Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Oliko hallituksen tavoite vähentää työttömyyttä?
Ei ku lisätä sitä talouden tähden, ku korona!
En tietenkään irtisanoudu. Minut saa irtisanoa, odotan sitä enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä.
Jokainen joka odottaa toisen ihmisen ottavan terveysriskin itsensä pelastamiseksi on minun silmissä ihmissaastaa.
Lopetin työt. Korona on huuhaata. T: tk-lääkäri
Ei tule kaikkien alojen kattavaa rokotepakkoa joten en irtisanoudu.
Vierailija kirjoitti:
No eihän teille tukiakaan silloin makseta. Ei tämä niin toimi.
Ai nytkö poistetaan sosiaaliturva. Koskeeko tämä ihan kaikkea vai saako jokainen itse päättää mitä tästä eteen päin maksaa? Innostus ostaa rokotteita saattaa laskea rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hallituksen tavoite vähentää työttömyyttä?
Heidän tavoitteena on tehdä väestönvähennys.
Vituttaa kun ymmärtää liikaa.
Koronarokotteet otin, mutta hoitotyöhön en voi palata ainakaan helposti, koska en koe tarpelliseksi ottaa influenssarokotteita.
Olen sairastanut influenssoja sopivasti. Olen päättänyt, että vain minä saan päättää, eikä kukaan muu, mikä on minulle parasta. Olen valmis suojaamaan potilaita tartunnalta kaikin muin keinoin, mutta kehoni on minun ja sen itsemäärämisoikeudesta en luovu.
Oon työtön jo. Siitäkin saan kiittää koronaa. Joten ihan hemmetin sama :D
Sittenhän voitte itkeä että makaan vieläkin teidän rahoillanne.
"Emme mekään ole tälle maalle minkään arvoisia, miksi tämä maakaan olisi minkään arvoinen meille."
"Itsekunnioitusta ei saa rahallakaan."
Tän päivän parhaimmat lainit tarjoaa tämä kyseinen keskustelu.
Älkää irtisanoutuko, varsinkaan jos ette saa lääkäriltä todistusta että terveyden vuoksi irtisanotte, vaan tulkaa ennemmin irtisanotuksi. Ei tarvitse tapella karenssia yms vastaan niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.
Minäkään en kestäisi sitä, jos olisin itse mennyt rokotuksen ottamaan vaikka oma ajatus on se että siitä on minun tapauksessani enemmän haittaa kuin hyötyä, ja sitten nämä haitat konkretisoituisivat.
En usko mihinkään salaliittoteorioihin, mutta uskon että rokotteella on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niinpä en aio rokotetta ottaa eikä minua siihen voida kiristää edes työpaikan menettämisen uhkailuilla eikä millään muullakaan.Kuin v***n tyhmää porukkaa täällä oikein elää? Itsekästä, käsittämättömän typerää ja sairasta sakkia. Kuolkaa pois kotonanne ja pysykää pois julkisilta paikoilta ennen sitä, teitä ei pidä sairaaloissa hoitaa.
No et sinäkään kovin terveeltä vaikuta : )
Irtisanoutukaa ihmeessä! Jos sitä kerrankin itsekin pääsisi työputkeen. Valmistun keväällä uuteen ammattiin ja toive ois saada töitä entisenä pitkäaikaistyöttömänä. CV näyttää ihan p*skalta, enkä opiskellut edes hoitoalalle, joten mitä enemmän oman alan työpaikkoja on tarjolla, niin sitä parempi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.
Ai nyt ollaan heittämässä romukoppaan hyvinvointivaltio. Saattaa muutama rokotettukin nousta barrikadeille.
Oletko tutustunut Australian tilanteeseen? Kotikaranteenia valvotaan kasvojentunnistussovelluksella ja on 15 min aikaa viestin vastaanottamisesta ottaa kuva kasvoistaan ja siitä paikasta, jossa pitäisi olla karanteenissa, muuten tulee poliisit ovelle. Ja kutsuvat itseään vieläkin demokraattiseksi valtioksi.
Hyi helvetti mitä fasisteja. Tämä on mennyt ihan liian pitkälle. Se rokote ei toimi, siitä on haittoja, ja sen data salataan seuraavat 55 vuotta.
Rokote toimii ja siitä on paljon tieteellistä näyttöä mutta ettehän te "rokotekriittiset" mitään faktoja usko.
Se että korona oli minulla oireeton ja siksi pidän rokotetta tarpeettomana tekee minusta rokotekriittisen? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.
Minäkään en kestäisi sitä, jos olisin itse mennyt rokotuksen ottamaan vaikka oma ajatus on se että siitä on minun tapauksessani enemmän haittaa kuin hyötyä, ja sitten nämä haitat konkretisoituisivat.
En usko mihinkään salaliittoteorioihin, mutta uskon että rokotteella on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niinpä en aio rokotetta ottaa eikä minua siihen voida kiristää edes työpaikan menettämisen uhkailuilla eikä millään muullakaan.Kuin v***n tyhmää porukkaa täällä oikein elää? Itsekästä, käsittämättömän typerää ja sairasta sakkia. Kuolkaa pois kotonanne ja pysykää pois julkisilta paikoilta ennen sitä, teitä ei pidä sairaaloissa hoitaa.
Itse olet tyhmä, kun toivot toisten kuolemaa.
Keskustelussa Halla-ahon lakialoite
Keskustelussa oli Jussi Halla-ahon (ps.) lakialoite, jossa ehdotetaan, että kiihottaminen kansanryhmää vastaan poistuisi nykymuodossaan rikoslaista. Rangaistavaa olisi vain kiihotus, jossa uhkaukseen liittyy rikollinen teko.
Toivon että mahdollisimman moni rokottamaton tajuaa irtisanoutua. Heiltä pitäisi myös evätä työttömyystuet täysin.
Tuttu on rakennusalalla ja miettii irtisanoutumista, jos passi tulee rakennusalalle ja alanvaihtoa.
Just tää. Rokotettu luulee olevansa kuolemattomia.