Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
141/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa minä en jaksa!!!!!!! Pelkkää stressiä koko perkleen elämä!!! EI mitään hauskaa vaaan pelkkää ahdistusta tuskaa stressiä kokoajan kaikesta mahdollisesta ja nyt miljoona tason stressi päällä asiasta jota en tässä avaa mutta en lähde mihinkään asiaan jos pyydetään!!!!! Kaikki menee minulla päin hvettiä eikä mikään onnistu enkä osaa mitään ja kaikki on paskaa!!!

Minä haluan kuolla pois täältä, tämä on yhtä tuskaa kokoajan ilman mitään taukoa!!! Illalla menee nukkumaan ahdistaa ja herää niin ahdistaa unta saa vain lääkkeillä ja kun ahdistaa kunnolla sekään ei auta vaan unet jää lyhyeksi tai kokonnaaa pois!!!

Minä en jaksa mitään vaan joka asiasta saan raivo ja itkukohtauksia kun mikään ei suju ja haukun itseni ja kaiken hlvetitiin!!!! Oli iso tai pieni asia!!!!

Minä eristäydyn koko maailmasta tai lopetan itseni, rriippuu siitä saanko myönteisen eläjkepäätöksen jos en niin hyvästi maailma ja myöntenen riippuu saako siitä mitä rahaa elääkö sillä tässä kallistuvassa maailmassa ja tuo paska kokoomuskin haluaisi leikata pieniä eläkkeitä!!! Kokoomus saisi painua hlvettiin!!! ap

Vierailija
142/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koti on täynnä romua ja on pelkkä roskakasa ja korjausta vailla, ei rahaa. en jaksa siivota minun tekisi mieli vaan kuolla pois.

En näe itsenäisyyspäivässä mitään juhlittavaa enkä laita lippua koska minä olen ihan irraallaan tästä kaikesta enkä koe että kuulun mihinkään täällä.

Joulukin saisi puolestani jäädä pois mutta sukulaiset paasaa siitä ja yksikin paska varmaan änkeää käymään ja varmaan toinenkin ja sitten käydä jossain tapaamisessa mutta mitä minä siellä teen???

Oikeasti joka vuosi ihmetellyt mitä teen sukutapaamisissa koska minulla ei ole mitään elämää ja niillä kaikilla muilla on niin mitä minä siellä teen??? Hvletin ahdistavaa kun pitää esittää normaalia ja puhua valetta ja vältellä jotain aihetta ettei muille selviä että minulla menee ihan päin helvetiitä koko elämä tai siis ettei minulla ole mitään elämää.

Ja joku aina sanoo ole oma itsesi. Se ei auta mitään jos minä alan höpisemään omista kiinnostuksen kohteista ketään ei kiinnosta, minä olen yhtä kiinnostava ja mielipiteeni ja kiinnostukseniu kuin kasa paskaa!!! Ketään ei kiinnosta mutta minun pitää aina kiinnostua muiden asioista mutta minun jutuista ei kukaan välitä!!!!

Joten mitä hlvetittiä minä tässä maailmassa oikein teen???? Paska ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on auto niin voi ajaa rekan alle.

Vierailija
144/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/a/20-10001682

Sinulla on liikaa psyykkistä kuormaa.

Älä moiti yhtään itseäsi.

Sano vaatijoille että et jaksa,sinun ei tarvitse nyt jaksaa.

Tarvitset apua.

Vierailija
145/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa sanoa ei koska olen tyhmä, monesti lupautunut johonkin ja heti alkanut kaduttaa ja koko juttu stressaamaan, nytkin taas tuli luvattua yhtä ja stressaan siitä 24/7.

Haluaisin vaan nukkua ja tehdä omia asioita mutta en saa koska minulla työkyvyttömällä sairaalla paskalla ei ole mitään oikeuksia vaan minun pitää tehdä sitä ja tätä, olen yhteiskunnan silmissä alinta saastaa, rikollisetkin ovat tälle yhteiskunnalle hyödyllisempiä ja arvostetumpia minkä näkee selkeästi. Sairaat ja hyödyttömät haluttaisiin kaasuttaa hengiltä ja minulle kyllä niin saa ihan vapaasti tehdä koska minä en halua elää. ap

Vierailija
146/1389 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaikka textiviesti ,ettet voikkaan tehdä mitä lupasit.

Sano seuraavalla kerralla että tarvitset miettimisaikaa ennenkuin lupaat mitään.

Sinun arvosi ei riipu siitä ,mitä mieltä jotkut tyhmät on.

Sinun pitää seuraavaksi kokonaan lopettaa itsesi mitätöiminen ja haukkuminen.

älä sano mitään negatiivista itsestäsi.

Laita joku valonlähde piristämään pimeyttä.

147/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä osaa sanoa ei koska olen tyhmä, monesti lupautunut johonkin ja heti alkanut kaduttaa ja koko juttu stressaamaan, nytkin taas tuli luvattua yhtä ja stressaan siitä 24/7.

Haluaisin vaan nukkua ja tehdä omia asioita mutta en saa koska minulla työkyvyttömällä sairaalla paskalla ei ole mitään oikeuksia vaan minun pitää tehdä sitä ja tätä, olen yhteiskunnan silmissä alinta saastaa, rikollisetkin ovat tälle yhteiskunnalle hyödyllisempiä ja arvostetumpia minkä näkee selkeästi. Sairaat ja hyödyttömät haluttaisiin kaasuttaa hengiltä ja minulle kyllä niin saa ihan vapaasti tehdä koska minä en halua elää. ap

AP, toivottavasti stressi helpottaa ja tulee mukaviakin juttuja elämääsi. Ihminen on arvokas ihan itsenään ilman työkykyäkin, vaikka nyky-yhteiskunta muuta viestittäisi. Itsekin olen nyt työkyvytön ja sairaslomalla; se on nykyään yleistä eikä siinä ole mitään väärää.  Apua kannattaa hakea, voisiko psykiatrinen sairaanhoitaja ohjata eteenpäin? Toivon sinulle kaikkea hyvää!

148/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInäkin haluaisin kuolla. Kissalleni jouduttiin tekemään eutanasia viime viikolla, en kestä tätä surua ja ahdistusta. Olen niin yksinäinen, kissani oli mulle kaikki kaikessa. En voi tehdä muuta kuin itkeä.

Syvät osanotot rakkaan ystävän poismenon johdosta! Toivottavasti kauniit muistot lämmittävät, vaikka suru on suuri. Haethan itsellesi apua, terveydenhoidosta ja aluksi vaikka tukinet, kriisipuhelin jne. Olet arvokas, kaikkea hyvää sinulle! 

149/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi on auto niin voi ajaa rekan alle.

Haethan apua, tuli huoli sinusta! Kriisipuhelin, terveyskeskus, tukinet esimerkiksi. Akuutissa tilanteessa päivystys tai 112. Älä jää yksin, olet arvokas! 

150/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan kaikkia tässä keskustelussa epätoivoa tunteville hakemaan apua. Kun itse pääsin avun piiriin, oli se helpotus ja antoi tulevaisuuden uskoa, vaikka edelleen on välillä vaikeaa. Valoisaa talvea kaikille, olette tärkeitä! 

Vierailija
151/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on aina kissanomistajia, joilla on mielenterveysongelmia?

Ota toksoplasmaan hoitokuuri ja juo kunnon mansikkaleivoskahvit ja käy ulkona hengittämässä talvi-ilmaa

Vierailija
152/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten nyt jakselet?

Vierailija
153/1389 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten nyt jakselet?

Samanlailla kuten joka päivä, ahdistusta ja stressiä ja paniikkia.

Yhdessä asiassa hiukan stressi väheni mutta ei paljoa. Stressi aiheuttaa minulle mm. sitä että oikean puolen posken lihakset menee jumiin ja alkaa jomottamaan. Hampaista ei ole kyse ne on kunnossa mutta tuo tulee aina kun on todella paha stressi ja kun ei ole nyt päässyt rahan vähyyden takia hierojalle että saisi purentalihakset mm hierottua niin sekin lisää oireita.

En muista mikä ilta se oli mutta tuli olo kun olin tässä koneella niin ympäristö muuttui tuntemattomaksi eli vaikka näin missä olin ja tiesin missä olin en silti tunnistanut huonettani ja aikaa vaan aivot meni jotenkin ihan sekaisin.

Itkukohtaukset oli välillä pois ja nyt niitä taas välillä on ihan mitättömistäkin syistä. Avasin joulukalenterin luukun niin siitä kuvasta menin ihan tolaltani ja tuli itkukohtaus. Kuvassa joku tonttu vai joulupukki kissan kanssa niin siitä vaan meni pää hajalle. No joskus menin usein tolaltani kun kaupassa kissanruokaa ostamassa ja katso niitä useita paketteja niin niistä ahdistui kun katsoi niitä eri pussien ja purkkien kissan kuvia ja alkoi itkeä kun mietti mitä tuolle kissalle kuvassa kuuluu tai että tuli paha mieli kun ei osta tuota pussia vaikka kissa katsoo siinä. Vammaista joo eihän ne rahat siitä ostoksesta sille kissalle mene vaan sille yhtiölle mikä sitä ruokaa tekee.

Tuli tuota kirjoittaessakin itkukohtaus. Niitä tulee kyllä ihan mistä tahansa asiasta joka jollain lailla liittyy johonkin mikä minulle jotain merkitsee tai muistuttaa jostain jne.

Minä olen ihan oikeasti täysin väsynyt että tällä hetkellä työkyky on 100% poissa, siivoustakaan en ole jaksanut aloittaa kun sekin on valtava urakka kun neliöitä on sen verran että aikaa menee ja siihen siivoukseen on ihan kyllästynyt kun sitä on aina 2 viikon välein, ei jaksaisi mutta sitten paikat on ihan sotkussa.

Jaksan laittaa ruokaa, käydä pesulla ym. ja lämmittää uunin jne. sekä jotain pientä mutta ulkona ei paljoa voi olla eli kävelyt oikeastaan jäännet pois kun lähes päivittäin kävellyt sen vähintään tunnin mutta ei tuolla nyt voi kävellä paljoa yhtään kun kylmä ja kuiva ilma minun iho kuivuu rapeaksi ja repeää. Käsien iho on todella herkästi hajoava talvella, pienikin naarmu niin repeää ihan verellä, rasvata saa joka päivä.

Menee puoli vuotta kirjoittaa näitä vastauksia, tähänkin meni jotain 20 minuuttia. ap

Vierailija
154/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet todella älykäs kirjoituksiesi perusteella, ap. Harva tuottaa noin paljon tekstiä. Ei ihme, että menee äkkiä 20 minuuttia, kun pitäähän se ensin ajatella mitä kirjoittaa. Saattaa siinä itse kullakin jo pää mennä oikosulkuun kun ajatustyö on valtava. Älä koskaan lopeta kirjoittamista, pidä se voimavarana. Minkäikäinen olet?

Vierailija
155/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen psyyke reakoi miten mikin ja se on tietysti normaalia. Ylikierroksilla on helposti kaikki liikaa.

Se on enemmän kuin ymmärrettävää ,että jos on stressiä, ahdistusta ja paniikkia, on sekavaa.

Ei kukaan sellaista jaksa,eikä unettomuutta.Eikä se ole sairauden merkki ,vaan normaali reaktio.

Olet fiksu ,pitäisi saada tasapainoon tilanteesi,kaikki stressitekijät eliminoitua. 

Vierailija
156/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet todella älykäs kirjoituksiesi perusteella, ap. Harva tuottaa noin paljon tekstiä. Ei ihme, että menee äkkiä 20 minuuttia, kun pitäähän se ensin ajatella mitä kirjoittaa. Saattaa siinä itse kullakin jo pää mennä oikosulkuun kun ajatustyö on valtava. Älä koskaan lopeta kirjoittamista, pidä se voimavarana. Minkäikäinen olet?

Minulla meni aikanaan psykologin testeissäkin pää ihan sulkuun ja väsymys iski niissä testeissä ja mitä nyt siellä oli ei enää muista mutta useasti piti pitää tauko tai jatkaa seuraavana päivänä kun aivot ylikuumeni ja menivät ihan sulkuun. 35 olen. ap

Vierailija
157/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen psyyke reakoi miten mikin ja se on tietysti normaalia. Ylikierroksilla on helposti kaikki liikaa.

Se on enemmän kuin ymmärrettävää ,että jos on stressiä, ahdistusta ja paniikkia, on sekavaa.

Ei kukaan sellaista jaksa,eikä unettomuutta.Eikä se ole sairauden merkki ,vaan normaali reaktio.

Olet fiksu ,pitäisi saada tasapainoon tilanteesi,kaikki stressitekijät eliminoitua. 

Minua stressaa kaikki mahdollinen, niin omat asiat kuin ulkopuoliset. No jos ulkopuoliset asiat yrittää sulkea se olisi sama kuin eristäisi itsensä ihan kokonaan muusta maailmasta ja kun on jo lähestulkoon eristäynyt niin totaalinen eristys saisi varmasti pään ihan sekaisin mutta samalla pää menee sekaisin kun seuraa maailmaa jne. et valitse siinä sitten. Omat asiat no niihinkin vaikea vaikuttaa kun yksi merkittävä tekijä on raha ja kun nyt ei ollenkaan pysty töissä käymään niin taloudellisesti menee erittäin huonosti, silloin tällöin töissä käyminen edes vähän auttoi ja pystyi jotenkin sinnittelemään mutta nyt tuntuu ettei onnistu enää mikään kun kaikki kallistuu niin asuminen, ruoka, liikkuminen jne. et joo.

Tänäänkin minulla ollut aamusta asti niskapäänsärkyä, en tiedä mistä mutta varmaan stressi ja lihakset ihan jumissa yhdistelmä ja olo muutenkin paska fyysisesti. Ei minulla kuumetta ole ja hajuaisti toimii mutta olo jotenkin sellainen ei normaali, istuminen tuntuu kaikista inhottavimmalta. No koronaa tuskin on tai mistä sitä tietää mutta ainoat paikat missä käynnyt on apteekki tai kauppa ja kaikissa maskit, käsidesit jne ja on molemmat rokotteet.

Tosin kun keppijumppaa teki tuossa pari päivää sitten tunsi oikein kuinka paikat naksu et varmasti ihan jumissa paikat et pakko jotenkin päästä hierojalle koska nämä päänsäryt ja niska/hartiaseudun kivut ovat yhtä tuskaa. ap

Vierailija
158/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia tuntemuksia AP:n kanssa. Tuntuu siltä, että ei minun olisi koskaan pitänyt syntyäkään. Elämä on niin tyhjää ja merkityksetöntä töiden ulkopuolella. Ei ole ystäviä, ei kumppania, ei oikein harrastuksetkaan enää aiheuta niitä samoja ilon tunteita kuin ennen. Kaikki päivät ovat vaan samaa harmaata paskaa vailla ilon häivähdystäkään, ei mitään onnistumisen tunteita. Alkoholi on tullut nyt kuvioihin mukaan, ja se saa jotenkin pään kestämään kun vetää itseltään filmin poikki, että ei tarvitse olla hereillä ja kärsiä tätä paskaa. Krapulat ovat myös ihan hyvä tapa kiduttaa itseään. Kännääminen on vaan valitettavan kallista puuhaa.

Kovasti sitä miettii, että miksi olen sellainen kuin olen. Miksi en voisi olla mukava ja hyvä ihminen, jonka seura olisi haluttua.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
159/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu pitäisi olla fysioterapeutti/liikunnanohjaaja tyttöystävä ettei pääsisi näitä hlvetin lihasjumeja koskaan syntymään, en minä itse osaa tai älyä liikkua oikein tai venytellä, aina saan paikat vaan enemmän kipeäksi kuin ennen liikuntaa. Vtuttaa olla näin vammainen ettei edes yksinkertaisia asioita osaa tehdä oikein!

Lisäksi mistä hemmetistä repii rahaa siihen että pääsisi enemmän kuin pari kertaa vuodessa hierojalle, kerran kuussa jos kävisi se maksaisi vuodessa yhteensä yli 500e, ei sellaiseen ole varaa, ei ole edes puoleen tuosta.

Nytkin paikkoja särkee niin että voisi oikeasti itsenäisyyspäivän kunniaksi vaikka mennä narun jatkoksi hlvetti!

Vihaan elämää! Se on tehty ainoastaan terveille ja älykkäille, minä tyhmänä vammaisena työkyvyttömänä mielisairaana autistina täällä pärjää enää ollenkaan!

ap

Vierailija
160/1389 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti käynyt opiskelijahieronnassa, joka ei ole niin kallista. 23 euroa tunnilta. Voisitko ajatella että lähtisit tälläiseen. Hyvin on apua tullut.