkäävät pukeutua muodikkaasti. Ja käyvät urheilemassa. Eli mielestäni sieltä kyllä löytyvät ne nykylookin parhaimmat misut.

ihmettelen kun joku ehdotti lääkistä, siellä usein näkee näitä harmaavarpusia ja vähän homssuisiakin yksilöitä.

Vierailija
22/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:02"]

Sanoisin, että oikiksessa. Lääkiksessä on vähän nörttimäisiä, tai vaihtoehtoisesti takakireitä perfektionisteja. Ranskan kielen opiskelijoissa on paljon potentiaalia, moni pukeutuukin kivasti. Kierrä kaukaa luonnontieteilijät, teekkarit ym.

[/quote]

täysin samaa mieltä lääkisnaisista. hallitsevat luonnontieteet kun ovat pääsykokeisiin lukeneet ja monet ovat käyneet hakemassa potkua opintoihinsa aluksi juuri matemaattiselta ja luonnontieteelliseltä puolelta, eli ovat saman henkisiö kuin nämä. Ja yleisesti kyllä luonnontieteilijät ovat sekä naisissa että usein miehissä heikompaa tasoa. ulkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei missään, mutta kannattaa käydä katsomassa Viron ja Venäjän tasokkaat yliopistot.

Vierailija
24/24 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kusi nousee päähän noilla ns. arvostetuilla aloilla. Molemmilla sukupuolilla, poloset ei ymmärrä vielä olevansa vain hyvin koulutetuja työläisiä, ei sen enempää. Kenkää voi tulla milloin vaan. Jos menestyä haluaa on perustettava menestyvä yritys, mutta siihen ei pelkkä oppiarvo riitä, tai se  jopa estää sitä.

Naiminen on ihan eri asia ja kauniita naisia löytyy lähes kaikilta aloilta. Kolutustaso ei kerro juuri mitään ns fiksuudesta. Matemaattisia kykyja vaativilla aloilla on paljon asperger ja skitso tyyppistä sakkia. Katsokaa ympärillenne. 

Olen jo kouluni kauan sitten lopettanut ja eronnut yhdestä huippukoulutetusta nars. henkilöstä.

Nauttikaa opiseluajoista vielä kun ehditte. Myöhemmin saatte nauttia nykypäättäjien velkojen maksusta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän