Miksi naiset kohtelevat toisia kauniita naisia kuin roskaa?
Olen jälleen kerran tosi pettynyt siihen, miten naiset kohtelevat toinen toisiaan. Pyydän teitä miettimään vähän omaa käytöstänne.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:06"]
Kateellisuus.
[/quote]
Eli ne, jotka suhtautuvat vähättelevästi/ylimielisesti ovat oikeasti kateellisia? Uskomatonta...
[/quote]
Kerrohan nyt kerrankin, mikä siinä niin uskomatonta on? Nimittäin kun nämä uskomatonta, naurettavaa, sairasta, typerää -huutelut yleensä ovat juuri se seikka, joka nostaa muiden kulmakarvat ja kateustutka alkaa piipittää. Todista nyt kerrankin, miksi se on erehtynyt.
Se on se karma, kun kohtelette miehiä huonosti ja annatte tylyjä pakkeja, niin sitten saatte paskaa itsekin niskaanne.
Saman olen huomannut suomalaisena miehenä. Kaunis saksalainen naisystäväni saa todella huonoa käytöstä osakseen suomalaisilta naisilta, vaikka naiseni on todella ystävällinen luonteeltaan ja käytökseltään. Onko se sitten sitä paljon puhuttua suomalaista kateutta. Naiseni ei ymmärrä moista käytöstä ja hän haluaisi ystäviä Suomesta, niin naisia kuin miehiäkin. Naiset, voisitteko käyttäytyä ystävällisemmin, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:38"]
Saman olen huomannut suomalaisena miehenä. Kaunis saksalainen naisystäväni saa todella huonoa käytöstä osakseen suomalaisilta naisilta, vaikka naiseni on todella ystävällinen luonteeltaan ja käytökseltään. Onko se sitten sitä paljon puhuttua suomalaista kateutta. Naiseni ei ymmärrä moista käytöstä ja hän haluaisi ystäviä Suomesta, niin naisia kuin miehiäkin. Naiset, voisitteko käyttäytyä ystävällisemmin, kiitos.
[/quote]
Saksalaisena sun naisystävä ei osaa suomalaisia käytösjuttuja, ja sen takia sitä vältellään, ei sen takia, koska se on "kaunis".
Se on luultavasti liian "hyökkäävä" sen tutustumishalussa. Voisit neuvoa sitä sen suhteen millaisia suomalaiset on, etkä vain ihmetellä sitä mitä sitä kohdellaan huonosti sen superkauneuden takia.
Sama käy saksalaisille miehille täällä, niidenkin on vaikeaa ystävystyä suomalaisten miesten kanssa, vai onko nekin liian "kauniita".
Suomalaiset naiset on oikeasti tosi ystävällisiä toisia naisia kohtaan, jos haluat nähdä sikamaista käytöstä muunmaalaisia naisia kohtaan mene vaikka ranskaan.
Oiskohan se joku typerä opittu käyttäymismalli jostain tositv:stä, että nainen saa olla ja täytyy olla ilkeä toisille naisille, tai toisin sanottuna vaan tyhmyys. Onneks on fiksujakin naisia, jotka aidosti on mukavia toisilleen.
Nainen on toiselle naiselle susi!
Itse olen myös saanut kokea tätä käytöstä muilta naisilta, vaikken pidä itseäni mitenkään ihmeellisen kauniina. Olen puhelias, täysin oma itseni, jalat maassa (monien mukaan pohjoisen ihmiset ovat) ja kaikille tasapuolisesti yhtä mukava.
En sitten tiedä, että olenko jotenkin vinksahtanut, kun en käsitä itseäni ja muita kohtaan niin uskomattoman lapsellista käytöstä aikuisilta naisilta! Hirveää selkään puukotusta, perättömiä juoruja, haukkumista ja lievempänä päästä varpaisiin-katseita ja iristelyä :D Mitä he luulevat tuolla käytöksellään saavansa? Ainakin näyttämään itsensä täydeltä idiootilta! :D KATKERUUTTA sanon minä!
Onko se keltään pois, jos toinen sattuukin olemaan laihempi, kauniinpi, rikkaampi tai suositumpi etc??
En kiellä, ettenkö koskaan olisi kateellinen mistään kenellekkään, mutta itsehän pyrkiä samaan! Monesti huomaan itseni ihastelemasta ja hetken päästä saatan tarttua tuumasta toimeen :)
Miten te jaksatte? Eikö olis helpompaa ilman täysin turhaa vihaa?
Mä en ole muistaakseni koskaan saanut huonoa kohtelua muilta naisilta, korkeintaan lapsena tytöiltä (ja pojilta). En tiedä miksi näin on, kauniskin olen ja sitä on kyllä sanottu toisinaan.
Joillekin naisille kaunis nainen on jollain lailla uhka. En tiedä miksi, mutta näin tuntuu olevan. Joissakin piireissä kaunista naista pidetään automaattisesti ylimielisenä kusipäänä.