Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi, että isänpäivään panostukseni oli huonointa ikinä

Vierailija
18.11.2021 |

Meillä on vastasyntynyt vauva ja valvottuani sen kanssa yön nousin isänpäivänä taaperon ja vauvan kanssa tekemään aamupalaa, jonka sitten veimme miehelleni sänkyyn. Vauva ei viihdy kuin sylissä, joten kokkaaminen oli nopeaa ja haastavaa. Paistoin leivän päälle kananmunia ja leikkasin ne sydämen muotoisiksi. Lisäksi tarjoilin hedelmän paloiteltuna, kahvia ja omenamehua skumppalasista. Taapero oli piirtänyt kortin ja lahjaksi annoin hotelliyön yhdessä uudessa hotellissa.

Mies sanoi tänään, että en ollut panostanut aamiaiseen yhtään (sen tekeminen vastasyntyneen ja taaperon kanssa oli haastavaa) ja että hän ei saanut lahjaa ollenkaan (koska hänen mielestään hotelliyö ei ole mikään lahja vaikka itse olin miettinyt ajankohtaa yms pitkään ja ajattelin sen olevan mukava yllätys). Minulle tuli todella paha mieli miehen sanoista. Onko tuollainen ilkeily yleistäkin vai mistä tuollainen kertoo, että voi olla noin kiittämätön ja ilkeä? Vai onko mies oikeassa, että en ollut panostanut lainkaan?

Kommentit (74)

41/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sinun on tiristää ulos, että mitä mies odotti. Ja kerro meillekin.

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Hän sanoi kysyttäessä, että ”jotain spesiaalia” kuten edes croissantteja (olemme tehneet niitä joka juhlana yleensä, mutta nyt minulla ei ollut vauvan ja taaperon kanssa mahdollisuutta käyttää niihin yli 30 minuuttia. Muutenkin ajattelin, että nekään eivät olisi olleet ”mitään spesiaalia” kun niitä on ollut tyyliin joka juhlassa.

Äitienpäivälahjaksi sain kaulakorun vaikka en tykkää käyttää koruja (ja hän tietää sen). Hänen exänsä tykkäsi, että liekö siitä jäänyt päälle..

Ap

Ap

Siis 30 min on liikaa käyttää muuhun kuin vauvaan ? Ei ole todellista, ettei ehdi vauvan kanssa tehdä !

Vierailija
42/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi muutenkin noin inhottava? Valitettavasti en povaa liitollenne pitkää ikää.

Hänelle tulee säännöllisin väliajoin kausia, jolloin on todella ilkeä minua kohtaan. Mm. vähän aikaa hän oli minulle vihainen ja kun olin juuri imuroinut, hän kaatoi kahvipaketin maahan ja sanoi ”haluatko lisää siivottavaa” ja poistui ovesta ja jätti minut siivoamaan.

Ap

Et kai vain siivonnut?

Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kun meille oli tulossa äitini kylään ja mies tiesi sen varsin hyvin.

Mies on tosissaan vasta vähän aikaa sitten muuttunut noin ilkeäksi, en olisi ikinä perustanut perhettä hänen kanssaan, jos hän olisi ollut tuollainen alusta saakka. Hänelle tulee kausia, jolloin hän ”halveksii” minua ja sitten kun ne menevät ohi, hän on kuin eri ihminen. Mistään toisesta naisesta ei voi olla kyse. Hän on stressaantunut töistään ja sitten kun meille tulee jostain mitättömästä asiasta riitaa, hän alkaa suurentelemaan sitä asiaa ja tekee minusta päässään demonin.

Ap

Vierailija
44/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat pitämään kirjaa vuoden ajan miehen mulkvistiireuksauksista. Vuoden päästä isänpäivänä analysoit aineiston ja päätät mitä teet; vieläkö kestät vai kasvatatko itsetuntosi?

Vierailija
45/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi muutenkin noin inhottava? Valitettavasti en povaa liitollenne pitkää ikää.

Hänelle tulee säännöllisin väliajoin kausia, jolloin on todella ilkeä minua kohtaan. Mm. vähän aikaa hän oli minulle vihainen ja kun olin juuri imuroinut, hän kaatoi kahvipaketin maahan ja sanoi ”haluatko lisää siivottavaa” ja poistui ovesta ja jätti minut siivoamaan.

Ap

Jos et tässä kohden kävellyt ulos talosta niin et kyllä ansaitsekaan tämän parempaa miestä.

Vierailija
46/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi kysyttäessä, että ”jotain spesiaalia” kuten edes croissantteja (olemme tehneet niitä joka juhlana yleensä, mutta nyt minulla ei ollut vauvan ja taaperon kanssa mahdollisuutta käyttää niihin yli 30 minuuttia. Muutenkin ajattelin, että nekään eivät olisi olleet ”mitään spesiaalia” kun niitä on ollut tyyliin joka juhlassa.

Äitienpäivälahjaksi sain kaulakorun vaikka en tykkää käyttää koruja (ja hän tietää sen). Hänen exänsä tykkäsi, että liekö siitä jäänyt päälle..

Ap

Ap

Siis 30 min on liikaa käyttää muuhun kuin vauvaan ? Ei ole todellista, ettei ehdi vauvan kanssa tehdä !

Olisiko sitä vauvaa pitänyt huudattaa puoli tuntia että ap olisi saanut croissantit ja muut what ever törppö mies olisi tajunnut pyytää - valmiiksi?

Vierailija
47/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kai vain siivonnut?

Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kun meille oli tulossa äitini kylään ja mies tiesi sen varsin hyvin.

Mies on tosissaan vasta vähän aikaa sitten muuttunut noin ilkeäksi, en olisi ikinä perustanut perhettä hänen kanssaan, jos hän olisi ollut tuollainen alusta saakka. Hänelle tulee kausia, jolloin hän ”halveksii” minua ja sitten kun ne menevät ohi, hän on kuin eri ihminen. Mistään toisesta naisesta ei voi olla kyse. Hän on stressaantunut töistään ja sitten kun meille tulee jostain mitättömästä asiasta riitaa, hän alkaa suurentelemaan sitä asiaa ja tekee minusta päässään demonin.

Ap

Ettei olisi skitsofreniaa ja harhoja. Entäpä kun hän seuraavan kerran näkee sinut demonina ja tarttuu veitseen.

Vierailija
48/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvä ketju. Siis siinä mielessä, että aika fifti-fifti onko provo vai totta. Jatkakaa!

Vierailija
49/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikä sinä lapsettomana ja naisettomana olet tähän vastaamaan. Entäpäs kun se vauva tarvitsee äitiä sen leipomisen lomassakin. 

Vierailija
50/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kun on isänpäivälahjasta kyse, hotellireissu on tarkoitettu isälle ja lapsille, jotta saavat viettää laatuaikaa yhteisellä reissulla. Ehkä jopa kylpylähotellissa? Miten miehesi vietti juhlapäivää noin muuten lastensa kanssa? Vei heidät puistoon leikkimään tai kylään oman isänsä luokse? Ehkä johonkin sisäleikkipuistoon?

Meillä isänpäivä on nimenomaan isän ja lasten yhteinen puuhastelupäivä. Samalla tavalla äitienpäivä on äidin ja lasten mukava yhteishulinapäivä. Puoliso korkeintaan huolehtii siitä, että ateria on valmis, kun nälkäinen poppoo palaa kotiin riennoltaan, ellei perhe on tullut kotiin grillin kautta (mukana toki ateria myös kotona odottavalle vanhemmalle).

Vierailija
51/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämänkin, koska olen aivovammainen mamma.

Vierailija
52/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kai vain siivonnut?

Ap

Sulla olisi ollut myös se mahdollisuus, että jätät ne kahvinporot siihen lattialle ja näytät äidillesi, millainen mies on. Mutta mies arvasi, että olet kiltti ja siivoat, koska häpeät kertoa äidillesi miehesi tekemisistä. Häpeä kuuluu miehellesi, ei sinulle!

Vierailija
53/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kai vain siivonnut?

Ap

No oliko hän isänpäivää edeltävänä iltana ilkeä vai "eri ihminen"?

Nyt alat panostaa vain siihen eri ihmiseen ja kun hän on ilkeä, ignooraat aivan täysin. Et voi palkita aikuista ihmistä siitä, että hän kaataa työstressin sinun niskaasi, etenkään kun sinulla on muutenkin kädet täynnä työtä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
54/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että kun on isänpäivälahjasta kyse, hotellireissu on tarkoitettu isälle ja lapsille, jotta saavat viettää laatuaikaa yhteisellä reissulla. Ehkä jopa kylpylähotellissa? Miten miehesi vietti juhlapäivää noin muuten lastensa kanssa? Vei heidät puistoon leikkimään tai kylään oman isänsä luokse? Ehkä johonkin sisäleikkipuistoon?

Meillä isänpäivä on nimenomaan isän ja lasten yhteinen puuhastelupäivä. Samalla tavalla äitienpäivä on äidin ja lasten mukava yhteishulinapäivä. Puoliso korkeintaan huolehtii siitä, että ateria on valmis, kun nälkäinen poppoo palaa kotiin riennoltaan, ellei perhe on tullut kotiin grillin kautta (mukana toki ateria myös kotona odottavalle vanhemmalle).

Nii-i. Valmistin päivällisen, niin äijä oli pojan kanssa käyny vetämässä mätöt napaansa ja ei ollunna nälkä! Meni jumalauta saatanasti aikaa hukkaan! En unoha en ikänä en!!

Vierailija
55/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Miksi mielestäsi ei voi olla perheenä, vaan pitää jättää toinen vanhempi pois.

Vierailija
56/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan nyt siltä varalta, että olet tosissasi tämän jutun kanssa niin miehesi on häiriintynyt ja luonnevikainen etkä sinä pysty häntä muuttamaan mukavaksi persoonaksi. Hänellä ei myöskään itsellään ole mitään tarvetta kohdella sinua hyvin ja tasalaatuisesti. 

Isäni oli myös ailahtelevainen ja muistan, miten rauhalliseksi koin kodin tunnelman, kun muutettiin asumaan äidin kanssa kaksin. 

Täällä on mainosteltu sitä kirjaa Why does he do that, joka löytyy googlaamalla nettiversionakin. Tiivistettynä: hän toimii noin, koska kokee itsellään olevan siihen oikeutus. 

Vierailija
57/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi viikkoakaan miehen kanssa, joka osoittaa minulle halveksuntaa. 

Vierailija
58/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole sinun isäsi. Olet kantanut ja henkesi kaupalla synnyttänyt hänen lapsensa, hän ainoastaan ejakuloi omaksi ilokseen. Mitä sun muka muuta pitäisi tehdä?

Tämä. Isänpäivänä voisi vaikkapa viettää aamusta asti lastensa kanssa aikaa ja antaa äidin nukkua.

Vierailija
59/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressaantuminen työstä tee ketään ilkeäksi ja epäreiluksi. Se on hänen oikea luonteensa mikä pääsee pintaan kun ei väsyneenä jaksa kontrolloida itseään. Älä ap opeta lapsillesi että naista ja puolisoa saa halveksua ja vaatia kohtuuttomia.

Vierailija
60/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole sinun isäsi. Olet kantanut ja henkesi kaupalla synnyttänyt hänen lapsensa, hän ainoastaan ejakuloi omaksi ilokseen. Mitä sun muka muuta pitäisi tehdä?

Heh.

Älä hehettele. Harva mies osaa antaa naiselle yhtä paljon nautintoa kuin saa itse. Ja tuo aloituksen mies todellakaan ei.

Nyrkkisääntö: ellei nainen saa orgasmia kolmessa minuutissa, hän ei saa ollenkaan vaan kyllästyttyään nylkytykseen teeskentelee, että mies lopettaisi. Ja läpi menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi