Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Sun juttuja on kiva lueskella, ap. Itellä on tuo sama juttu sisälämpötilan kanssa. Jos on 23 astetta lämmintä, oon ihan umpijäässä lämpimistä vaatteista huolimatta. Heti kun lämpö nousee 24 asteeseen, on sopiva olla. Samaistuin myös tuohon että pitäis saada omassa rauhassa tehdä niitä omia vahvuuksiaan.
Täällä missä asun ( vuokralla talossa) on yleensä aina noin 17 astetta talvella. Muutenkin alle 20. Alkuun palelin täällä paljon, mutta nyt tähän on tottunut. Heti, kun menee jonnekin missä lämpimämpää niin tulee tukala olo. Tämän talon ongelma on huonosti toimiva lattialämmitys. Pitäisi lattiat avata yms. Ei ole oma joten sinnittelen täällä. Sähkökin on kallista, mutta kun täällä ei ole edes sähköpattereita. Pelkkä toimivaton latiialämmitys. Tuli vaan viestistäsi mieleen tämä kuinka lämpötilat erilaisia eri asunnoissa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Oli piristävää lukea tekstiäsi. Täällä on siis muitakin vittuuntuneita. Toivottavasti olet nyt edes vähän pirteämpi. Kuullostaa siltä että sun pitäs mennä terveyskeskukseen juttelemaan ongelmistasi. Tai rupea kirjoittamaan päiväkirjaa.
Lämmin suihku hieman auttoi tosin jos seisoo siinä useita minuutteja niin kovin energiatehokasta se ei ole. Pitäisi olla oma uima-allas suihkuhuoneessa ja siitä saunaan, pelkkä ajatuskin että pääsisi lämpöiseen veteen lilluun ja rentoutumaan niin, joo. En tiedä siitä on varmaan lähemmäs 20 vuotta kun viimeksi käynnyt kylpylässä?... en ole varma mutta siis melkein kaikesta missä muut käy normaalisti silloin tällöin minulta on kulunut vuosia tai vuosikymmeniä, tosi reilua.
Minulla on hoitosuhde paikalliseen mielenterveyskeskukseen mutta sieltäkään ei liikene aikoja kun 1-2 kuussa et joo ja olen ollut siellä asikkaana jostain 2005 lähtien.
Tämä tänne kirjoittelu vastaa lähimmillään päiväkirjaa, muuten sellaisen kirjoittamiseen minulla ei ole motivaatiota tai voimavaroja kun tännekin saatan välillä kirjoittaa monesti päivässä tai olla viikon tai kaksi kirjoittamatta mitään. ap
Meinasin yhdestä asiasta kirjoittaa jo tuohon edelliseen mutta onneksi stoppasin koska olisi varmaan ollut liian noloa minulle vaikka ei minua kukaan tunnista (toivottasti ei) mutta joo ei. En minä ole edes mt-hoitajille puhunut kaikkea vaikka ehkä pitäisi mutta niin noloja juttuja ettei ja mitä enemmän ikää sitä vähemmän uskaltaa asioista avautua niillä käynneillä et menee vähän päinvastoin jotkin asiat mikä on outoa mutta joo. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun juttuja on kiva lueskella, ap. Itellä on tuo sama juttu sisälämpötilan kanssa. Jos on 23 astetta lämmintä, oon ihan umpijäässä lämpimistä vaatteista huolimatta. Heti kun lämpö nousee 24 asteeseen, on sopiva olla. Samaistuin myös tuohon että pitäis saada omassa rauhassa tehdä niitä omia vahvuuksiaan.
Täällä missä asun ( vuokralla talossa) on yleensä aina noin 17 astetta talvella. Muutenkin alle 20. Alkuun palelin täällä paljon, mutta nyt tähän on tottunut. Heti, kun menee jonnekin missä lämpimämpää niin tulee tukala olo. Tämän talon ongelma on huonosti toimiva lattialämmitys. Pitäisi lattiat avata yms. Ei ole oma joten sinnittelen täällä. Sähkökin on kallista, mutta kun täällä ei ole edes sähköpattereita. Pelkkä toimivaton latiialämmitys. Tuli vaan viestistäsi mieleen tämä kuinka lämpötilat erilaisia eri asunnoissa. Sivusta.
Minä rehellisesti palelisin tuossa 17 asteessa vaikka kuinka kauan yrittäisin karaistua siihen mutta ei onnistuisi. Vaikka minulla täällä on jotain 20 astetta niin silti palelen kun olen paikallani, huono ääreisverenkierto ym. et jos alkaisi tekeen jotain todella fyysistä ja lihakset lämpenee niin sitten ei ongelmaa mutta mitä semmoista täällä sisätiloissa talvella oikein tekee päivästä toiseen useamman tunnin ajan??? Kävelykään niin ei riittävästi tuota lämpöä joka riittäisi päiväksi. Pitäisi kai siivota joka päivä. ap
Ja aamuyöstä asti jatkunut jatkuva paniikkikohtaus/häiriö/ahdistuneisuus jne. Tuntuu että kuolee kohta sydäriin tai muuhun ja koko kroppa on ihan sekaisin.
Olisi edes sydäri ja lopullisesti löisi nyt vaan päänsä näppämistölle ettei tarvitsisi tätä jatkuvaa kaameaa olotilaa kärsiä. Ja paikallinen päivystys on täysi vitsi, odota 5 tuntia vähintään ja sinut ottaa vastaan robotti jonka puheesta ei saa selvää. Mieluummin heittää veivinsä kun menee sinne istumaan, siitähän se ahdistus vasta innostuu kun istuu siellä ja odottaa ja odottaa.
Aivan sama, just kill me. ap
Ja nyt sitten alkoi taas tuo olkapää valittaa eli vajaa 5 vuotta sitten kaaduin sille ja siellä varmaan meni kiertäjäkalvossa jotain paskaksi tai se ehkä jotenkin korjaantui eli se toimii 95% vuodesta normaalisti mutta jotkin työt tai yöllä nukkuu sen päälle pahasti tai jotain niin se tekee sen että se jumittuu vaakatasoon eli käsi ei nouse vaakatasoa korkeammalle ja samalla olkapäässä tuntuu kipua. Se vaivaa jonkin aikaa kunnes se taas menee pois mutta jotain sinne on jäännyt korjaantumatta kun ei tätä silloin tällöin tekee. Ja kun sitä heti silloin tutkittiin sanoivat "ei siellä ole mitään vikaa" okei joo eli tämä olkapää sitten vaan niinkuin huvikseen vaan tekee tätä.
Töitä sillä kädellä kyllä pystyy tekemään muuten ihan hyvin paitsi silloin kun olkapää päättää ruveta kiukuttelemaan. Ihme rakennelma sekin. Jos olisin auto minut olisi heti korjattu pysyvästi kun tyyliin ei autoakaan saa ajaa pelkällä kolmella jousituksella mutta ilmeisesti välillä toimimaton käsi ei ole paha ongelma vaikka se rajoittaa paljon asioita. Ja vaikka tuolla pystyy töitä tekemään niin joku työ tai asento saattaa kipeyttää tuon eli työkyky on jo tuotakin kautta rajoittunut. Onhan se alentunut jo merkittävästi pään ongelmien takia mutta onpahan vaan kiva lisä vikalistaan.
Mutta joo tuosta, kiva kun sisällä jotain 19 astetta ja palelee mutta jos laittaa vaatetta päälle enemmän se ei auta mutta aiheuttaa hikoilua vaikka palelee eli se ei niinkuin auta yhtään. Lämpötilan pitää vaan olla lähes tasalleen oikea missä ei palele tai tule kuuma ja on aika tiukka raja-arvo eli jossain 20,5 paikkeilla. Nukkuessa saa olla 19 astetta mutta sitä alempi niin tulee kylmä ja siinäkin ei voi olla liikaa vaatetta tai peittoa päällä tai alkaa hikoilemaan eli minun kroppa on todella tarkka minkälaiset olosuhteet sisällä saa olla. Lisäksi nyt kun lämmittänyt uunia ja hellaa ja ulkona paljon pakkasta sisäilman kosteus laskee ja iho alkaa kuivua eli sekin vielä, pitäisi oikeastaan suihkun päätteeksi aina kylpeä kosteusvoiteessa ettei iho kuivu ja ala halkeilemaan jne.
Eli jee kivaa. ap
Joku viime talven hesarin juttu jota ei pääse lukemaan sanoo mitä ei saa tehdä lumitöitä tehdessä tai voi saada sydänkohtauksen pahimmillaan. Ei tiedä kun ei pääse lukemaan mutta varmaan minä aiheutan tai aiheuttanut itselleni jonkinlaisen sydärin kun lunta lapioinnut koska olen tyhmä, vammainen jälkeenjäännyt luuseri jollaisen olisi aikoja sitten pitänyt kuolla pois, 100 vuotta sitten minut olisi suosiolla viety saunan taakse koska ei näin tyhmää ihmistä kukaan jaksa katsella. Oikeastaan se olisi armollisempaa kuin tälleen pidetään niukasti hengissä missä ei ole mitään hauskaa kun siinä vain fyysinen ja psyykkinen terveys kärsii. ap
Ja tämä olkapää ei hyvää päivää. Miten minä sen oikein onnistuin taas satuttamaan kun tuossa kumminkin tehnyt ennen lumia jotain hommia pihassa ja fyysisiäkin eikä ollut niistä moksiskaan mutta tuo lumilapioko sen taas kipeytti??? Pitääkö tässä hommata sellainen stanan polttomoottorilla toimiva pieni lumilinko ettei tarvitse kroppaa hajottaa, ainiin ei varaa, jatketaan kropan hajottamista.
Lisää särkylääkkeitä naamaan sitten, tosin miten estää ettei yöllä nuku vasemmalla kyljellään? Ja sitten kun neuvotaan että kylkiasento on parempi kuin selällään makuu mutta minulle se taas sopii ota noistakin ohjeista ja lääkäreistä ym. selvää kun siellä täällä sanotaan näin ja toisaalla noin. Joku päivä tämä ruoka on vaarallista ja toinen päivä ei, koittakaa päättää!
Ja joo neuvo on älä lue klikkiotsikoita joissa on jotain terveyteen liittyvää ettei ahdistu niistä mutta vähän vaiketa jos jotain uutista hakee ne hyppää ensimmäisenä silmälle isoilla otsikoilla tyyliin "Jos sinulla on tämä oire hae äkkiä lääkäriin" jne. Eikö näitä lehtiä voi kieltää tekemästä näitä otsikoita kun ne ei muuta aiheuta kuin ahdistusta. No jaa mitäpä minä tiedän, houkuttelisi kyllä kuoria sähkökaapin johtoja, niistä saisi kunnon tällin millä ei enää nousisi ylös, kun kissaakaan ei enää ole niin eipä tässä oikeastaan kukaan jää kaipaamaan. ap
Tekisi mieli mennä saunaan että saisi itseään vähän lämpimäksi ja vähän verenkierron liikkeelle tai sitten olisi kunnon allas täynnä lämmintä vettä mihin mennä lillumaan rentona mutta sauna vain lauantaisin koska sähkö kallista eikä ole työelämässä ja vesialtaasta voi vain haaveilla.
No empä minä muuta tee enää juuri kuin elä haavemaailmassa kun oikeassa elämässä kohta kaikki mennyt ja mitään ei enää tule saavuttamaan ja moni haave jäännyt toteuttamatta eikä niitä pysty enää toteuttamaan. Voi vain katkeroituneena katsella muiden ihmisten touhua ja muuttua totaalisen passiiviseksi jne.
Aivan sama. ap
Nollakeli niin vähän helpottaa tuota lämmitystä kun on heti jotain 21 astetta vaikka pattereita pois päältä ja uunia ei joka päivä lämmitä, ei ilma-vesilämpöpumppu huuda hoosiannaa kokoajan ja kidu kun teho ei 20 asteen pakkasella enää riitä ja joutuu sähkövastusta laittaan päälle mikä vie hlvetisti sähköä. Jos pysyy tuossa 2-5 miinus asteessa niin sopiva.
No keli ainut hyvä asia tällä hetkellä tai vähän helpottava muuten ihan paska olo taas niin fyysisesti kuin henkisesti. Kokeili soittaa kriisipuhelimeen ja vaikka olisi päässyt läpi lopetin ennen vastausta koska en vaan saa puhutuksi mitään, tähän nyt jotain saa kirjoitettua mutta puhua ei jaksa.
Stanan olkapää kipuillut jonkun viikon verran eikä suostu rauhoittumaan ja koska se säteilee kipua tuonne rintakehään niin minä kun olen kyseessä niin pelkään heti jotain sydäriä vaikka se on olkapäästä johtuva mutta sille ei voi mitään ja kun se kipuilee alkaa sitten psyykkinen kipu eli ahdistus alkaa tuntua rinnassa ja sitten mennään taas stnana. Vttu kun siellä on jotain jäännyt rikki eikä sitä koskaan tiedä mistä työstä tai asennosta se alkaa kipuilla, joskus se alkaa kipuilla jo pelkästä pahasta ahdistuksesta eli TODELLA HAUSKAA! Sitten kun taas alkaa nuo muut fyysiset vaivat samalla niin ei stana.
Ja sitten kun toitotetaan siellä täällä että "tämä on se ainut elämä, älä heitä sitä hukkaan jne" niin miten hvltissä sitä voi elää kun saa jo valmiiksi paskat lähtöasetelmat kun syntyy vammaisena kun aivot ei ole normaalit. Mikä järki siinä on että toiset saa kaiken mahdollisen ja toiset ei pääse edes alkuun tai kärsivät ja kituvat koko elämän läpi elleivät päädy seinään syystä tai toisesta jossain vaiheessa ja matka loppuu siihen. Nuo hokemat että pitää elää kun toista ei tule niin ovat täyttä sontaa kun kaikille ei edes tule sitä mahdollisuutta, toisilla se elämä on ihan paska ja joko lyhyt tai pitkä, toisilla siedettävä ja joko lyhyt tai pitkä ja toisilla ok ja edelleen lyhyt tai pitkä ja sitten ne joilla menee kaikki aivan nappiin alusta loppuun asti. Tässä maailmassa ei ole mitään tasa-arvoista kun tuurilla elämä joko lähtee tai ei lähde käyntiin ja millaiset on mahdollisuudet jne. Ja joo joo omalla tekemisellä voi vaikuttaa jne. mutta sekin riippuu siitä on esim tyhmä tai älykäs, minä en ole älykäs vaikka teksti nyt ehkä selvää luettavaa on mutta minulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada asioita tai haaveita toteutettua muutakuin jos voittaisin lotossa, sillä saisi osan toteutettua mutta ilman sitä ei mitään toivoa koska työuraa minulla ei enää tule olemaan, joku kuukauden pätkä vuodessa töitä maksimissaan tuurilla jos on edes siinä kunnossa mutta ei enempää, eli töiden avulla en tule enää koskaan saavuttamaan yhtään mitään. JA SE VTUTTAA! Kiva katsella kun muut pystyy tekemään ja hankkimaan asioita kun pystyvät töihin. Ja sitten kun on vielä sosiaalisesti täysin vammainen niin tyyliin kaverit, parisuhde ym. aivan mahdottomuuksia kun aivot on paskat.
Elämä ja kroppa mennyt hukkaan kun no mitä nyt kropasta sanoo jotain 183 muistaakseni ja 76 paino eikä vartalolihavuutta ollenkaan eli kai ok tai välttävä mitä nyt noita vammoja siellä täällä ja naama, no peilissä ok mutta valokuvassa hirveä kun näyttää että se olisi kuin turvonnut minkä takia tyyliin tinder ihan mahdoton kun ei minusta saa hyvää naamakuvaa. Ja toisaalta olen täysin osaamaton kirjoittamaan mitään itsestäni tai juttelemaan muutakuin täällä osaan haukkua itseäni tai max neutraalisti kirjoittaa itsestäni mutta muuten en osaa kommunikoida.
Lisäksi kun youtubea katsoin niin siinäkin tuli vaan vihaiseksi kun oikeasti osa ihmisistä on sellaisia että nätisti sanoen tulivuoreen, niillä ei ole mitään oikeutta elää käytöksestä päätellen. No jaa. ap
Tiedä sitten oliko järkevää vai ei ostaa kinkku ja laatikoita kun kaikki muutenkin kallista mutta väliäkö sillä, jos laskuja jää maksamatta aivan sama, mieluummin sitä edes jotain joulutunnelmaa on kun muuten sitä ei ole ollenkaan, kuustakaan ei ole kun pihassa eivät ole kasvaneet tarpeeksi isoiksi ne jotka jättänyt kasvamaan joulukuusiksi.
Olkapääkin yksi paska taas, menen fysioon sitä näyttämään josko siinä jotain selkoa ja miten siitä eteenpäin kun sillä kädellä ei uskalla mitään kovin rankkaa tehdä ettei tee kipeää. Ihanaa.
Ainoa asia missä olen ollut oikeassa tai veikannut oikein on se että vuosia sitten todennut että elämä ei tästä eteenpäin mene kuin alaspäin kokoajan ja siinä olen ollut oikeassa.
No jaa. ap
Ilmisesti fysion mielestä pieni repeämä kiertäjäkalvossa ja sitten sitä nyt pitäisi TAAS kuntouttaa harjoitteilla jne. Muutama vuosi sitten kaatumisesta johtuva vaiva korjaantui 99% mitä se välillä jotain vaivasi mutta hyvin vähän ja nyt taas ilman mitään ilmeistä syytä uudestaan joku repeämä sinne vaikkei tässä nyt mitään ihmeellistä ole tehnyt, samoja asioita mitä sen ensimmäisen tapauksen jälkeen eikä se näin pahaksi ole mennyt kertaakaan tässä vuosien aikana mutta ilmeisesti nyt sitten meni ja tässä sitten särkylääkkeet ja kuntoutus.
Ilmeisesti tässä on minulla mennyt liian hyvin eli on ainoastaan psyykkisesti ihan rikki ja rahatilanne paska niin täytyy uusia tuo olkapään vamma ja lisätä kipua kun eihän sitä liian hyvin saa mennä. Hauskaa joulua minulle taas stana. No lisää särkylääkkeitä naamaan ja jotain että unohtaisi koko asian eli katsoa jotain todella paskaa ja mustaa huumoria. Että sellaista. ap
Minä olen oikeasti tyhmä ja vammainen ja sitten kun on liian kiltti eikä osaa sanoa vastaan ja kuuntelee jonkun typerän paskan neuvoja ja niistä ei seuraa muuta kuin ongelmia. Vttu kun on tyhmä niin minulle voisi helposti esim työntää vaikka paperin eteen ja pienellä juttelulla laittaa nimi alle ja ottaa miljoonavelat tyyliin niskoilleen kun olen hyväuskoinen paska.
Paskat tästä maailmasta ja sillä asuvista ihmisistä, oletusarvoisesti oletan jokaisen ihmisen olevan tästä lähtien täysi kspää mlkku huijari jne. kokemusten perusteella. Ihminen on yksi loistuholaislaji. ap
Ihmiset pariutuu joko kaveripiireistä, harrastuksista, töistä, baareista tai deittisivustoilta, minä minulla ei ole mitään noista, ei kavereita, ei harrastuksia, ei töitä luonnollisesti tässä tilassa eikä baareissa kiinnosta käydä kun juoppoja ja paskaa musiikkia ei kiinnosta kuunnella ja kun ei edes juo eikä kiinnosta ja deittisivustot no jos yrittää tämän naaman niihin löydä niin ei mitään jakoa, aina kun ottaa kuvan niin näyttää siltä kun naama olisi turvonnut 10-kertaiseksi.
Jotkut sitten sanoo että tapasivat kaupassa miten se muka toimii??? Itse kun käyn kaupassa niin suurimman osan ilme näyttää siltä että jos niille sanoisi jotain vastaus olisi vähintään "ole hiljaa* kun näyttävät niin ärtyneiltä, tosin en osaa välttämättä lukea ihmisten ilmeitä ja eleitä ja ymmärtää puheita niin jaa.
Ja harrastukset tai tapahtumat, pari kuukautta sitten kävin maatalouskonemessuilla ja vaikkein siellä mitenkään yhtään sillä silmällä katsonut mitenkään niin koska minä yleensä havannoin ympäristöä automaattisesti ja katseet menee sinne tänne niin siellä ei näkynyt YHTÄKÄÄN yksin liikkuvaa naishenkilöä, siellä oli pelkästään pariskuntia tai kaveriporukoita liikkeellä. Ja tämä on ollut aina näin kun 20 vuoden aikana en nyt joka vuosi ole niissä käynnyt mutta aina sama, minä tunnun olevan se ainoa henkilö joka näissä tapahtumissa käy yksin, kaikki muut ovat yli 2 tai yli hengen ryhmissä liikkellä.
No jaa kinkku otettu uunista pois, saa nähdä tuliko siitä mitään. ap
Kaipa siitä ok tuli, maistui ainakin hyvälle kun palan leikkasin. Nyt sitten jäähtymässä kellarissa. ap
Oletko just paskonut palstan täyteen kaikkea paskaa? Oletko se sinä?
Ite tunnen kans olevani ainut joka on yksin kaikkialla. Tosin vältän nykyään menemästä tapahtumiin etten tuntis oloani niin ulkopuoliseksi ainoana sinkkuna. Mulla on monia samoja ongelmia ku sulla, harmi ku en tunne tosielämässä. Oon lukenu näitä sun juttuja jo jonku aikaa.
-N25
On se kun pitää osata kirjoittaa OIKEILLA sanoilla että menee kommentti läpi täällä, naurettavaa kun olisi ollut teksti valmiina mutta ei mene läpi enkä ala muokkaamaan sitä nyt, teen uuden joskus joka sitten kelpaa stana. ap
Varmaan menee yksikin yritys kohta pieleen mutta saa nähdä mutta eihän minulla mikään mene putkeen. ap
Oli piristävää lukea tekstiäsi. Täällä on siis muitakin vittuuntuneita. Toivottavasti olet nyt edes vähän pirteämpi. Kuullostaa siltä että sun pitäs mennä terveyskeskukseen juttelemaan ongelmistasi. Tai rupea kirjoittamaan päiväkirjaa.