Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 37+0 ja painoa tulee nyt kilo viikossa!

Vierailija
30.01.2015 |

Onko tää ihan normaalia?! :D Tähän asti tullu maltillisesti, bmi 22 ennen raskautta ja 12 kiloa tullut, mutta jos tässä viisikin viikkoa vielä täytyy vartoa tällä tahdilla, niin johon nahka poksuu. Olen syönyt vähäsuolaisesti ja yrittänyt juoda vettä paljon, enkä huomaa että mitenkään erityisesti turvottaisi. Tuskin se vauvakaan kiloa viikossa kuitenkaan kasvaa, hope so...... :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytysoireita on seurattu, koska paineet kohonneet mutta pysyneet kuitenkin aisossa, proteiinia ei ole erittynyt pissaan :) Ja olen ihan kevyesti yrittänyt syödä, liikunta vaan jäänyt tosi vähiin liitoskipujen takia, että ehkä sekin on alkanut nesteitä keräämään :) Ärsyttää kun tuntuu että nahka vaan paukkuu kun turpoo niin vauhdilla....

ap

Vierailija
2/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis kolmas viikko kun vaaka näytti +1kg/vko

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tullu noin +900g/viikko. Seuraavalla kerralla vähemmän.

Vierailija
4/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia :)

Vierailija
5/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia, voi olla raskausmyrkytys.

Vierailija
6/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jos mässäät kaikkea, tai olet turvonnut kuin ilmapallo. Tarkkaile jos tulee muita oireita.

Vierailija
7/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nousi noilla viikoilla paino rajusti, sitten hieman laski ennen synnytystä. Terkka sanoi et on normaalia

Vierailija
8/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ennen synnytystä. Mulla paino nousi +1 kg/vko kolme viikkoa ennen synnytystä. Nestettä keho kerää tulevaan koitokseen.

Vierailija
9/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös että nesteitä kertyy.

Mutta joskus toki se vauvakin kasvaa vauhdilla. Minulla oli 2.raskaus vaikeahko kun oli verenvuotoa ja vauvan sydänäänet oli ihan "sekaisin" joten ultrattiin usein. Vauva oli pienikokoinen rv 36 asti. Sitten sydänäänet muuttui normaaliksi ja viimeiset 4 viikkoa maha kasvoi isoksi ja niin kasvoi vauvakin ;) Laskettuna päivänä oli taas ultra ja lääkärikin luuli ensin tehneensä mittausvirheen kun painoarvio oli 4,2kg.

Seuraavana aamuna vauva syntyi ja oli potra 4kg poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme