Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Kissa oli saunomassa 1,5 tuntia. ap
Pelkkää fyysistä ja psyykkistä kipua tämä "elämä". ap
Toiveissa on ettei enää aamulla herää kun menee nukkumaan, pääsisi pois täältä. ap
Toivottavasti en enää herää, loppuisi kaikki kipu. ap
Minäkin olen hyvin masemtunut. Krooninen vaikea masennus. Traumatausta, hyvin rankka lapsuus ja vaikea elämä - tahattomasti, en ryyppää tms - myös aikuisena.
Masennuksen kanssa elämässä selviämiseen auttaa minua vain se, että ymmärrän (ja muistutan itseäni tästä hyvin usein) ajatusteni olevan masentuneira eli sairaita.
Ei saa lähteä ikään kuin liikaa mukaan siiben, miltä tuntuu ja mitä ajattelee. Muuten todellakin tappaa itsensä. Järjen pitää pysyä päässä.
Masennus on sairaus. Kaikki se rankkuus ja paska, koet siksi sitä niin syvästi, että olet sairas. Masentuneen tunteet ja ajatukset eivät ole faktaa asioiden tilasta, ihmisestä ja maailmasta yleensä.
Jos en tätä pitäisi kirkkaana mielessäni, tappaisin itseni.
Itselläkin tällä hetkellä masennus alihoidettu mutta en nyt juuri jaksa välittää edes sen vertaa, että hoitaisin itseäni.
Jonakin päivänä on helpompaa ja jaksan hoitaa lääkäriajan itselleni. Sitten jos vain suinkin pystyn, pakotan itseni sunne ja apteekkiin. Siitä se lähtee.
Juuri nyt valmistaudun viettämään paskaa joulua mutta pakotan itseni muistamaan, että se on oikeasti ihan kiva ja pakotan myös itseni läheisten keskelle.
Koska jos jään tänne yksin kuten haluan, niin sitten se joulu on ihan todella todella paskaa.
Ihminen, jolla ei ole tätä sairautta, ei voi ymmärtää. Kaikki hyvää tarkoittava piristäminen on suoraan Saatanasta.
On löydettävä itsestä se toivon ankkuri. Muuten ei kestä. En osaa neuvoa ikävä kyllä miten se löytyy.
Itselläni tämä vahva selviytymistahto on tullut kirjaimellisesti äidinmaidossa ja elämän oppituntina.
Voimia kaikkeen! Jos voit, suinkin, yritä lämmöllä ymmärtää ja arvostaa itseäsi.
Mitä kaikkea paskaa on tapahtunut ja silti sinä olet siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsikö kissa saunoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsikö kissa saunoa?
No se menee yleensä sitten kun minä olen käynnyt eli sauna pois päältä ja ovet raolleen että kuivuu niin siellä on vielä lämpöä ja menee sinne makoilemaan. Välillä käy kun itse käyn siellä mutta silloin on vähän liian kuuma ja vettä roiskuu niin menee suihkuhuoneen lattialle makoilemaan. ap
Että me näistä kahdesta muuttumattomasta asiasta, joissa Jumala ei ole voinut valhetella, saisimme voimallisen kehoituksen, me, jotka olemme paenneet pitämään kiinni edessämme olevasta toivosta. 19Se toivo meille on ikäänkuin sielun ankkuri, varma ja luja, joka ulottuu esiripun sisäpuolelle asti, 20
jonne Jeesus edelläjuoksijana meidän puolestamme on mennyt, (taivaankotiin).
Toivo ja apu tulee meidän ulkopuolelta, Sanasta joka lupaa.
tv. 10 vakavaa masennusta sairastanut mm.
En jaksa mennä ulos kävelemään ja koska minulla ei ole talvikenkiä millä tehdä kävelyjä niin joutuu saappailla kävelemään metsässä mutta ei jaksa mennä ja tuulee. Talvikengät on joilla käydä kaupoissa ym mutta ne ei sovellu kävelylenkeillä tai jalat on paskana ja kipeät monta päivää jos niitä käyttää lenkeillä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsikö kissa saunoa?
No se menee yleensä sitten kun minä olen käynnyt eli sauna pois päältä ja ovet raolleen että kuivuu niin siellä on vielä lämpöä ja menee sinne makoilemaan. Välillä käy kun itse käyn siellä mutta silloin on vähän liian kuuma ja vettä roiskuu niin menee suihkuhuoneen lattialle makoilemaan. ap
Ihana kissa!
Ei tässä jaksa mitään ainiin ja se prkleen joulukuusi sekin jostain täytyisi kaivaa.
Minulle on tärkeätä että asiat menee niinkuin itse haluan ja pysyvät muuttumattomina eli kaikki muutokset jotka eivät ole minun hyväksymiäni saavat mielen tolaltaan.
Ihan sama kuinka jauhetaan "ihminen sopeutuu kaikkeen" ja paskat marjat soppaan täyttä valhetta.
Haluan oman todellisuuden jossa kaikki on niinkuin itse näen parhaaksi, pitäkää te tämä ja antakaa minulle oma. ap
Minä en jaksa, pihatyötkin jäi syksyllä puolitiehen, haravointi, verkot omenapuille ym hommat.
Olen täysin säälittävä luuseri paska jälkeenjäännyt vammainen autistinen ruma idiootti!!!!!! ap
Minä olen oikeasti ihan täysi paska!!! Luuseri!!! Mitäänsanomaton mitätön aikaansaamaton paska!! ap
Ei ole hävettävää tai moitittavaa siinä jos on epäkunnossa.
Se on samanlaista jos jalka poikki pitäisi juosta coopertesti normi-ihmisen ajalla.
Siinä mielessä itsesi sättiminen on huono.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa mennä ulos kävelemään ja koska minulla ei ole talvikenkiä millä tehdä kävelyjä niin joutuu saappailla kävelemään metsässä mutta ei jaksa mennä ja tuulee. Talvikengät on joilla käydä kaupoissa ym mutta ne ei sovellu kävelylenkeillä tai jalat on paskana ja kipeät monta päivää jos niitä käyttää lenkeillä. ap
Voisitko pyytää että joku antaisi vaikka lahjaksi kävely kengät?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hävettävää tai moitittavaa siinä jos on epäkunnossa.
Se on samanlaista jos jalka poikki pitäisi juosta coopertesti normi-ihmisen ajalla.
Siinä mielessä itsesi sättiminen on huono.
Kela tai eläkeyhtiö eivät usko että olen epäkunnossa ja työkyvytön vaan katsovat että olen työkykyinen vaikka heille toimitetuissa papereissa lukee käytännössä samat asiat mitä täällä puhun itsestäni.
Tammikuun lopussa päättyy sairaspäiväraha ja loma mutta en minä silloin työkunnossa ole kun en ole nytkään eikä lääkärikään sitä mieltä ole joten mitäs sitten? Sairasloma jatkuu mutta 300 päivää sairaspäivärahaa tulee täyteen joten sitä ei enää saa joten öö työttömäksi ei kannata edes mennä koska pitäisi töihin hakea ja mitä sairas edes työttömien kirjoilla tekee?
Yhtä hlvettiä tämäkin sotku kelan ja näiden hakemusten ym. kanssa stana!!!! ap
En usko että ollaan eri mieltä ja jos kerran korkein taho on olemassa mielestäsi ja tämä on sitä mieltä en ole paska niin miksi tilani on sitten niin psyykkisesti kuin fyysisesti paska vai pitääkö sitä ruveta joksikin megauskovaiseksi ja kaikki korjaantuu ja saa perseillä miten haluaa esim kaikenmaailman poliitikot eri puolilta maailmaa paasaa uskoaan ja saavat perseillä miten vain ilman mitään rangaistusta? ap