Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun minä maksoin ravintolassa

Vierailija
25.02.2015 |

Tapailen yhtä miestä ja käymme usein ulkona syömässä. En mä tykkää ainakaan syödä toisen piikkiin koko ajan ja joskus juodakin vaan olen sanonut että maksetaan vuorotellen. Se sopi.

No nyt se ei sitten kuulemma ole sopinutkaan. Kun kuulemma tarjoilija on katsonut vinoon kun minä olen maksanut ja hän on tuntenut itsensä tyhmäksi. No silloin on ollut mun vuoro eikä siitä ole ollut mitään taistelua tarjoilijan aikana, eikä hän ole kommentoinut.

Nyt mies pitää itseään ei-niin-miehenä. Onko muilla tälläistä??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heivata tuollainen nollaitsetuntoinen juntti jo nyt.

Vierailija
2/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei anna ikinä mun maksaa. On kuulemma niin noloa loisimista aikuiselta hyvin toimeentulevalta mieheltä. Ei ole yhteisiä rahoja. Herrasmies kaikin tavoin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk. Kannattaa varmaan keskustella, miksi jonkun tuntemattoman tarjoilijan mulkaisu noin paljon loukkasi. Me maksetaan kans vuorotellen esim. kaupassa, ravintolassa jne. Eikä kukaan ole koskaan mulkoillut tai katsonut kieroon. Ja omat rahat on molemmilla. Tai no, puhumme yhteisistä rahoista, mutta molemmilla omat tilit, omat palkat, laskut ja kulut.

Vierailija
4/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai välittää noin paljon muiden ihmisten katseista. Hmmmmm, sinuna miettisin mihin se voi johtaa....neljän seinän sisällä voi tapahtua mitä vaan kunhan muut eivät näe. Esitetään muille muuta kuin ollaan.

Vierailija
5/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katsotaan vinoon?

Vierailija
6/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:55"]

Mieheni ei anna ikinä mun maksaa. On kuulemma niin noloa loisimista aikuiselta hyvin toimeentulevalta mieheltä. Ei ole yhteisiä rahoja. Herrasmies kaikin tavoin <3

[/quote]Onpa sille sinun herrasmiehelle tärkeää mitä se tarjoilijatar ajattelee..

Vierailija
7/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kanssa kerran jälkeen päin oli sitä mieltä, että miestarjoilija oli katsonut vinoon kun omat laskut maksettiin. Huoh...

Vierailija
8/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies tarjoilija tuolloin ja ei kyllä katsonut yhtään vinoon. Ollaan siis tapailuvaiheessa ja musta on normia, että molemmat maksaa vuorotellen. Tienataan molemmat suht hyvin. Välillä käydään syömässä 3 kertaakin viikossa, niin kyllä en koko ajan toisen rahoilla söisi. Musta jotenkin typerää.

Mutta tosiaan miehen mielestä oli noloa kun maksetaan vuorotellen kun ihmiset ajattelee sitten että ai nainen maksaa miehen ruoat..

Vierailija
9/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:28"]Oli mies tarjoilija tuolloin ja ei kyllä katsonut yhtään vinoon. Ollaan siis tapailuvaiheessa ja musta on normia, että molemmat maksaa vuorotellen. Tienataan molemmat suht hyvin. Välillä käydään syömässä 3 kertaakin viikossa, niin kyllä en koko ajan toisen rahoilla söisi. Musta jotenkin typerää.

Mutta tosiaan miehen mielestä oli noloa kun maksetaan vuorotellen kun ihmiset ajattelee sitten että ai nainen maksaa miehen ruoat..
[/quote]
Maksakaa kummatkin omanne erikseen?

Vierailija
10/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakolla loisivan femakon avaus, jolla koitetaan saada miehet maksamaan kaikki. Aina.

Vierailija
11/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pari kuukautta jenkkimiehen kanssa ja hänen miehuuttaan se söi AIVAN valtavasti jos yritin yhteisiä ruokailuja maksaa. Oli aika vanhanaikainen muutenkin. Yhteisiä iltoja/aamuja vietettäessä laantui lapsen tasolle ja silmät tuikkien odotti kuinka hänelle pitäisi passata kaikki. Hedelmät kuoria valmiiksi, laittaa lautaset ja lasit esille, viedä ruuantähteen pois ja tiskata ja siistiä kaikki. Ei olisi haitannut muuten, mutta hän ei koskaan tehnyt mitään arkeen liittyvää ilman pyytämättä. Jos ruokaa ei valmiiksi laitettu alkoi ihmettelemään että "eikö me syödä?". Toisen hemmottelu on ihanaa, mutta minä tykkään siitä että toista muistetaan vuoroin ja toisin eikä "mä maksan raflassa, hoida sä kaikki muu" -mentaliteetti.

Vierailija
12/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:40"]Lompakolla loisivan femakon avaus, jolla koitetaan saada miehet maksamaan kaikki. Aina.
[/quote]

Luitko avausta ollenkaan sovinisti ? Nainen EI halua että hänelle aina maksetaan.

Vierailija
13/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No eikö miehesi tuossa vähän niinkuin piikittele sulle että olet nolo loisija? :D

Vierailija
14/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin helpompaa maksaa samasta kun se että molemmat maksaisi erikseen. Kun jos mies ja nainen, selkeästi pari, on syömässä, niin se tarjoilija jo automaattisesti olettaa että maksetaan yhdessä. Ei edes kysy aina erikseen vai samasta kun taas jos olen esim. naispuolisen kaverinin kanssa niin silloin kysytään. Siitähän nyt varmaan taas saisi nolouden itelleen jos täytyisi ruveta sanomaan että erikseen me maksetaan. Ja jos otettu esim. viinipullo ruoan kanssa, niin jompikumpihan senkin maksaa =)

Vierailija
15/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö ravintolaan syömään, kun sitä miestä hävettää.

Vierailija
16/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:53"]

[/quote]

No eikö miehesi tuossa vähän niinkuin piikittele sulle että olet nolo loisija? :D

[/quote]

Se ei näin köyhempänä osapuolena haittaa yhtään :D

Vierailija
17/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä vinoon katsomis -ja mulkoilujutut ovat aina yhtä tyhmiä. Kasvattakaa selkäranka.

Vierailija
18/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:58"]

Se on jotenkin helpompaa maksaa samasta kun se että molemmat maksaisi erikseen. Kun jos mies ja nainen, selkeästi pari, on syömässä, niin se tarjoilija jo automaattisesti olettaa että maksetaan yhdessä. Ei edes kysy aina erikseen vai samasta kun taas jos olen esim. naispuolisen kaverinin kanssa niin silloin kysytään. Siitähän nyt varmaan taas saisi nolouden itelleen jos täytyisi ruveta sanomaan että erikseen me maksetaan. Ja jos otettu esim. viinipullo ruoan kanssa, niin jompikumpihan senkin maksaa =)

[/quote]

Pitää kyllä aina kysyä (näin on kaikilla duunipaikoilla ohjeistettu). Todella kiusallinen ja painostava tilanne jos koko lasku lyödään kysymättä miehen eteen ja jäädään odottelemaan maksua, sillä kyseessä voi olla vaikka ekat treffit joissa maksupolitiikasta ei ole edes keskusteltu.

Vierailija
19/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Pitää kyllä aina kysyä (näin on kaikilla duunipaikoilla ohjeistettu). Todella kiusallinen ja painostava tilanne jos koko lasku lyödään kysymättä miehen eteen ja jäädään odottelemaan maksua, sillä kyseessä voi olla vaikka ekat treffit joissa maksupolitiikasta ei ole edes keskusteltu.

[/quote]

Niin pitäisi, mutta olen huomannut ettei kysytä. Siitähän se vasta kiusallista tulisi, maksetaan erikseen. No tarjoilija kysyy mites viinipullo jaetaanko vai kumman piikkiin. Argh!! =D Siis naurettavan huvittavaa. No seuraavalla kertaa en maksa mitään, sitten ei miestä nolota =D

Vierailija
20/26 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:54"]

Kannattaa heivata tuollainen nollaitsetuntoinen juntti jo nyt.

[/quote]

Kyllä, ja heti eikä kohta! Tuollaiset teeskentelevät idiootit ärsyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän