Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kouluavustajana nuorena

Vierailija
22.08.2026 |

Se oli mukavaa työtä. T.valis 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli 52v aloitti pari vuotta sitten kouluavustajana. Hän teki ensin aika hyvän uran ravintolakokkina ja alkoi tulla työperäistä kulumaa sen verran, ettei voinut enää jatkaa. Oli jo siirretty esimieshommiin, mutta jotain keittiöpäiviä vielä oli.. Sitten hän lähti lähihoitajakouluun ja on nyt ollut koulussa töissä.

Palkkahan pieneni reilusti, mutta hän nauttii hommasta. On selkeet työajat, saa olla lasten kanssa.. lähinnä harmittelee, kun ei aikoinaan tätä työpolkua tajunnut.

Oli ysärin lamassa päiväkodissa avustajana ja silloinkin viihtyi.

Vierailija
2/4 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli 52v aloitti pari vuotta sitten kouluavustajana. Hän teki ensin aika hyvän uran ravintolakokkina ja alkoi tulla työperäistä kulumaa sen verran, ettei voinut enää jatkaa. Oli jo siirretty esimieshommiin, mutta jotain keittiöpäiviä vielä oli.. Sitten hän lähti lähihoitajakouluun ja on nyt ollut koulussa töissä.

Palkkahan pieneni reilusti, mutta hän nauttii hommasta. On selkeet työajat, saa olla lasten kanssa.. lähinnä harmittelee, kun ei aikoinaan tätä työpolkua tajunnut.

Kyllä. Lapset olivat ihania.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja aiheita, kuultu tämäkin jo monet kerrat. Piti vaan tehdä aloitus tästäkin, kun joku muukin siitä puhui.

Vierailija
4/4 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lapset olivat ihania.ap

Ei. Eivät ne aina ole. Toiset ovat, toiset eivät. Kuten vaikkapa aikuiset, nuoret, vammaiset, urheilijat, postimerkkeilijät tms. Ei kukaan ole pelkästään sen perusteella kiva, jos on jonkun ikäinen, kuuluu johonkin muuhun ryhmään jne.

Kouluavustaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi