olen muuttamassa "pahamaineiselle" asuinalueelle. uskallanko ostaa hienon auton?
Alue on rauhoittunut ja kerrostalo johon muutan on rauhallinen (tulin katsomaan hetki sitten kämppää eikä 30min ole kuulunut mitään). Muutto on 1kk päästä mutta sijainnin takia olen ostamassa autoa. Kun katselin taöoyjtiön pihassa olevia autoja, ne oli jotain 90-luvun autoja, osa ruosteensyömiä. Itse olisin ostamassa 2000-2007 vuosimallista autoa (toyota tai mazda) niin onko se liian hieno joten se joutuu herkästi ilkivallan kohteeksi? Kannattaisko mun hankkia kanssa 90-luvun auto niin se ei erotu massasta?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:37"] [quote author="melba" time="07.02.2015 klo 23:31"]
Hieno 8-15 vuotta vanha auto :D Älä huoli, ei ne siitä kiinnostu.
Ps. Meillä ollut joskus ihan uusiakin tavallisia autoja huonomaineisella alueella ja ei niille tehty mitään ja vastaavasti exällä hieno uudehko auto hienolla autolla ja se taas naarmutettiin siellä pahasti.
[/quote] Tekijänä ollut mitä luultavammin joku roskaväen edustaja.[/quote]
Hienolla alueella piisaa häiriintyneitä, jotka eivät arvosta toisen omaisuutta usein paljon enemmänkin kuin huonommalla alueella.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:39"]Ootko koskaan kuullut ilkivaltavakuutuksesta?
Provohan tää oli joo.
[/quote]
Onko maailmankatsomuksesi niin kapea että jos joku poikkeaa siitä, hänen on pakko olla promo.
Älä osta autoa. Kulke pyörällä/bussilla jos kaikki on lähellä.
Hieno auto???? Autot mitä kuvailit ei ole mitään hienoja autoja, mä luokittelisin kyllä nuo autot just sinne malmin kerrostalojen pihaan
Osta vaan Mazda, nehän on ruosteessa jo uutena.
Hieno auto vaan pihaan ja luuserinaapurit kateellisiksi.
Mitä sitten vaikka apn taloustilanteessa 6000-10000 auto on uusi ja hieno? Ei se kottero automaattisesti ole hieno muiden silmissä vaikka se onkin apn kipurajalla. Ei kukaan oikeasti ole niin kateellinen että polttaa apn mazda 06 parkkipaikalle kun on niin hieno auto ettei kykene elämään sen asian kanssa. Mulla oli samanaikaisesti yksi 10000€ maksava auto sekä yksi 2000€. Ei niistä nähnyt ulkoapäin kumpi oli kalliimpi.
Ootko koskaan kuullut ilkivaltavakuutuksesta?
Provohan tää oli joo.