Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1423)
Tsemppiä ap! ole turvassa vaikka on lumimyrsky. tilkitse ovet ja ikkunat ettei käy viima sisään
'Minä kuuntelen jazzia ja tunnelmoin talvimyräkästä ja palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kai suunnitella nukkumista jossain kohtaa mutta ei vaan kiinnostaisi ja aamulla ei kiinnostaisi herätä yhtään. Minulla ei ole mitään tarkoitusta tässä maailmassa tai sitten tarkoitus on olla kitumassa ja sekoamassa täällä kunnes pimahtaa lopullisesti.
Mitä enemmän päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet kuluu eteenpäin niin haluan sen tietyn elämän ja siitä ei neuvotella vaan joko se tai hyvästi.
Joo olen paska tiedetään. Tiedetty jo kauan. ap
Tarkennatko vähän, minkälainen se tietty elämä on ja mistä elementeistä se koostuu?
Joutuisi selittämään liikaa yksityiskohtia ym niin ei tai väsyttää en nyt enää tänään jaksa paneutua. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko myrsky jo siellä suunnalla, ap?
Oli ja no vieläkin jotain kun lunta tullut tänäänkin ja tuulee mitä vihaan tai no inhoan kun ihan avoin paikka eikä mitään suojaa tuulelta mistään ilmansuunnasta niin tässä tulee aina kylmä talvella pienelläkin tuulella kun isolla aukealla oikeastaan niin tuuli saa enemmän vauhtia vielä. ap
Olen väsynyt, vihainen, raivoissani jne. ja tekisi mieli hajottaa koko maailma kappaleiksi!!!! Vihaan tätä maailmaa!!! ap
Voisi kokeilla VR-maailmaa, sinne pääsee "pakenemaan" tätä oikeaa maailmaa, sieltä voi löytää yhteisöllisyyttä mihin ei oikeassa maailmassa ole mahdollisuutta. Siellä voi pelata ja harrastaa muiden kanssa, vaikka vain keskustella. Kuulun itse useampaankin naisten VR-ryhmään Facebookissa, siellä jaetaan vinkkejä, kokemuksia, perustetaan ryhmiä eri peleihin ja maailmoihin, harrastusryhmiä. Ihmisten tarinat siitä kuinka VR on muuttanut heidän elämänsä on liikuttavaa. Eräskin 65-vuotias juuri kertoi että hän ei kykene tarpeeksi painottamaan kuinka paljon hänen elämänsä on muuttunut virtuaalisen maailman myötä. Oikeassa maailmassa hän kertomansa mukaan asuu "rajatussa" ympäristössä, hänellä ei ole mahdollisuutta yhteisöllisyyteen, hän on ollut todella yksinäinen. Nyt hän on VR-maailman kautta saanut ystäviä ja hän kuuluu moneen yhteisöön, hänen elämänsä on "täysin" muuttunut. Vr-laitteena hänellä on Quest 2.
Jo pelkkä laskujen miettiminen ja niiden maksujärjestyksen miettiminen ja kuinka tuet riittää ja missä järjestyksessä maksan ne ja rahat riittää oikeassa järjestyksessä saa minut raivon partaalle, stressin vielä korkeammalle tasolle ja muutenkin täysin vihaiseksi ja paiskon ovia ja ne menee rikki tai rikon huonekaluja ja aivot ihan sumussa tästä kaikesta ja vaikka nyt nuo laskut mitä saa hoidettua pois niin seuraavat 1000e odottaa jo niistä uusi ahdistus stressipsykoosi raivoviha kierre päälle ja haluan atomeiksi!!!!
Vihaan tätä maailmaa MUTTA KAIKISTA ENITEN VIHAAN ITSEÄNI!!!!
OLEN SÄÄLITTÄVÄ PASKA VAMMAINEN JÄLKEENJÄÄNNYT AUTISTINEN LUUSERI JOKA EI OSAA MITÄÄN TAI YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN!!!!! AP
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä laskujen miettiminen ja niiden maksujärjestyksen miettiminen ja kuinka tuet riittää ja missä järjestyksessä maksan ne ja rahat riittää oikeassa järjestyksessä saa minut raivon partaalle, stressin vielä korkeammalle tasolle ja muutenkin täysin vihaiseksi ja paiskon ovia ja ne menee rikki tai rikon huonekaluja ja aivot ihan sumussa tästä kaikesta ja vaikka nyt nuo laskut mitä saa hoidettua pois niin seuraavat 1000e odottaa jo niistä uusi ahdistus stressipsykoosi raivoviha kierre päälle ja haluan atomeiksi!!!!
OLEN SÄÄLITTÄVÄ PASKA VAMMAINEN JÄLKEENJÄÄNNYT AUTISTINEN LUUSERI JOKA EI OSAA MITÄÄN TAI YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN!!!!! AP
Niin. Voisi olla hyvä löytää joku vähän vähemmän tuhoisa tapa purkaa raivoa. Nyrkkeilysäkki? Huutaminen? Tavaroiden rikkominen varmasti vaan pahentaa vtutusta, kun tajuaa mitä on tehnyt.
Kuinka paljon sun kulut vaihtelee kuukausittain? Eli joudutko joka kuukausi pohtimaan maksujärjestyksiä ym.? Inhoan itsekin laskujen maksua ja mielelläni laittaisin kaiken menemään vain automaattiveloituksella. Laskujen maksaminen tuntuu jotenkin tosi raskaalta velvollisuudelta. Mutta ei niin voi tehdä, koska täytyy seurata että tilillä on rahaa mistä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Voisi olla hyvä löytää joku vähän vähemmän tuhoisa tapa purkaa raivoa. Nyrkkeilysäkki? Huutaminen? Tavaroiden rikkominen varmasti vaan pahentaa vtutusta, kun tajuaa mitä on tehnyt.
Kuinka paljon sun kulut vaihtelee kuukausittain? Eli joudutko joka kuukausi pohtimaan maksujärjestyksiä ym.? Inhoan itsekin laskujen maksua ja mielelläni laittaisin kaiken menemään vain automaattiveloituksella. Laskujen maksaminen tuntuu jotenkin tosi raskaalta velvollisuudelta. Mutta ei niin voi tehdä, koska täytyy seurata että tilillä on rahaa mistä maksaa.
Ei rahaa nyrkkeilysäkkiin ja huutamisesta tulee kurkku kipeäksi. Tavaroiden hajoaminen ahdistaa ja itkettää toisinkuin ihmisten kuoleminen. Joo olen sairas vammainen paska!!!!!
No rahaa menee hlvetisti talvella kun joutuu lämmityksen kytkemään päälle ja kun järjestelmä ei edes toimi kunnolla niin vie enemmän sähköä ja lämpöä tulee silti vähemmän ja ei ole rahaa huoltaa sitä koska rahat menee näihin prkeleen laskuihin!!!!!!! Ja rahaa menee vielä enemmän kun joutui sähkösopimuksen uusimaan ja tämä euroopan energiakaaos oli jo päällä niin joutui kalliin soppan ottamaan!!!! pErkeneen putlerit, korona ja markkinapsykopaatti paskiaiset jotka sotkee kaiken ja tavallinen tallaajaa maksaaa kaiken!!!! Ku koot mokomat paskiaset!!!!
"No vaihda halvempaan asuntoon" jne. EN VAIHDA ENKÄ KUUNTELE MOISTA PASKAA OLLENKAAN!!! SItä paitsi tämä tönö on peruskorjattu yli 30 vuotta sitten ja vaikka tietyt asiat vielä kunnossa tätä pitäisi remontoida eikä minulla siihen ole rahaa. Ja kun sijainti on keskellä ei mitään arvo nolla ja myynti ei kannata koska remontointi maksaa enemmän kuin mitä tästä edes saisi ja koska kaikki viat pitää ilmoittaa nekin mistä ei tiedä koska muuten joutuu oikeuteen ja maksamaan takaisin rahat ym kuten on näitä tapauksia ollut missä talo viallinen ja edellinen omistaja joutunut ostamaan takaisin ja maksamaan korvauksia vielä.
EN siltikään muuta tai myy tätä tai anna pankin viedä, viekööt ennnemin henkeni ja heittäkööt suohon! Minä olen tässä enkä missään stanan homeyksiössä naapureina juoppoja ym hulluja joita löytyy kuntakeskuksesta!!! 200m haluan etäisyyttä muihin kuten nyt on enkä halua ketään seinän taakse!!!
OLEN PASKA SAIRAS HULLU MIELIPUOLI PASKAKASA!!! AP
Ei nyt voi olla 2022 koska siitä ei ole kauaa kun oli vielä 2000-luku eikä mikään 2010 tai 2020-luku!!! Tämä on sairasta tämä ajankulu!!!!! Aika kuluu ja kaikki menee vain paskempaan suuntaan joka asiassa!!!!
TÄMÄ MAAILMA ON IHAN MIELIPUOLINEN!!!!! AP
Minulla ei edes ole uutta kalenteria tälle vuodelle ja tammikuu on jo mennyt!! MITÄ HLVETTIÄ???? Jos ostaa kalenterin jossa maisemia ei voi enää tammikuuta käyttää koska se on jo mennyt!!!
Te ette tajua miten minun pääni toimii tai ei toimi!!! Tämä pää on ihan paska ollut syntymästä asti!!! Miljoona esimerkkiä löytyy jotka kertoo että olen täysi paska!!! Tämä pää toimii eri tavalla mitä muilla toimii eikä sitä saa muutettua toimimaan kuin teillä muilla!!!!
Minä olen paska ja siitä on miljoona esimerkkiä!!!
Minä en tiedä onko tämä netti hyvä vai huono asia!!! Minä muistan vielä ajan kun netti ei vielä ollut meillä tai laajassa käytössä eikä näin levinnyt ja laaja kuin nykyään!
Taas aika loppuu kun alkaa näihin kirjoittaa eikä yhtään saa aikaisemmin mitään aikaan!!! Se on sama kuin keväällä tai kesällä kun katselen mieluummin sitä iltahämärää kun aurinko on laskenut tai vielä hieman heijastaa horisontista mieluummin kuin aamunkoittoa. Ehkä ennen katselin aamuakin mutta joka aamu nykyään merkitsee vain päivää kohti loppua ja kärsimyksen lisääntymistä!!!
MINÄ OLEN PASKA!!!! aP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rahaa nyrkkeilysäkkiin ja huutamisesta tulee kurkku kipeäksi. Tavaroiden hajoaminen ahdistaa ja itkettää toisinkuin ihmisten kuoleminen. Joo olen sairas vammainen paska!!!!!
No rahaa menee hlvetisti talvella kun joutuu lämmityksen kytkemään päälle ja kun järjestelmä ei edes toimi kunnolla niin vie enemmän sähköä ja lämpöä tulee silti vähemmän ja ei ole rahaa huoltaa sitä koska rahat menee näihin prkeleen laskuihin!!!!!!! Ja rahaa menee vielä enemmän kun joutui sähkösopimuksen uusimaan ja tämä euroopan energiakaaos oli jo päällä niin joutui kalliin soppan ottamaan!!!! pErkeneen putlerit, korona ja markkinapsykopaatti paskiaiset jotka sotkee kaiken ja tavallinen tallaajaa maksaaa kaiken!!!! Ku koot mokomat paskiaset!!!!
"No vaihda halvempaan asuntoon" jne. EN VAIHDA ENKÄ KUUNTELE MOISTA PASKAA OLLENKAAN!!! SItä paitsi tämä tönö on peruskorjattu yli 30 vuotta sitten ja vaikka tietyt asiat vielä kunnossa tätä pitäisi remontoida eikä minulla siihen ole rahaa. Ja kun sijainti on keskellä ei mitään arvo nolla ja myynti ei kannata koska remontointi maksaa enemmän kuin mitä tästä edes saisi ja koska kaikki viat pitää ilmoittaa nekin mistä ei tiedä koska muuten joutuu oikeuteen ja maksamaan takaisin rahat ym kuten on näitä tapauksia ollut missä talo viallinen ja edellinen omistaja joutunut ostamaan takaisin ja maksamaan korvauksia vielä.
EN siltikään muuta tai myy tätä tai anna pankin viedä, viekööt ennnemin henkeni ja heittäkööt suohon! Minä olen tässä enkä missään stanan homeyksiössä naapureina juoppoja ym hulluja joita löytyy kuntakeskuksesta!!! 200m haluan etäisyyttä muihin kuten nyt on enkä halua ketään seinän taakse!!!
OLEN PASKA SAIRAS HULLU MIELIPUOLI PASKAKASA!!! AP
Niin. Mä olen kanssa miettinyt viimeaikoina paljon sitä, miten epätasaisesti varallisuus tässä yhteiskunnassa jakautuu. Miten esim. joku 60 tonnia kuussa tienaava toimitusjohtaja pystyy itselleen perustelemaan sen, että on tommosen palkan arvoinen? Isot verothan siitä tietty maksetaan ja verorahoilla kustannetaan tätä meidän hyvinvointiyhteiskuntaa. Mutta silti. Voisko joskus joku vaan päättää tyytyä vähempään, vaikka voisikin saada enemmän?
En minäkään tätä nykyistä kotia lähtisi myymään juuri tuosta syystä. Hometta on, sen tiedän tai olen ainakin melko varma. Ja 19 astetta taitaa olla lämmöt tällä hetkellä. Villasukat on ehdottomat ja viltti. Mutta kohta on jo kesä.
Mutta joo, ei kannata niitä paikkoja hajottaa, ettei tule lisää korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei edes ole uutta kalenteria tälle vuodelle ja tammikuu on jo mennyt!! MITÄ HLVETTIÄ???? Jos ostaa kalenterin jossa maisemia ei voi enää tammikuuta käyttää koska se on jo mennyt!!!
Te ette tajua miten minun pääni toimii tai ei toimi!!! Tämä pää on ihan paska ollut syntymästä asti!!! Miljoona esimerkkiä löytyy jotka kertoo että olen täysi paska!!! Tämä pää toimii eri tavalla mitä muilla toimii eikä sitä saa muutettua toimimaan kuin teillä muilla!!!!
Minä olen paska ja siitä on miljoona esimerkkiä!!!
Minä en tiedä onko tämä netti hyvä vai huono asia!!! Minä muistan vielä ajan kun netti ei vielä ollut meillä tai laajassa käytössä eikä näin levinnyt ja laaja kuin nykyään!
Taas aika loppuu kun alkaa näihin kirjoittaa eikä yhtään saa aikaisemmin mitään aikaan!!! Se on sama kuin keväällä tai kesällä kun katselen mieluummin sitä iltahämärää kun aurinko on laskenut tai vielä hieman heijastaa horisontista mieluummin kuin aamunkoittoa. Ehkä ennen katselin aamuakin mutta joka aamu nykyään merkitsee vain päivää kohti loppua ja kärsimyksen lisääntymistä!!!
MINÄ OLEN PASKA!!!! aP
No joo, kyllä sun ajattelu varmaan valtavirrasta poikkeaa, mutta et ole varmasti ainut jolla näin. Ja mikä sitä paitsi on normaalia ajattelua? Sinua ärsyttää se, että kalenterin kuukausi jäi käyttämättä. Minä en voi sietää tiettyjä ääniä ja olen taipuvainen pakko-oireiluun. Tavaroitakin olen rikkonut, mutta toista ihmistä tai eläintä en ole koskaan tieten tahtoen satuttanut. Entä sinä ap?
Saisitko jostain ilmaisen kalenterin , kun niitä jaetaan kuitenkin melkein joka talouteen. Minä sain ilmaisen kalenterin lehtien keräyspisteestä. Joku oli hylännyt sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kai suunnitella nukkumista jossain kohtaa mutta ei vaan kiinnostaisi ja aamulla ei kiinnostaisi herätä yhtään. Minulla ei ole mitään tarkoitusta tässä maailmassa tai sitten tarkoitus on olla kitumassa ja sekoamassa täällä kunnes pimahtaa lopullisesti.
Mitä enemmän päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet kuluu eteenpäin niin haluan sen tietyn elämän ja siitä ei neuvotella vaan joko se tai hyvästi.
Joo olen paska tiedetään. Tiedetty jo kauan. ap
Tarkennatko vähän, minkälainen se tietty elämä on ja mistä elementeistä se koostuu?
Tarkennetaan sittenkin. Okei eli maalla maatilalla kasvanut, siitä asti kun oppi kävelemään niin niissä hommissa oli ja sitä oli tarkoitus jatkaa ja koulu sitäkin varten käyty vaikka oppiminen oli todella vaikeaa mutta koska asia kiinnosti niin paljon että lähes pakottamalla sai koulun läpi mutta sitten homma meni pieleen eikä se enää onnistunut ja muilla kuin omalla tilalla työskentelystä ei tullut mitään ja vuosien saatossa oikeastaan kaikki oppima on valunut ulos päästä. Se että menisin ja opiskelisin uuden ammatin ei toimi, kokeiltu on ja jos kiinnostus ei ole samaa luokkaa kuin mitä halusin siitä ei tule mitään ja opinnut loppuu jo alkuunsa.
Menee turhaa aikaa noihin mainoksiin biisien välissä kun pitää 20 sekunttia odottaa ja kirjoittaminen vaati sopivaa musiikkia taustalle että aivot aktivoituu oikeaan mielentilaan.
Taas typerä 20 sekunnin mainos.
No niin siis jo tuossa se olikin mitä tarkoitin. Minulla oli tarkoitus tässä maailmassa ja se vietiin pois ja nyt minulla ei ole tarkoitusta. Tietysti voi kysyä kuka hullu haluaa viljelijäksi tänä päivänä kun kustannukset on pilvissä, byrokratia ja paperityöt järkyttäviä ja palkka työstä olematon, kaikki pitää hommata velalla ja lisää velkaa otettava että saa aiempia velkoja kuitattua. Mutta silti tuo oli se unelma-ammatti ja nyt sitä ei enää ole ja minulla ei ole mitään tarkoitusta tai syytä olla olemassa.
Enivei mutta siinä se. Se että yritetään kokoajan jankuttaa että "keksi muuta kuin se koska se on mennyttä" jne on kuin sylkisi päin kasvojani, koen sen loukkauksena että yritetään pakottaa luopumaan siitä mikä oli minulle tärkeää ja unohtamaan koko juttu. Ei onnistu, ei nyt eikä tulevaisuudessa oli tulevaisuuteni päivän, vuoden, 10 vuoden tai 30 vuoden mittainen niin tuo ajatus on ja säilyy ja muut työt kun niitä yrittää niin loppujen lopuksi niissä tulee vain huono olo tai palaa loppuun.
No jaa, loppuillaksi menen nyt tuijottamaan töllöä mitä tehnyt melkein ainostaan viime päivät kokonaan.
Turha viesti tämä oli, kuten kaikki juttuni täällä ja minä itse olen turha. ap
Sinulla on vieläkin tarkoitus tässä maailmassa etkä todellakaan ole turha. Miten monet ovat lukeneet sinun juttuja täältä, kun sinä osaat kirjoittaa elämästäsi rehellisesti.
Minäkin olen maalta .
Voisitko pitää kanoja? Kesällä ainakin niitä saa jostain ,voikohan ne sitten palauttaa.
vai onko siinä mitään ideaa.
AP, sun pitää oppia puhua kauniimmin itsestäsi. Kun koko ajan kerrot itsellesi tuota tarinaa, että olet tyhmä ja luuseri alat uskoa siihen enemmän ja enemmän vaikkei se ole edes totta. Aina kun huomaat ajattelevasi itsestäsi jotain negatiivista niin sano mielessäsi heti jotain positiivista sen sijaan. Sanot vaikka hiljaa mielessäsi "Minä olen arvokas ihminen", "Kaikki kääntyy hyvin", "Ansaitsen olla onnellinen" jne. jne. Pikkuhiljaa nuo sanat alkavat tuntua luonnollisimmilta ja opit arvostamaan itseäsi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.
Touchee!
Kyllä elämisen halu on suuri! Sen huomaa nimen omaan kun sairastuu.