Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaako ulkonäkösi luonnettasi?

Vierailija
29.05.2026 |

Minulla on ollut koko elämäni kummallinen tunne, että ulkonäköni ei vastaa luonnettani eikä kiinnostuksiani. Olen mielestäni eteerinen, henkevä, esoteerinen, sielun puolen asioista kiinnostunut ihminen, mutta näytän white trash -lähiömutsilta. Eikä minulla edes ole lapsia!

Ulkonäköihanteitani ovat mm. Minna Tervamäki, Jonna Järnefelt, Kate Moss ym. eteeriset kaunottaret. Näytän itse karjakolta!

Tunnen, etten saa huomiota henkeviltä miehiltä, kun pajunvitsan sijaan muistutan lypsyjakkaraa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän maalaistollukalta. Onneksi olen sentään paljon avaramielisempi ja huumorintajuisempi kuin peilikuva antaa ymmärtää. 

Vierailija
2/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Molemmat ovat täysin mitäänsanomattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla just toisinpäin..näytän hyvältä/tyylikkäältä, tykkään laittautua ja mua usein luullaan tosi ns korkeatasoiseks mutta oikeesti oon alkoholisti ja kokenut traumoja niin paljon että rampannu elämäni psykiatreilla sekä omistan neurologisia häiriöitä mitkä osittain vaikuttaa siihen että käyttäydyn kuten wt vaikka en aina tajua. :( 

Vierailija
4/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa olla just toisinpäin..näytän hyvältä/tyylikkäältä, tykkään laittautua ja mua usein luullaan tosi ns korkeatasoiseks mutta oikeesti oon alkoholisti ja kokenut traumoja niin paljon että rampannu elämäni psykiatreilla sekä omistan neurologisia häiriöitä mitkä osittain vaikuttaa siihen että käyttäydyn kuten wt vaikka en aina tajua. :( 

Pakko lisätä et tosin oon sit henkisesti taas tosi avoin ja sellanen rento vaikka saatan näyttää ns. hienohelmalta. Eli tosiaan ei yhtään vastaa oikee mun ulkonäköö tää persoona ja siks usein miehet pettyy jossain kohtaa kun odotti sellasta tosi reipasta äitimäistä naista, mä en vaan oo sellanen 

Vierailija
5/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. No voihan se näinkin olla!

Vierailija
6/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäsin että osittain joo osittain ei. Väitän että olen melko kiltin ja helposti lähestyttävän näköinen. Väitän olevani myös ihan hyvännäköinen mies. Melko kohtelias ja siinä mielessä kiltti olenkin, mutta varmaan luonteeltani ujompi kuin mitä ulkonäöstä voisi päätellä.

Vierailija
7/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa.

Vierailija
8/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sisälläni on hento, pitkä ja linjakas balettitanssija (Tervamäki). En mitään muuta haluaisi kuin fyysisesti vastata henkistä olemustani. Vierestä aina miehet vievät mallimaiset ystäväni.

Vierailija
9/9 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin tosi herkkä ja hauras, mutta tanakka ja raskasluinen. Nyt olen rempseä ja seksuaalinen, mutta ikäni vuoksi miesten silmiin täysin näkymätön. 

Ei vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän