Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Tämmöisten paskan kirjoittajat niin ihan oikeestikko haluaa pois kun tuollaista paskaa viitsii suoltaa ihan virsikirjan verran. Tuntuu että et sinä tätä maailmaa jätä ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain niin että me muut päästään pois tuskastasi kun emme sille mitään voi. Mitä ihmeen sääliä oikein haet vielä muilta kun ei kukaan sun tuskallesi mitään voi.
En minä sääliä hae, lähinnä kirjoittanut tänne niitä ajatuksia ja olotiloja mitä päässä pyörii tai sillä hetkellä on, välillä enemmän ja välillä vähemmän kuten tässä viime aikoina. Eikai kirjoittaminen tänne kiellettyä ole ja ei näitä lukea tarvitse.
Sen verran aivot jo sammumassa ettei enää saa ajatuksesta kiinni mutta no jaa. ap
No mene ihmisten pariin sieltä koneesi ääreltä ja niin helppoa se on. Laita se kone kiinni ja lähde ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten paskan kirjoittajat niin ihan oikeestikko haluaa pois kun tuollaista paskaa viitsii suoltaa ihan virsikirjan verran. Tuntuu että et sinä tätä maailmaa jätä ihan helposti.
Jotenkin tuosta tekstistäsi saa sellaisen kuvan ettet ole mukava ihminen livenä, tämä on vain olettamus miten kirjoitat ja en itsekään taida mikään helppo ihminen olla mutta ainakin myönnän sen.
Niin no jätänkö tämän maailman vai en, se on pienestä kiinni kokoajan, ei kaikki ole mustavalkoista.
Mutta joo. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain niin että me muut päästään pois tuskastasi kun emme sille mitään voi. Mitä ihmeen sääliä oikein haet vielä muilta kun ei kukaan sun tuskallesi mitään voi.
En minä sääliä hae, lähinnä kirjoittanut tänne niitä ajatuksia ja olotiloja mitä päässä pyörii tai sillä hetkellä on, välillä enemmän ja välillä vähemmän kuten tässä viime aikoina. Eikai kirjoittaminen tänne kiellettyä ole ja ei näitä lukea tarvitse.
Sen verran aivot jo sammumassa ettei enää saa ajatuksesta kiinni mutta no jaa. ap
Hyvä kun vähän jo heräsit. Hyvä kun kirjoitit ja kirjoita lisää jos se vähän oloa helpottaa ja minä voin vastata niin ettet ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
No mene ihmisten pariin sieltä koneesi ääreltä ja niin helppoa se on. Laita se kone kiinni ja lähde ulos.
Taloudellinen tilanne estää tämän aika tehokkaasti. Oli minulla tuossa vähän aikaa mahdollisuus yrittää siedättää itseäni menemällä ihmisten joukkoon mutta pari kertaa ei riitä. Vähän vaikea selittää menemättä yksityiskohtiin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta tekstistäsi saa sellaisen kuvan ettet ole mukava ihminen livenä, tämä on vain olettamus miten kirjoitat ja en itsekään taida mikään helppo ihminen olla mutta ainakin myönnän sen.
Niin no jätänkö tämän maailman vai en, se on pienestä kiinni kokoajan, ei kaikki ole mustavalkoista.
Mutta joo. ap
No et ole todellakaan mikään helppo enkä ole minäkään mutta annan sulle vähän taistelutahtoa ettet ala luovuttamaan.
Miten voi olla minulle niin hlvetin vaikeata säilyttää tai järjestellä tai organisoida papereita järjestykseen ja niin että ne LÖYTÄÄ!!! Aina on jokin lasku tai verolappu ym hukassa enkä ymmärrä miten ne voi huoneen sisällä kadota olemattomiin. Ne ei lähde huoneesta mihinkään mutta jostain syystä niitä ei enää löydä mistään. Vttu että voi olla näin käsittämättömän tumpelo ja huonomuistinen luuseri joka ei kykene minkäänlaiseen järjestelmällisyyteen vaan kaikki on sekaisin tai hukkuu ties minne vaikkei niitä veisi mihinkään. ap
Mappi ja välilehdet soveltuvin aihein:
-Asuminen
-Auto
-Eläke
-Opiskelu
-Pankki
-Sukulaiset
-Työ
-Verot
-jne.
Vierailija kirjoitti:
Mappi ja välilehdet soveltuvin aihein:
-Asuminen
-Auto
-Eläke
-Opiskelu
-Pankki
-Sukulaiset
-Työ
-Verot
-jne.
On ollut varmaan toistakymmentä vuotta projektina että näin tekisi mutta kuten moni muukin projekti niin tämäkin jäännyt vaan tekemättä tai kesken. En vain käsitä miksen saa aikaiseksi mitään tai ehkä osan saa muttei suurinta osaa. Pihatöistäkin jäi osa tekemättä ja vaikka tuossa oli kuinka aikaa tehdä ne ennen lunta niin ei vaan saannut aikaiseksi. Tietysti kun on masentunut ja muutenkin mielenterveys lähes romahtanut niin vaikeahan se on ryhtyä johonkin, edes pienin askelin. Olen minä tässä jotain saannut aikaan mutta sitten loppuukin energia ja no, jää vain muut asiat tekemättä. ap
Sisällä on 19,3 astetta lämmintä tai siinä paikkeilla riippuen huoneesta ja minua palelee. Minua palelee vaikka minulla on pitkä kerrasto alla, sukat, villasukat, puserot jne. minua palelee ja osin jalat hikoo kun liikaa päällä. Jos sisälämpötila olisi vaikka 20,5 voisin olla vaikka t-paitasillani eikä palelisi, näin paljon vaikuttaa noin pieni lämpötilaero, 1 aste. Sitten jos taas olisi 21,5 astetta olisi liian kuuma eli minun keho on ärsyttävän tarkka siitä missä lämpötilassa voin oleskella. Ja siis oleskella tekemättä mitään koska jotta minua ei palelisi minun täytyisi tunnin välein varmaan puoli tuntia juosta talon sisällä kuin hullu eikä siinä olisi mitään järkeä. Ongelma tietysti kun vesi-ilmalämpöpumppu reistailee mutta ei varaa huoltaa tai korjata ja varmaan se kohta hajoaa ja sitten joutuu varasysteemin eli suorat sähkövastukset laittamaan päälle ja sen jälkeen sähkölaskut huutaa hoosiannaa.
Lisäksi kun tuossa aiemmin kirjoitin kuinka minulla ei paperit pysy tallella tai järjestyksessä niin nyt minulla on jouluvalo hukassa. Sellainen kynttelikkö minkä hommasin alkuvuodesta halvalla niin en tiedä yhtään mihin sen olen laittanut. Kolunnut joka huoneen läpi enkä näe sitä missään. En voi käsittää miten minä onnistun joka kerta hukkaamaan tavaroita ja unohtamaan asioita, aivan järjetöntä.
Tuossakin ihan huvikseni katselin mitä töitä täällä on tarjolla vaikken työkunnossa olekaan niin koulutusta vastaava työ olisi mutta kuten moneen kertaan maininnut olen yli 90% oppimastani unohtanut täysin eli pitäisi koulu käydä uudestaan läpi tosin tässä tilassa sekään ei onnistu eikä niitä ole tässä lähimainkaan. Tainnut siitä jossain sivulla mainita mutta siitä on useampi vuosi kun yhteen työpaikkaan menin kokeilemaan joka siis vastasi koulutusta ja se oli katastrofi reissu, lamaannuin, jäädyin, aivot ihan kohmeessa en tajunnut mitään ja sain vain huutoja joten lähin pois ja tietysti paluumatka oli täynnä itsevihaa ym. ja vihaa kyseistä henkilöä kohtaan jne.
Mutta joo. ap
Tein tuossa laskelman, en tiedä pitääkö kuinka paikkaansa mutta suunnilleen eli viime kuussa tein yhden jokeri pelirivin tuplauksella ja ei tullut tietysti mitään mutta huvikseni katsoin tästä päivästä tämän vuoden alkuun kaikki rivit läpi ja tuolla rivillä minkä viime kuussa tein niin jos olisin joka viikko tehnyt joka päivälle kun oli jokeri niin se olisi maksanut jotain 546e ja voitot mitä sain olisi pienentänyt sen summan noin 400e, yleensä siellä oli 2 oikein ja muutama kerta 2 oikein tuplauksella, muutama kolme oikein ja yksi 4 oikein eli samalla rivillä pelaamalla ainakin tällä tutkimuksella ei olisi ollut kuin pahasti miinuksella.
Enpä kyllä paljoa pelaa, ehkä 20e max tänä vuonna mennyt veikkauksen peleihin, mitään ei ole kyllä tullut takaisin.
Toisen tutkimuksen tein yhdellä vinkinglotto rivillä ja siinä taas ei mitään vaan kaikki tyyliin ehkä 1 oikein ja muuten läheltä piti eli jos numero olisi ollut yhden suurempi tai pienempi olisi tullut ehkä muutama 2 ja 3 oikein ja 2 ei lasketa eli vasta 3 saa jotain eli joo.
Ei mikään ihmeellinen tutkimus mutta jos noilla samoilla riveillä pelannut läpi vuoden ei olisi plussalle ollenkaan. Tosin sanotaan että jos ei pelaa ei voi voittaa mutta minun tuurini on kyllä niin huonoa että ei toimi minun kohdalla missään asiassa.
No jaa tämmöinen tänään vaikka piti muuta kirjoittaa mutta tuli tuo kokeiltua niin päätin siitä sitten kirjoittaa. ap
Tuossa oli jossain ketjussa puhetta aspergerista ja autimista ja onko tuo asperger enää edes luokitus en tiedä en ole tietoinen jne. mutta jossain kommentissa oli että nepsyillä on omat haasteensa ja vaikeutensa mutta sitten omat vahvuudet ja voimavarat vai miten se meni mutta siinä onkin sitten se vaikka olisi kuinka vahvuuksia ja voimavaroja tietyillä osa-alueilla mutta ne eivät ole mitenkään "tuottavia" alueita eli ei saa esim rahaa niin mitä hyötyä niistä vahvuuksista oikein sitten on? Itselle jos annettaisiin takavetoinen auto niin voisin tuolla lumisilla teillä mennä melko varmasti kylki edellä joka mutkan lentämättä ojaan ja muutenkin ajaa vaikka totaalisessa lumimyrskyssä ilman mitään ongelmia ja pyörittää rinkiä jne. osumatta mihinkään mutta mihin näistä osaamisista on hyötyä, ei mihinkään! Lisäksi minulla ei ole edes rahaa touhuta tuota että tulisi edes vähän parempi olo ja olisi hauskaa ja sitten kun tämä mikä minulla on hauskaa on toisille vastuutonta ja auton väärinkäyttöä ja ympäristön pilaamista jne. että ole siinä sitten kun mielenkiinnon kohteet tyrmätään.
Tai vaikka osaisi pelata pelejä mutta siinäkin on se ettei sillä tienaa tai ehkä voisi tienata mutta sekin on niin tuurista kiinni että youtubessa tai twitchissä jos alkaa striimaamaan niin saako yhtään seuraajaa tai katselijoita ja niitä pitää olla TODELLA paljon että siitä saa rahaa. Lisäksi pitäisi olla myös sosiaalinen eli puhua paljon ja verkostoitua muiden pelaajien kanssa että saa näkyvyyttä jne. eikä sellainen luonnistu minulta ollenkaan eli sekin on turha vahvuus joka ei tuota rahaa ollenkaan.
Melkein kaikki mitä ehkä osaan tai mistä pidän tai tykkään ei millään tavalla ole tuottavia ja sitten taas työelämässä minulla ei onnistu mikään. Vaikka osaisin omaa autoa korjata minusta ei tulisi autokorjaajaa korjaamolle koska kokeillut opiskella sitä eikä siitä tullut mitään vaan ahdistuin siinä ja olin usein todella pihalla ja lamaantunut ja jännittynyt kun piti jotain harjoittelupaikassa tehdä eli ei onnistu.
Traktorilla osaan ajaa ja jotenkin vielä ehkä muistaa myös miten työkoneiden kanssa toimitaan mutta sitten kun pitäisi osata kaikkea muutakin ja tuossa aikaisemmin mainitsin tästä kun tätä kokeilin lamaannuin ja olin ihan jännittynyt ja aivot kohmeessa ja se oli täysi katastrofi koko yritys mennä töihin.
Ainut vaihtoehto olisi että voisin omassa rauhassa tehdä näitä edellä mainittuja asioita ym mistä pidän ja saisin niistä rahaa mutta sellaista ei tule koskaan tapahtumaan, pitäisi mukautua yhteiskunnan tahtiin ja sen toimintoihin tai sitten jäädä kitumaan ulkopuolelle koska yhteiskuntaa ei paljoa yksilö kiinosta.
"Mene ulos kävelemään" joo ulkona on kylmä, lunta ja palelee ei paljoa mieltä kohenna varsinkaan kun vaatetus on vanhaa eikä suojaa enää kunnolla eikä varaa uusiin. Luonnostakaan ei paljoa pysty enään nauttimaan kun niin ahdistunut ja jos ulkona liikkuu niin kesällä kuuma ja hyttyset ym. saa minut kiroilemaan ympäriinsä niin siinäpä luonto todella rauhoittaa.
No tällaine aivopieru tällä kertaa illan lopuksi. ap
Sun juttuja on kiva lueskella, ap. Itellä on tuo sama juttu sisälämpötilan kanssa. Jos on 23 astetta lämmintä, oon ihan umpijäässä lämpimistä vaatteista huolimatta. Heti kun lämpö nousee 24 asteeseen, on sopiva olla. Samaistuin myös tuohon että pitäis saada omassa rauhassa tehdä niitä omia vahvuuksiaan.
Kun joutuu asioita selvittelmään ja soittelemaan sinne tänne niin tulee paniikkikohtaus ja loppupäivä onkin sitten pilalla kun hermoilee menikö asia oikein tai ymmärsikö tai tekikö tai sanoiko jotain väärin jne. Pahimmillaan valuu lattialle varmaan kohta makaamaan ja hengittämään kun on niin paniikissa ja aivot summusa. ap
Puhelimessa ja livenäkin on tosi hankala selvittää ja yrittää ymmärtää asioita. Suurin osa siihen ilmeisesti pystyy hyvin, mutta mun ainakin pitäis kirjottaa ylös kaikki mitä vastapuoli sanoo, ja lukea se sitten myöhemmin rauhassa.
Aamulla yritti herätä ajoissa tai no olin suht ajoissa kun herätys 8 mutta nousin ylös 9 koska en vaan saa itseäni ylös ja kun menin nukkumaan vasta klo 0.30 joten mutta kiire aamulla siksi ettei tuullut vielä joten ehtisi lämmittää uuniin ja hellalla keittää puurin ja koska panikoin kaikesta pienestäkin ja kun huomasi että alkoi jo pienesti tuulemaan kun molemmista oli jo valkeet alkoi järkyttävä ahdistus ja paniikki ja tuntui että saa sydänkohtauksen kun pelkäsi kokoajan että alkaa tuulemaan niin että puhaltaa pian savut sisälle jne. ja vasta kun sai pellit kiinni kun oli hehkut sammuneet niin helpotti mutta tosissaan niin tuntuu juuri siltä että kohta saa sydänkohtauksen kun alkaa pienintäkin asiaa jännittämään tai jokin ahdistamaan tai paniikki jne.
Lisäksi kun tuo vasemman käden olkapään lihakset tai jänteet mitä lie kiinnittyy tuonne rintakehään ja se silloin tällöin mistä syystä vaan kipuilee ja se kipu säteilee rintakehään niin vaikka se ei liittyisi muuhun kuin olkapäähän alkaa heti pelätä sydäriä jne. vaikka se vika on siellä olkapäässä mutta pelkään aina pahinta joka asiassa. Jos ei olisi kaatunut vajaa 5 vuotta sitten niin tätäkään ongelmaa ei olisi kun kaaduin vasemmalle olkapäälle ja se on ollut vaihtelevasti hyvänä ja huonona siitä lähtien ja varmaan on lopun ikää tuollainen.
Lisäksi kun ei ulkonakaan muuta tekemistä ollut kuin hakea puita niin sisällä on istunut ja vaikka puilla lämmittämisellä on saannut yli 20 asteen lämmön sisälle niin koska ei liiku kuin ei ole tekemistä niin alkaa palella kun ei liiku ja vaikka on iso talo ja yläkerta ja voisi kävellä sinne tänne talossa niin ei sekään lämpöä paljoa kehoon saa kun ei voi nopeaan tahtiin mennä tai törmää johonkin. Peiton alla nukkuessa itse asiassa ei edes palelea vaikka nukkuu ilman vaatteita mutta istuen iso vaatekuorma päällä palelee ja sama vaikka olisi makuulla niin palelee mutta joo istuessa verenkierto toimii huonommin kuin pitkällään ymmärtääkseni. ap
Minulla on lämmitysjärjestelmänä ilma-vesilämpöpumppu joka lämmittää varaajien veden mutta sen toiminta on epäloogista, nyt vaikka on kylmä ja tuulee se toimii lähes täydellisesti ja melkein maksimilämpötila varaajassa mutta taas kun oli pari astetta pakkasta eikä tuullut niin sen toiminta taas oli ettei viitsinyt lämmittää juuri ollenkaan. Varmaan softa paskana mutta onnea vaan itselleni korjata sitä koska merkki on pska ja kukaan ei sitä suostu korjaamaan tai huoltamaan koska sen maine ja sitä myynnyt firma on pska eli pitäisi käytännössä vaihtaa koko laitos. Aina on paskaa tuuria joka asiassa, kun on tyhmä niin on tyhmä, minua on niin todella helppo huijata tai hyväksikäyttää tuntemattoman tai tutunkin toimesta ja huijarithan ei koskaan joudu vastuuseen.
Aivan sama. ap
Tuntuu siltä kuin mieli olisi kuoliossa eli mitään siellä ei oikein liiku tai liikkuu mutta ei mitään hyvää, vaikea selittää.
Minun aivot ja keho eivät vaan saa sellaisia virikkeitä mitkä innostaisi tai kiinnostaisi ja EHKÄ voisivat vähän kohottaa mielialaa, se on rahasta kiinni ja kun ei ole rahaa tehdä mikä kiinnostaisi niin eipä paljoa mielikään parane. Ja se että sanotaan "ilmaisia asioita on mitä tehdä" ja "keksi jotain uutta" EI SE MENE NIIN! Jos minun aivot tykkää jostain asiasta pakonomaisesti tai intohimoisesti tai mikälie kuten aspergereille tai autismille yleistä on niin ei niitä muuteta. Jos vaikka tykkään autoista mutta sanotaan vaihda kiinnostus polkupyöriin ei se mene niin, saa yrittää mutta enemmin päädyn kävelemään järveen talvella.
En minä tiedä mitä taas tässä sekoilen jne. Yläkropan lihaksiin sattuu johtuuko siitä että lapioi lunta vai saa sydärin en tiedä kun ahdistaa samalla niin siinä on sellainen sekoitus että pitäisi joka päivä ravata lääkärissä jossa ne toteaisi ettei mitään hätää mutta se auttaa vain hetken kunnes taas pitäisi siellä käydä rauhoittumassa. Ja jossain vaiheessa ne kyllästyisi kokonaan eikä ottaisi vastaan kun samasta asiasta kävisi kertomassa. Yritä tässä elää kun melkeinpä joka päivä on tunne että "nyt kuolen" jne. EIKÖ olekin kivaa???
Eikä tässä ole taas enää oikein mitään tekemistä kun niin lunta ulkona ettei metsässäkään voi enää kävellä ja jos liian kylmä kävely niukkaa kun vaatteet epäsopivia ja ei kunnon jalkineita jne. tai jotain muuta aivan sama mistä saisi sähköiskun ettei enää nouse ylös? ap