Onko täällä ihmisiä, jotka ovat valmiita irtisanoutumaan töistänsä, ennen kuin ottaa koronarokotteen?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osaa ammattilaisista, joita ei ole rokotettu toivotaan irtisanoutuvan. Jonoa on oven takana työkkäristä passitettuja!
Juu sairaanhoitajia ja lähihoitajia varsinki on kokoajan ollu jonoks asti🤣
Alalle sopimattomia ei tule ikävä. Miksi pitää tunkea töihin juuri terveydenhuoltoon, jos luottaa itse enemmän huuhaa-hörhöilyyn?
En ota rokotetta joten siinähän irtisanovat. Aika sama kun olen muutenkin lopen kyllästynyt työhöni
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille, STM ei suunnittele rokotuspakkoa. Yksittäisten lääkäreiden ulostulolla ei ole vaikutusta.
Alkaa olla jo periaate myös meillä rokottamattomilla. Liika paska on liikaa. Olkoon tämä maa koronarokotettujen!
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi en suostuisi rokotteelle. Toisaalta yrittäjänä työttömäksi jääminen edellyttäisi sitä, että asiakkaat kaikkoaisivat.
Ne kaikkoaa yritykseltä jolle minä teen töitä jos lähden koska olen ainut joka "ottaa asiakkaat sisään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ajatus. Irtisanoutukaa heti! Kiitos. T. Työkaveri
Voidaan kokeilla ensi viikko miten pärjäät jos minä olen tekemättä työni.
T. Työkaveri
Kuulostaa paratiisilta, ole kiltti ja toteuta aikeesi mieluiten heti.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.
Ai nyt ollaan heittämässä romukoppaan hyvinvointivaltio. Saattaa muutama rokotettukin nousta barrikadeille.
Todellakin irtisanoudun ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
En irtisanoudu. Mutta en pane pahakseni jos minut irtisanotaan jos työpaikan pitämisen ehtona on rokote.
Veljeni puolestaan on vähän niin kun puun ja kuoren välissä koska hänen alalleen suunnitellaan (aikakin) rokotepakkoa. Rokotekielteisempää ja salaliittoteoriohin uskovampaa (kyllä, käsittää Clintonin, Gatesin, Paavin, vapaamuurarit jne...) henkilöä on vaikeampi löytää. Tosin se asuntovelkakin pitäisi jollain maksaa eikä niitä uusia työpaikkoja noin vaan löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen ajatus. Irtisanoutukaa heti! Kiitos. T. Työkaveri
Voidaan kokeilla ensi viikko miten pärjäät jos minä olen tekemättä työni.
T. Työkaveri
Kuulostaa paratiisilta, ole kiltti ja toteuta aikeesi mieluiten heti.
Paratiisissa siis teet kolmen ihmisen työt alle 2400€/kk brutolla. On sullakin unelmat.
Ihanaa jos saa jäädä kotiin! Mielelläni 😍 . Jo töitä tehty tarpeeksi . Oletteko kateellisia 😄
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille, STM ei suunnittele rokotuspakkoa. Yksittäisten lääkäreiden ulostulolla ei ole vaikutusta.
Rokotuspakko ja "rokotuspakko" on kaksi eri asiaa.
Minusta voidaan kaikki rokottamattomat jäädä kotiin, sillä meitä on haukuttu ja solvata aivan solkenaan koko syksyn ajan.
Kannustan kaikkia työttömyystuelle tai ainakin puhumaan sen uhkasta kovaan ääneen. Todellakin, olkoon koko maa sitten rokotettujen valtakuntaa ja maksakoot viulut ja tuet, kerran tätä halusitte. Onnea vaan matkaan hoitaa duunit!
Minä lähden mielummin vaikka salille leikkimään omalla ja toisten terveydellä, että pysyn järjissäni tämän kaiken keskellä.
Hassua sinällään, että olen ollut kolmessa sairaalassa töissä, jossa osa rokotetuista on juuri niin ääliöitä, että tulevat töihin nyt taas pienessä flunssassa. Aivan järkyttävä seurata sitä välinpitämättömyyttä ja samaan aikaan pidetään meteliä siitä, kuinka koronarokotukset pitäisi olla pakollisia....
Kuljetaan myös baarista toiseen, mutta eihän sekään mitään haittaa... näitä sankareita on yllättävän paljon.
Tämä vain ohiksena siihen, ettei me kaikki rokotetutkaan kovin järkeviä olla.
Saatanpa jopa itse irtisanoutua, jos pakkorokotus työpaikalle tulee, vaikka rokotettu olenkin. Saisinpa tekosyyn lähteä, en jaksa tällä hetkellä työtäni ollenkaan :)
Vaikka hautaan asti olen valmis menemään. Tiedän etten pystyisi elämään mahdollisten rokotehaittojen kanssa ilman että sekoaisin. Korona rokottamattomana on "itseaiheutettua" ja täten täysin eri asia. Oma valinta se ainakin oli, ja seuraamuksiahan ei välttämättä tule. Se on minulle 1+1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aikamoiset karenssit sitten ja varmasti tuet aiotaan jossain vaiheessa vähentäään rokottamattomilta -40% ttt ikuisesti tai jotain.
Ai nyt ollaan heittämässä romukoppaan hyvinvointivaltio. Saattaa muutama rokotettukin nousta barrikadeille.
Oletko tutustunut Australian tilanteeseen? Kotikaranteenia valvotaan kasvojentunnistussovelluksella ja on 15 min aikaa viestin vastaanottamisesta ottaa kuva kasvoistaan ja siitä paikasta, jossa pitäisi olla karanteenissa, muuten tulee poliisit ovelle. Ja kutsuvat itseään vieläkin demokraattiseksi valtioksi.
En ota rokotetta.
En myöskään usko, että Suomessa mentäisiin siihen että työnteko onnistuisi vain passilla. Joka tapauksessa koronapassin takia en rokotetta ota ja siihen on ihan pätevä syykin olemassa.
Joko kelantukia pienennetään? Osan voisi poistaa ja terveydenhuoltoon Amerikan Malli.
Jossain vaiheessa puhuttiin lomautuksista rokottamattomille. Mä odotan sitä! Olispa ihanaa olla kotona, lenkkeillä ja lukea kirjoja. Menis oikein hyvin vaikka koko ens vuosi.
Sairaanhoitaja selitti minulle, että rokotettuani en voi sairastua kotonaan. Katsoin hiljaa ja mietin, onko tämä todellisuutta?
En ota rokotetta. Näitä ihmisiä on manipuloitu!
En usko että löytyy. Kauhea meteli netissä, mutta todellisuudessa porukka luottaa itseään fiksumpiin asiantuntijoihin.