Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?

Vierailija
18.11.2021 |

Itse olen näitä vähän pohtinut.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonossa on meidän tilaisuus.

Vierailija
42/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.

Minäkään en kestäisi sitä, jos olisin itse mennyt rokotuksen ottamaan vaikka oma ajatus on se että siitä on minun tapauksessani enemmän haittaa kuin hyötyä, ja sitten nämä haitat konkretisoituisivat.

En usko mihinkään salaliittoteorioihin, mutta uskon että rokotteella on vakaviakin sivuvaikutuksia. Niinpä en aio rokotetta ottaa eikä minua siihen voida kiristää edes työpaikan menettämisen uhkailuilla eikä millään muullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta. Piste

miksi

Vierailija
44/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.

Ai nyt ollaan heittämässä romukoppaan hyvinvointivaltio. Saattaa muutama rokotettukin nousta barrikadeille.

Oletko tutustunut Australian tilanteeseen? Kotikaranteenia valvotaan kasvojentunnistussovelluksella ja on 15 min aikaa viestin vastaanottamisesta ottaa kuva kasvoistaan ja siitä paikasta, jossa pitäisi olla karanteenissa, muuten tulee poliisit ovelle. Ja kutsuvat itseään vieläkin demokraattiseksi valtioksi. 

https://yle.fi/uutiset/3-12110101

Suomessa kasvojentunnistun on laitonta. Pitäisi taas lakeja muuttaa ensin. En tosin ymmärrä miten se lakiuudistus liittyisi hyvinvointivaltion rikkomiseen?

Vierailija
45/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee työt, kun rokotettu alkaa kuolemaan koronaan? Työttömät korviin kotona, eikä edes altistu missään, kun heitä suojellaan, eikä päästetä mihinkään sairastumaan.

Vierailija
46/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kelantukia pienennetään? Osan voisi poistaa ja terveydenhuoltoon Amerikan Malli.

Silloin varmaan myös verotusta höllennettäisiin kuten Amerikassa? Jotta ihmisillä olisi varaa maksaa oma terveydenhuoltonsa.

Vierailija
47/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut rokotteet, mutta passia en aio käyttää.

Vierailija
48/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.

Ai nyt ollaan heittämässä romukoppaan hyvinvointivaltio. Saattaa muutama rokotettukin nousta barrikadeille.

Oletko tutustunut Australian tilanteeseen? Kotikaranteenia valvotaan kasvojentunnistussovelluksella ja on 15 min aikaa viestin vastaanottamisesta ottaa kuva kasvoistaan ja siitä paikasta, jossa pitäisi olla karanteenissa, muuten tulee poliisit ovelle. Ja kutsuvat itseään vieläkin demokraattiseksi valtioksi. 

Hyi helvetti mitä fasisteja. Tämä on mennyt ihan liian pitkälle. Se rokote ei toimi, siitä on haittoja, ja sen data salataan seuraavat 55 vuotta.

Vierailija
49/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta. Piste

Selvä. Tuhkataanko vai ihan perinteinen maahanpano?

Pano, kiitos

Vierailija
50/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän teille tukiakaan silloin makseta. Ei tämä niin toimi.

Vierailija
51/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei UKK me tuhotaan tää Suomi! Ei suomennuta tai siis

Vierailija
52/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En irtisanoituisi, kun on niin hyvä työpaikka. 

Vierailija
53/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti irtisanoutuvat, jos päässä viiraa noin pahasti, ei kyllä pysty tämänkaltaisten ihmisten kanssa töitä tekemään. Jos koppa on jo sekaisin rokotevastaisuuden takia, ties mitä muuta sieltä vielä esiin ponnistaa. Kukaan ei kaipaa antivaxx-sössöttäjiä työyhteisöön.

Vierailija
54/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mitä fasisteja. Tämä on mennyt ihan liian pitkälle. Se rokote ei toimi, siitä on haittoja, ja sen data salataan seuraavat 55 vuotta.

Rokote toimii ja siitä on paljon tieteellistä näyttöä mutta ettehän te "rokotekriittiset" mitään faktoja usko.

Vierailija
55/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miten voi alalla olla väkeä, joka on näin pihalla immunologiasta. Enkä usko että monta onkaan, mutta ainahan on tutkintohuijareita.

Hienoa, että virus karsii nyt tyhmimmästä päästä.

Vierailija
56/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka kuula kalloon ennen rokotetta jos niikseen tulee. Mieluummin lähtee pystypäin kuin polvillaan anelee pääsyä Klaus Schwabin ja muiden hullujen psykopaattien uuteen maailmanjärjestykseen. Emme mekään ole tälle maalle minkään arvoisia, miksi tämä maakaan olisi minkään arvoinen meille.

Vierailija
57/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei ole ratkaisu!

Vierailija
58/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin kuolemaan, jos et ota rokotetta. Mitäpä sillä teet ja etkä tarvitse työtäkään, kun kuolet.

Vierailija
59/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hallituksen tavoite vähentää työttömyyttä?

Vierailija
60/184 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin irtisanoutunut oman terveyden vuoksi (viimeisin oli esimiehen raiskausyritys). Karenssi tuli, sillä en vienyt oikeuteen.

Olen jo oppinut, että vähällä tulen toimeen, mutta itsekunnioitusta ei saa rahallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän