Missä tiedekunnassa on kuumimmat naiset?
Auttakaa minua valitsemaan, mihin haen kevään yhteishaussa. Olen lukenut pitkän matikan ja fysiikan, en usko että pääsisin lääkikseen ilman hirveätä pänttäämistä. Siispä jätetään lääkis pois tältä listalta. Mitä minun kannattaa mennä opiskelemaan?
Kommentit (24)
Höh. Olin tulossa ehdottamaan lääkistä.
Sanoisin, että oikiksessa. Lääkiksessä on vähän nörttimäisiä, tai vaihtoehtoisesti takakireitä perfektionisteja. Ranskan kielen opiskelijoissa on paljon potentiaalia, moni pukeutuukin kivasti. Kierrä kaukaa luonnontieteilijät, teekkarit ym.
Kannattaako sun mennä kuumimpien perässä, vai sen mukaan missä tavisnaiset on näteimpiä. Oletko tähän asti saanut olla aina koulun kauneimpien kanssa...
Mikäs meissä teekkarinaisissa on vikana? :D Ja varsinkin jos on matikat/fysiikat hallussa ja ne kiinnostaa,niin tekniikan alaa lähtisin ehdottomasti suosittelemaan. :)
Lentoemännät on aika hyvä vaihtoehto. Eivät ole liian korkeastikoulutettuja hylkimään keskitason miestä, mutta hyvännäköisiä ja kielitaitoisia.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:04"]
Kannattaako sun mennä kuumimpien perässä, vai sen mukaan missä tavisnaiset on näteimpiä. Oletko tähän asti saanut olla aina koulun kauneimpien kanssa...
[/quote]
Kyllä mä olen aina ollut siinä "suosittujen" jengissä koulussa, eli todennäköisesti minussa on kai jotain tasoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:05"]
Mikäs meissä teekkarinaisissa on vikana? :D Ja varsinkin jos on matikat/fysiikat hallussa ja ne kiinnostaa,niin tekniikan alaa lähtisin ehdottomasti suosittelemaan. :)
[/quote]
Moni teekkarinainen on ruma, tai pukeutuu huonosti. Lääkiksessäkin on paljon teekkarinaistyyppiä, joskin joukossa on aina joku oikisnaistyyppinen nainenkin. Lääkisläisissä on paljon tosi kireitä perfektionisteja, varo.
Mun kokemuksen mukaan teekkarinaiset on mukavia. Osa on nörttejä, mutta rentoja ja hauskoja. Ei turhaa nipotusta ja takakireyttä vaan miesmäisen "epäneuroottinen" asenne elämään. Ongelma on vaan, että teekkarimiehille ei riitä teekkarinaisia kovinkaan paljoa. Jotkut ei tietysti haluakaan ja loppujen lopuksi kyse on yksilöiden natsaamisesta. Kokemukseni näistä naistyypeistä on työelämästä yli 20 vuoden ajalta. Teknisellä pohjakoulutuksella olevat naiset on yleensä helppoja työkavereina verrattuna joihinkin muun taustan naisiin. Sellaisia selkeitä ja vailla esim. hoitoalalle tyypillistä nokkimista. Luulisin, että elämänkumppaneina myös helppoja.
Olen yliopistossa myös opiskellut monenlaisia aloja ja riippuu tietysti, mistä pitää, mutta jos minä olisin mies, katsoisin luokanopeopiskelijoita. Hyvä ammatti tiedossa (ei ehkä jättipalkka), hyvät lomaedut, jotka helpottaa arkea lasten kanssa ja yleensä porukka on sellaista monitaitoista ja sosiaalista. Ainakin meillä okl:n (ja lastentarhurit myös) opiskelijat oli näteimmästä päästä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:06"]
Lentoemännät on aika hyvä vaihtoehto. Eivät ole liian korkeastikoulutettuja hylkimään keskitason miestä, mutta hyvännäköisiä ja kielitaitoisia.
[/quote]
eivätkö lentoemännät ole AMK:n käyneitä? Itse haen kyllä yliopistoon. Ap
Olen nyt melkein varma, että haen ykkösvaihtoehtona teknillistieteelliseen, kakkosvaihtoehtona kauppatieteelliseen ja kolmantena ehkä jotain luonnontiedettä. Ap
Kyllä teekkarinaisista löytyy myös niitä jotka ovat huoliteltuja ja laittautuneita ja sitten on se toinen ääripää. Ja sitten on kaikkea siltä väliltä, että yleistäminen ei oikein toimi tässä tilanteessa. :) toki alojen kirjo on suuri,että riippuu toki siitä mitä päätyy opiskelemaan että onko niitä naisia kuinka suuri osuus. :D kone-ja tietotekniikassa voisin väittää olevan huomattavasti vähemmän naisia mitä taas ehkä tuotantotaloudessa tai biolla.
Riittääkö pelkkä nätti naama? Vai tarvitaanko aivoja sen taakse?
Opiskele tekniikkaa, niillä on paljon sutinaa sairaanhoitajien kanssa. Jos oletat, että naisella on aivotkin, suosittelen oikeustieteen opintoja. Opettajissa osa on aika OK, sieltä löytyy se äidillinen kumppani.
Voi herranen aika sentään! Kannattaako mielestäsi ala valita todellakin sillä perusteella, että millä alalla on kuumimmat naiset tai kuumimmat miehet?
Minun mielestäni se ala kannattaa valita sillä perusteella, mistä oikeasti on kiinnostunut. Muista tekijöistä viis. Jos kiinnostaa, niin niihin muiden alojen opiskelijoihin, vaikka sitten niihin kuumiin naisiin tai miehiin, voit tutustua bileiden, harrastusten tai muun vapaa-ajan kautta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:22"]
Kyllä teekkarinaisista löytyy myös niitä jotka ovat huoliteltuja ja laittautuneita ja sitten on se toinen ääripää. Ja sitten on kaikkea siltä väliltä, että yleistäminen ei oikein toimi tässä tilanteessa. :) toki alojen kirjo on suuri,että riippuu toki siitä mitä päätyy opiskelemaan että onko niitä naisia kuinka suuri osuus. :D kone-ja tietotekniikassa voisin väittää olevan huomattavasti vähemmän naisia mitä taas ehkä tuotantotaloudessa tai biolla.
[/quote]
Joo, teekkarinaiset on ihan normaaleja naisia aika moni, ihan laittautuvia ja kauniitakin joukossa, tunnen mm. yhden joka on totaalinen kosmetiikkafriikki, ja muotifriikki ja tekee oheistyötä opiskelujensa ohessa ostaakseen Chanelin laukun :D
Toki toistakin laitaa löytyy.
Pääjuttu on se että teekkarinaisia on vähän suhteessa miehiin, joten ei niitä nättejäkään niin paljoa joukkoon eksy, kun jossain naisvaltaisemmilla aloilla.
T. Arkkitehtiopiskelijanainen
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:22"]
[/quote]
Joo, teekkarinaiset on ihan normaaleja naisia aika moni, ihan laittautuvia ja kauniitakin joukossa, tunnen mm. yhden joka on totaalinen kosmetiikkafriikki, ja muotifriikki ja tekee oheistyötä opiskelujensa ohessa ostaakseen Chanelin laukun :D
Toki toistakin laitaa löytyy.
Pääjuttu on se että teekkarinaisia on vähän suhteessa miehiin, joten ei niitä nättejäkään niin paljoa joukkoon eksy, kun jossain naisvaltaisemmilla aloilla.
T. Arkkitehtiopiskelijanainen
[/quote]
Tekniikan aloilla on miehiä enemmän kuin naisia, mutta mitä sitten? Kannattaa miehien silti pitää silmät auki, tiedä vaikka se rakas elämänkumppani löytyisi toisesta miehestä. Koskaan ei tiedä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Kyllä mä olen aina ollut siinä "suosittujen" jengissä koulussa, eli todennäköisesti minussa on kai jotain tasoa. Ap
[/quote]
Suosittu ei aina tarkoita tasokasta. Aika usein se tuntuu ainakin teinien keskuudessa tarkoittavan kovaäänistä, öykkäröivää, huonokäytöksistä. Ja huomaa, että yliopistossa tätä ei enää suvaita.
Ainakin jos käytös, luonne, tyyli, sivistys jne. merkitsee mitään niin kielten ja viestinnän parista.
Kauppakorkeassa. Ei oikis.
T oikis
Up