Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1423)
Turhautuminen
Masennus
Sitä
Tuo on
Olet arvokas ja hieno omana itsenäsi.
Huolehdi itsestäsi hyvin.
Syö kulu liiku
Rajoita sitä
Ruutua.
Ruutu masentaa.
Lue kirjoja ja kuuntele kuunnelmia.
Siivosin tänään ja palkkioksi tästä työstä sain todella kipeän alaselän, kannatti joo siivota. Olen paska ja minulla on vain paskan tuuri tai ei tuuria vaan paskaa tulee joka suunnasta päälle kokoajan. No tällainen paska muuta ansaitse kuin vaikkapa kuolla paskakasan alle. ap
Vierailija kirjoitti:
Siivosin tänään ja palkkioksi tästä työstä sain todella kipeän alaselän, kannatti joo siivota. Olen paska ja minulla on vain paskan tuuri tai ei tuuria vaan paskaa tulee joka suunnasta päälle kokoajan. No tällainen paska muuta ansaitse kuin vaikkapa kuolla paskakasan alle. ap
Peukun laitoin tuosta siivouksesta. Kurja juttu tuo selkäkipu. Huonot työasennot helposti tekee sitä. Muuten kyllä kannattaa harrastaa tuota arkiliikuntaa.
Parantaa yleiskuntoa.
Hiirestääkö Eetu-kissa muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukun laitoin tuosta siivouksesta. Kurja juttu tuo selkäkipu. Huonot työasennot helposti tekee sitä. Muuten kyllä kannattaa harrastaa tuota arkiliikuntaa.
Parantaa yleiskuntoa.
Hiirestääkö Eetu-kissa muuten?
Siivouksessa ei ole muutakuin huonoja työasentoja, sen koki kun olin siivousfirmassa töissä. Ei minulla oikein ole muuta arkiliikuntaa kuin jonkin verran sisällä kävelyä edestakaisin kun jotain tekee tai ulkoa hakee puita tai käy puolen viiva tunnin kävelyllä siinäpä se mutta kroppa tarvitsisi enemmän liikettä mutta kelit ja mieli ei salli.
Eetu on jotain 18-vuotias ja ei ainakaan näin talvisin sitä tee. Minä en enää edes muistanu minkä ikäinen oli kun vähän aikaa olin sitä mieltä että oli jotain 15-16 mutta ei minulla enää pää ja muisti pelaa. Leikkii se leluilla ja naruilla välillä mutta yleensä nukkuu. Ulkona alkaa oleskella vasta kun tulee kevät. ap
Meillä on samanikäinen katti. Nukkuu enimmäkseen mutta iltaisin saattaa ottaa pienen juoksulenkin sisällä.
Kissoista on paljon iloa, ja muutenkin eläinten touhujen seuraaminen tuottaa iloa.
Mediaa jos seuraa niin tulee paha olo.
Valtio saisi maksaa korvauksia.
Mitä tavalliset ihmiset voi maailmalle.
Elellään ja silitellään kissaa ja toivotaan että päättäjät pitää suuta soukemmalla.
Toista päivää särkee päätä aina illasta ja alkoi siis eilen eli kun naapurin diktaattori hyökkäsi Ukrainaan. Koko ajan seurannut tilanteen kehitystä.
Tietysti ehkä auttaisi jos lopettaisi tilanteen tai ruudun katselun mutta ei minulla ole muuta tekemistä kun suurin osa ajasta menee sisätiloissa ja sellainen tunti tulee oltua ulkona, ei muuta. ap
Heippa ap. Olin lomalla ja sitten väsynyt. Harmi että sinulle kuuluu huonoa, nyppii ja selkä kipeä. Naapurin sekopään karma kyllä hoitaa.
Miten sienet, syötkö/poimitko? Miten olisi sienikasvattamo? Nehän on nyt tosi in.
Vierailija kirjoitti:
Heippa ap. Olin lomalla ja sitten väsynyt. Harmi että sinulle kuuluu huonoa, nyppii ja selkä kipeä. Naapurin sekopään karma kyllä hoitaa.
Miten sienet, syötkö/poimitko? Miten olisi sienikasvattamo? Nehän on nyt tosi in.
Ainoat sienet mitä syön on tyyliin tuo knor kastike missä on jotain herkkusieniä vai mitä lie tai jos jotain pizzaa joskus jossa jotain samaa kanssa mutta muuten en.
Muuten mieli vähän sitä tasoa et kun näiden laskujen kanssa sekoan et meinasin jo kun soitin asiakaspalveluun et sanon et t***n itseni jos alkaa ulosotto tai sähköt katkaistaan jne. mutta jäi vielä sanomatta mutta lähellä oli. Maksan niistä sen verran mitä pystyn mutta omalla tahdilla jos se on niille ongelma ei kiinnosta kun syödäkin täytyy tai lääkkeet ostaa ja muitakin laskuja on. Aivan sama. ap
https://www.hengellinenkotikirjasto.fi/92150681
löydättekö samaistumiskohteita ,esim Rauno Helppi ,Jimmy Huhtala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat sienet mitä syön on tyyliin tuo knor kastike missä on jotain herkkusieniä vai mitä lie tai jos jotain pizzaa joskus jossa jotain samaa kanssa mutta muuten en.
Muuten mieli vähän sitä tasoa et kun näiden laskujen kanssa sekoan et meinasin jo kun soitin asiakaspalveluun et sanon et t***n itseni jos alkaa ulosotto tai sähköt katkaistaan jne. mutta jäi vielä sanomatta mutta lähellä oli. Maksan niistä sen verran mitä pystyn mutta omalla tahdilla jos se on niille ongelma ei kiinnosta kun syödäkin täytyy tai lääkkeet ostaa ja muitakin laskuja on. Aivan sama. ap
No sä sentään hoidat niitä laskuja vaikka vaan vähän kerrallaan. Ja soittelet asiakaspalveluun ja muutenkin toimit, kuten vastuunsa tunteva kunnollinen kansalainen. Saat olla ylpeä itsestäsi. Jotenkin mä toivoisin yrityksiltä ymmärrystä ja joustoa näissä asioissa, isolle sähköfirmalle yksi lasku on kuitenkin vain pisara meressä.
Entäs kanat? Itse aloin ihan oikeasti harkitsemaan sieniviljelijäksi ryhtymistä. Voisi aloittaa pienimuotoisesti tuolla takapihalla. Mikäköhän olisi helppo lajike...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä sentään hoidat niitä laskuja vaikka vaan vähän kerrallaan. Ja soittelet asiakaspalveluun ja muutenkin toimit, kuten vastuunsa tunteva kunnollinen kansalainen. Saat olla ylpeä itsestäsi. Jotenkin mä toivoisin yrityksiltä ymmärrystä ja joustoa näissä asioissa, isolle sähköfirmalle yksi lasku on kuitenkin vain pisara meressä.
Entäs kanat? Itse aloin ihan oikeasti harkitsemaan sieniviljelijäksi ryhtymistä. Voisi aloittaa pienimuotoisesti tuolla takapihalla. Mikäköhän olisi helppo lajike...?
En minä ole vastuullinen tai kunnollinen missään asiassa vaan säälittävä paska joka ei saa aikaan mitään. Minussa ei ole mitään mistä pitäisi olla ylpeä, ainoastaan minun pitää saada haukut päin naamaa!
Kanojen pito maksaa, ruoat, tilojen remontointi niitä varten ja talvella lämmitys ja jos haluaa ulos rakentaa tilat vielä enemmän ja kunnon suojat etteivät ole kosketuksissa luonnon lintuihin jne. ap
Vttu että minä olen stanan vammainen luuseri paskakasa!! Säälittävä vammainen idiootti PASKA!!!
Minulla ei ole mitään ihmisarvoa EIKÄ minulle sellaista edes kuulu koska olen täysin vammainen luuseri paska idiootti jälkeenjäännyt!!!
Minä olen vammainen, ruma, paska, tyhmä, luuseri huonokuntoinen idiootti joka ei tajua mistään mitään!!!
Kun rahat lopulta minulta loppuu niin se on hyvästi!!!
Paska prse naama idiootti minä olen!!!!!! MIKÄÄN EI TÄTÄ FAKTAA MUUTA!! ap
MInä olen täysin paska arvoton hyödytön luuseri tälle maailmalle yhteiskunnalle ja kaikelle!!!!
Minun pitää jäädä puun alle tai pudota jäihin tai nukkuessa tukehtua!!!!
OLEN TÄYSI PASKA VAMMAINEN LUUSERI PASKA TAJUATTEKO???!!!!
TÄYSI PASKA!!!! AP
En kuulu tähän maailmaan yhtään, minun pitää kuolla pois täältä. Olen pelkkä vammainen paskakasa. Jälkeenjäännyt autistinen idiootti!! ap
Et ap kuitenkaan ole yhteiskunnalle kovin paha rasitekaan, ilmeisesti. Sairaseläkettäkään ei ainakaan vielä ole? Olet vaikea lähinnä itsellesi, et niinkään ympäristöllesi.
Naapurissa tyrannoi tyyppi, johon nuo adjektiivisi sopivat paremmin. Oikeasti haitallinen ihminen.
Itseinhon kyllä entisenä masennuspotilaana ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Et ap kuitenkaan ole yhteiskunnalle kovin paha rasitekaan, ilmeisesti. Sairaseläkettäkään ei ainakaan vielä ole? Olet vaikea lähinnä itsellesi, et niinkään ympäristöllesi.
Naapurissa tyrannoi tyyppi, johon nuo adjektiivisi sopivat paremmin. Oikeasti haitallinen ihminen.
Itseinhon kyllä entisenä masennuspotilaana ymmärrän.
Olen minä rasite kun työkyky lähes olematon, toistaiseksi työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen 36v joten olen rasite kun en ole tuottava millään tavalla vaan kulutan yhteiskunnan varoja.
Vihaan itseäni ja vihaan maailmaa, kaikki menee ja tekee sitä ja tätä ja itse stressaan niin paljon joka asiasta ja muisti paska ja saan raivokohtauksia kokoajan niin että varmasti saan sydänkohtauksen pian. Ei rahaa tehdä mitään mielekästä ja katkerana saa seurata tai kuulla kun tämäkin tai nuokin ihmiset tehneet sitä tai tätä tai käynneet siellä ja täällä tai ostaneet sitä ja tätä stana prkele!!!! Ei varaa käydä hammaslääkärissä ja suuhygienistillä koska maksaa 100e tai voinhan minä käydä mutta laskuja en pysty maksamaan ja niistä tulee sitten perintälaskut isolla perintäkululla eikä niihin rahaa ja sitten ulosottoon jne. menkööt hampaat paskaksi stana!!!
Ja prkeleen eurojackpotissa tullut rahaa taaskaan stanana!!! Älä pelaa ja tuhlaa rahaa plaa en ole tänä vuonna ehkä kuin jotain 10e laittanut noihin ja tuolla rahalla edes vaatteita!
Käyn kävelemässä kelkkareittiä pitkin välillä järven jäällä ja toivottavasti putoan jäihin joku päivä niin loppuu tämä paska!! ap
Ei jaksaisi tännekään mitään kirjoittaa koska siitä ei ole mitään hyötyä millään tavalla. Eilen siivosi, kävi 5km kävelemässä ja keppijumppaa ja mitenkä vaikutti oloon, ei mitenkään. Tänäänkin jotain 4km kävelly ja niin ei mitään. Katto vuotaa vettä koska se on huonosti suunniteltu kun kerää lunta nurkkaan ja se jäätyy ja puskee sisälle. No aivan sama katon uusiminen maksaisi 30 000e ellei hinta ole kohonnut kun pari vuotta sitten kävi ilmainen tarkistus katon kattomassa ja sanoin ei rahaa uusia joten näkemiin. No talon arvokin aikalailla nolla ja kun lainaa vajaa 30 tuhatta jäljellä jeee kivaa miksei vaikka köyttä.
Stanan raha kun se menee kaikille putlereille ja muille paskoille ja sitten kun ne alkaa riehua kaikki kallistuu ja kaikilla menee paskasti paitsi näillä rahahuijareilla, saisivat poistua tästä maailmasta!
Muisti alkaa olla ihan paska ja en enää jaksa välittää kun huomennakin olisi jotain puhelinasioita mutten muista mihin aikaan aivan sama olen paska!
Puhun lähinnä itsekseni ja sekin alkaa ärsyttää ja muita ihmisiä ei kiinnosta minun jutut.
Olen täysin varma että kaikki jotka tunnen ja tiedän ja nekin joita en tunne tai tiedä niin vihaavat minua ja nauravat minulle ja pitävät minua säälittävänä luuserina sen näkee ihmisten naamasta että ihan varmasti vihaavat minua mutta eivät sano sitä mutta selkeästi toivovat että katoaisin!
Tällainen säälittävä vammainen autistinen jälkeenjäännyt mielenterveys paskaluuseri idiootti joutaa kadota!! ap
Vihaan stressiä, minulla ei ole enää ollenkaan minkäänlaista stressinsietokykyä, pienikin asia niin alan huutamaan ja paiskomaan ja hajottamaan tavaroita kun ei vaan kestä enää, ei mitään. Hautajaiset esim niin niistäkin jossa oli seuraisi kuukauden mittainen maha sekaisin ja kroppa pahassa jännitystilassa ennenkuin helpotti. Nytkin pari asiaa aiheuttaa jo pahan stressitilan ja kesä esim jos joku työhomma jos sitä kokeilee jos pystyy tässä terveydentilassa kokeileen niin sekin stressaa jo valmiiksi. Mitään en pysty sietämään.
Mikä järki tässä kaikessa enään on?
Elämä on ollut pelkkää valhetta ja tulevaisuutta ei ole.
Vaikka kävelisi semmoisen noin 7km päivässä ja muuta touhuaisi siinä niin tuntuu koko päivä lopulta ontolta ja missään ei ole mitään mieltä tai järkeä vaan kaikki on ei mitään.
Etsisi tarpeeksi korkean puun ja antaisi painovoiman hoitaa loput kun kiipeää ylös. ap
Mielenterveysongelmat voivat olla varhainen merkki muistisairauden vaarasta
Mielenterveysongelmat ovat mahdollisesti yhteydessä dementiariskiin, osoittaa tuore tutkimus.
https://www.is.fi/terveys/art-2000008635620.html
No muista ainakin ihan paska eli minun kohdallani pitää paikkansa eli elää ei kannata vanhaksi koska muisti paska ja sitten joutuu johonkin stanan sidottuun vuoteeseen!!! Kuolema ajoissa niin ei tarvitse kärsiä stanan!!!! ap