Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi, että isänpäivään panostukseni oli huonointa ikinä

Vierailija
18.11.2021 |

Meillä on vastasyntynyt vauva ja valvottuani sen kanssa yön nousin isänpäivänä taaperon ja vauvan kanssa tekemään aamupalaa, jonka sitten veimme miehelleni sänkyyn. Vauva ei viihdy kuin sylissä, joten kokkaaminen oli nopeaa ja haastavaa. Paistoin leivän päälle kananmunia ja leikkasin ne sydämen muotoisiksi. Lisäksi tarjoilin hedelmän paloiteltuna, kahvia ja omenamehua skumppalasista. Taapero oli piirtänyt kortin ja lahjaksi annoin hotelliyön yhdessä uudessa hotellissa.

Mies sanoi tänään, että en ollut panostanut aamiaiseen yhtään (sen tekeminen vastasyntyneen ja taaperon kanssa oli haastavaa) ja että hän ei saanut lahjaa ollenkaan (koska hänen mielestään hotelliyö ei ole mikään lahja vaikka itse olin miettinyt ajankohtaa yms pitkään ja ajattelin sen olevan mukava yllätys). Minulle tuli todella paha mieli miehen sanoista. Onko tuollainen ilkeily yleistäkin vai mistä tuollainen kertoo, että voi olla noin kiittämätön ja ilkeä? Vai onko mies oikeassa, että en ollut panostanut lainkaan?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sanoit sille, että isänpäivään panostuksesi oli täysin suhteessa hänen isyyteen panostuksensa kanssa.

Vierailija
22/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vaihteeksi iltalehden ajankohtaisesta aiheesta keksitty provosointi.

😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah, meillä mies ei panosta hirveästi äitienpäivänä. Kakku saatetaan ostaa mutta ei mitään leipomisia ja kahvien tuomisia aamulla sänkyyn. Ja toisin päin isäinpäivänä olen ostanut jonkun lahjan ja kakun. Mutta ei silloinkaan mitään aamiaisia sänkyyn tms. Tavallista arkea tässä yritetään vetää. Mies tekee joskus todella hyvää ruokaa muuten vain. Ei ikinä ole odottanut mitään isoja panostuksia.

Oletko miehesi äiti? Jos et niin miksi hänen sinuun pitäisi silloin panostaa?

Vierailija
24/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sinun on tiristää ulos, että mitä mies odotti. Ja kerro meillekin.

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Hän sanoi kysyttäessä, että ”jotain spesiaalia” kuten edes croissantteja (olemme tehneet niitä joka juhlana yleensä, mutta nyt minulla ei ollut vauvan ja taaperon kanssa mahdollisuutta käyttää niihin yli 30 minuuttia. Muutenkin ajattelin, että nekään eivät olisi olleet ”mitään spesiaalia” kun niitä on ollut tyyliin joka juhlassa.

Äitienpäivälahjaksi sain kaulakorun vaikka en tykkää käyttää koruja (ja hän tietää sen). Hänen exänsä tykkäsi, että liekö siitä jäänyt päälle..

Ap

Ap

Vierailija
25/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi muutenkin noin inhottava? Valitettavasti en povaa liitollenne pitkää ikää.

Hänelle tulee säännöllisin väliajoin kausia, jolloin on todella ilkeä minua kohtaan. Mm. vähän aikaa hän oli minulle vihainen ja kun olin juuri imuroinut, hän kaatoi kahvipaketin maahan ja sanoi ”haluatko lisää siivottavaa” ja poistui ovesta ja jätti minut siivoamaan.

Ap

Oletko selvästi miestä nuorempi? Ei kukaan aikuinen nainen tuota käyttäytymistä siedä. Oletko taloudellisesti riippuvainen hänestä?

Vierailija
26/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina torstain ratoksi. Uppoaa toki otolliseen maaperään.

Vierailija
27/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi muutenkin noin inhottava? Valitettavasti en povaa liitollenne pitkää ikää.

Hänelle tulee säännöllisin väliajoin kausia, jolloin on todella ilkeä minua kohtaan. Mm. vähän aikaa hän oli minulle vihainen ja kun olin juuri imuroinut, hän kaatoi kahvipaketin maahan ja sanoi ”haluatko lisää siivottavaa” ja poistui ovesta ja jätti minut siivoamaan.

Ap

Kauanko ajattelit katsella tuollaista idioottia? Koulutus ei näköjään korreloi käytöstapojen kanssa.

Vierailija
28/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo oli totta, miehesi on aivan täydellinen urpo ja olisit voinut saman tien heittää hänen naamaansa kahvit ja heti perään omenamehut skumppalasista. Ja vielä, olet mitä mahtavin avovaimo!

Tuntuu kuitenkin hyvin oudolta tuo kuvio. Jos jatkuvasti panostat häneen noin, ja reaktio on yleensäkin yhtä ynseä (tuskin hän muuttui idiootiksi isänpäivän aamuna), miten ihmeessä et ole kypsynyt häneen jo aiemmin? Eli jos tämä oli provo, haluat ilmeisesti aikaansaada inhoa ja arvostelua miehiä kohtaan.

Valitse kumman haluat. :)

Vierailija
30/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et kai vain siivonnut?

Vierailija
31/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit samantien siivota miehen elämästäsi, vai ajattelitko kuunnella tuota tuubaa 25 vuotta kunnes lapset ovat lentäneet pesästä? 

Vierailija
32/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä ei ole provo. En ole miestä nuorempi enkä hänestä taloudellisesti riippuvainen. Hän on muuttunut ilkeäksi stressin myötä ja lasten takia haluaisin saada tämän toimimaan. Mikä olisi ollut hyvä aamiainen tai lahja teidän mielestänne, jotta saisin vinkkejä jatkoa ajatellen?

Ap

Vierailija
33/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuo ole normaalia. Lähde.

Vierailija
34/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä ei ole provo. En ole miestä nuorempi enkä hänestä taloudellisesti riippuvainen. Hän on muuttunut ilkeäksi stressin myötä ja lasten takia haluaisin saada tämän toimimaan. Mikä olisi ollut hyvä aamiainen tai lahja teidän mielestänne, jotta saisin vinkkejä jatkoa ajatellen?

Ap

Anna itsellesi lahja. Uusi mies ensi isänpäiväksi.

Vierailija
35/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta. Ainoa oikea teko on häipyä.

Vierailija
36/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mies.

Me on sovittu puolison kanssa, että koska emme ole toistemme vanhempia, ei meidän tarvitse mitään lahjoja toisillemme isän-/äitienpäivänä ostella. Riittää, kun kukin muistaa omaa vanhempaansa.

Aamupala laitetaan valmiiksi ja toinen saa loikoa pitkään, se riittää + lasten väkerrykset, joita yhdessä ihastellaan. Aamupalaa ei sovitusti todellakaan tarjoilla sänkyyn kun siitä on muutama erittäin sotkuinen kokemus lähinnä lasten tiimoilta...

Tänä vuonna haudutin pitkään kaurapuuroa, jonka kanssa oli tarjolla mansikoita. Lisäksi paistoin pekonia ja kananmunia, viipaloin sämpylää ja tykötarpeita pöytään. Kahvit ja kaupan vadelmasydänmunkkeja kylkeen. Oli erittäin tyytyväinen isä meillä.

Ap olet panostanut isänpäivään todella paljon huomioiden tilanteesi. Harmi ettei miehesi osaa sitä arvostaa.

Vierailija
37/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lasten takia? Että lapset näkevät, kun isä heittää kahvipaketin maahan ja sanoo äidille, että siivoa?

Lasten takia sinun on lähdettävä.

Vierailija
38/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla toinen römpsä mielessä. Ei tuota voi muuten selittää.

Vierailija
39/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun perheessä on pieniä lapsia, äitienpäivät ja isäinpäivät vietetään usein rennosti ilman mitään erityisiä panostuksia. Meidän perheessä on ollut tapana antaa vain kortti ja päivällä juodaan kakkukahvit. Sänkyyn ei tuoda mitään syötävää.

Vierailija
40/74 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Et sinä olisi jäänyt siivoamaan hänen lattialle kaatamiaan kahveja. 1930-luvulla joku nainen olisi vielä toiminut noin, mutta ei enää nykyisin. Kahvit jätetään silloin lattialle ja anniskelu loppuu kunnes anteeksipyyntö on saatu. Eli ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän