Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1423)
En ole jaksanut siivota, tuskin jaksan huomennakaan. Mutta 2 viikkoa edellisestä siivoamisesta. Minä olen paska, väsynyt, surkea luuseri.
Vaikka tänään kävi ulkona sillä ei ole mitään vaikutusta mitenkään koska päivät muuten menee istuen ja istuen ruutua tuijottaen ja lopulta sieltäkin loppuu katseleminen. Polttopuut lopussa, leivinuuniin riittää enää 2-3 kertaa lämmitykseen sitten loppu, hellaan ehkä kuukaudeksi tai muutamaksi viikoksi puita, sitten nekin loppu ja ruoanlaitto sähköllä mikä ennestään on jo kallista stnana!
Jos minä en itseäni täältä poista niin stressi ainakin sen tekee koska se on ennätyskorkealla, joka päivä hermot menee kaikesta mahdollisesta ja paiskoo ovia ahdistaa ja nukkuminen huonoa jne. joten sydäri varmasti edessä pian.
Loppu tulee ilman että itse edes tarvitsee tehdä mitään ja varmasti fyysinen kunto on vaurioitunut jo niin pahasti että työelämään paluuta ei ole ja jos kokeilee niin väsyy nopeasti ja sitten on taas sekaisin ym. paskaa.
Olen vammainen autistinen luuseri paskakasa. En ole nähnyt ihmisiä viikkoon koska käyn kaupassa vaan kerran viikossa koska kallista liikkuminen. Olen siis neljän seinän sisällä ja mt-palvelut tökkii eikä nekään ole yhteydessä. Kriisipuhelin on aina varattu. Ja vaikka nyt se olisi vapaa olen niin väsynyt etten jaksa puhua.
Psyykkisesti ja fyysisesti ihan rikki ja korjauskelvoton.
Ja sitten tuolla naapurissa rajan takanakin on yksi hullu eikä sitäkään kukaan saa poistettua pelistä, metallia vaan niskaan niin loppuu senkin paskan touhut. ap
Huomasin itsekin sen, kun nyt paljon katsoin olympialaisia niin niiden loppuessa mietin vaan sitä, että olenko enää elossa, kun seuraavat ovat. Vuodet ovat itsellä vaikeita suren hukkaan mennyttä aikaa. Jos vaikka miettii vuoden 2018 olympialaisia ja sitä 4 vuotta nyt tämän keväisiin niin elämäni on mennyt vaan alaspäin. Tuntuu että elämästä on kadonnut kaikki hyvä vähitellen. Siinä mielessä on helppoa ymmärtää ja lukea tätä ketjua.
Kuolema minulle ja heti!!!!
Kuolema minulle ja heti!!!!
ap
Tämä on hlvettiä tämä elämä kuolema minulle mistä saa piikin millä pois täältä tai aseen millä aivot tohjoksi!!!! ap
Haluan kuolla pois täältä!!!!!! ap
Hei, hienot kevätilmat ovat alkaneet, nautitaan niistä ja jätetään hetkeksi maalliset murheet ja lähdetään ulkoilemaan! Itsellä flunssainen olo, pitää vähän odotella. Kuten joku on sanonut kaunis ilma menee sisällä hukkaan.
Soitat aamulla lähimpään terveyskeskukseen ja kerrot rehellisesti tilanteesi. Tämä valitus ei auta.
Onko sinulla yhtään sukulaista, jolle voit soittaa heti?
Laita sähköpostia Bransonin Richardille, Besosin Jeffille tai Muskin Elonille.
Eiköhän joku niistä lähetä sut raketilla kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat lisää polttopuita?
Metrisen lumen alta, tulivat ennen talvea pihaan eli niitä puita ei pilkota vasta kun keväällä ja varsinkaan poltella vasta kun ensi syksynä/talvena jos sitä aikaa edes näkee. ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, hienot kevätilmat ovat alkaneet, nautitaan niistä ja jätetään hetkeksi maalliset murheet ja lähdetään ulkoilemaan! Itsellä flunssainen olo, pitää vähän odotella. Kuten joku on sanonut kaunis ilma menee sisällä hukkaan.
Olen yrittänyt ulkoilla 0,5-1 h tunnin ulkona päivittäin mutta niistä ei ole enää mitään henkistä apua. ap
Vierailija kirjoitti:
Soitat aamulla lähimpään terveyskeskukseen ja kerrot rehellisesti tilanteesi. Tämä valitus ei auta.
Sinne kun soittaa käskevät soittamaan mielenterveyskeskukseen (kokeillut) ja mt-keskuksessakin häikkää kun hoitajakaan ei soita sovittuna aikana ja käynnitkin vähentyneet jostain syystä. Kai rahat menee etelään ja suomalaiset jää heitteille. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla yhtään sukulaista, jolle voit soittaa heti?
Ei. ap
Olin isän kanssa metsätöissä lapsena . Meillä oli suomenhevonen siellä töissä.
En osannut ohjaja sitä yhtään vaan pelkäsin sitä.
Kerran isä antoi ohjat että vien hevosen kotiin niin se käveli suoraa syreenipuskaan kun en osannut ohjata sitä pihaan .Nainen .
Kuolema!!!!!!!!! Tänne ja heti minulle stana prkele minä olen vammainen stnan luuseri paska autisti psykopaatti paskakasa kuolema minulle!!!!!!! ap
Vierailija kirjoitti:
Kuolema!!!!!!!!! Tänne ja heti minulle stana prkele minä olen vammainen stnan luuseri paska autisti psykopaatti paskakasa kuolema minulle!!!!!!! ap
Kannattaa vaan vielä kokeilla sitä terveyskeskusta. Niiden on pakko ohjata eteenpäin kun kerrot tämän tilanteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan vielä kokeilla sitä terveyskeskusta. Niiden on pakko ohjata eteenpäin kun kerrot tämän tilanteesi.
Ne ei tajua mitään ne on omassa kuplasssan eläviä tyyppeejä jotka käskee OTA LÄÄKE joka ei auta mitään!!!!!! Ne huijaa ja sanoo tee näin ja muuta tätä tai tuota ja alkaa määärättäa mitä saan tehdä ja mitä omistaa tai haluta MINUA EI MÄÄRÄTÄ!!!!! ap
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeeen1!!!! oLE hiljaaa minä sanon mitä halyuan!!!!!
ap
PYSÄYTTÄÄKÄÄ AIKA JA KÄÄNTÄKÄÄ SE TAAKSEPÄIN!!! Nykyaika on pelkkää paskaa. 2000-luku oli puoleenväliin asti edestakaista myrskyä ja puolenvälin jälkeen suoraa pudotusta joka jatkui 2010-luvulla ja tämä 2020-luku on ollut pelkkää tuhoa ennennäkymättömässä laajuudessaan. Minun pääni ei tätä touhua kestä!!!
Nytkin taas tajusi monessa asiassa että vaikka ne olisi tapahtuneet eilen niistä on oikeasti 20 vuotta!!!!! MITÄ hlvettiä??? EI se näin voi mennä!!!! Minun aivot ei tätä pysty prosessoimaan mitenkään vaan ne hajoavat tästä kaikesta. Stressi on tuhonnut minun terveyden, tuskin elän pitkään koska aivan varmasti stressi on tuhonnut sydämen kunnon ja en ihmettele jos saan sydärin tässä lähiaikoina.
Minä olen psyykkisesti sellainen hyypiö josta ei normaalia ihmistä tähän yhteiskuntaan saa enää toimintakuntoiseksi ollenkaan ja minä en edes sellainen koskaan edes ole ollut, esittänyt vaan normaalia ja yrittänyt väkisin pysyä muiden perässä ja maailman perässä ja sitten pää hajosikin ja nyt ollaan tässä tilassa.
Jos syntymästä asti aivot paskana niin miten tässä maailmassa muka voi pärjätä????????
Vastaus: EI MITENKÄÄN!!!! Nyt toistaiseksi työkyvyttömyyseläkkeellä ja luuleeko joku että tästä muka enää kuntoudutaan, ei varmasti. En minä tässä kaaottisessa yhteiskunnassa tule koskaan enää pärjäämään enkä koskaan ole pärjännytkään. Elämänilo ihan lopussa ja ulkoilut tai valon lisääntyminen ei auta yhtään mitään. ap