Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa kuolisin yön aikana.

Vierailija
07.02.2015 |

En jaksa tätä elämää enää. Yhtä kärsimystä 24/7.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:29"]

Aina kun niitä halventavia puheita pitäisi todistaa aidoin viittauksin, niin kriitikoille tulee kiire tai ei vain jaksa.

-Mies 29v-

[/quote]

No tyhjentävästi voisi sanoa, että seksikäsityksesi naisista. 

Vierailija
82/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:18"] En jaksa tätä elämää enää. Yhtä kärsimystä 24/7. [/quote] Minä toivon sitä samaa: Kunpa kuolisit yöllä. Mene nyt nukkumaan ja kuole pois. [/quote] taisi kuule helpottaa ap:tosi paljon. Vituttaa kun vahingossa pistin yläpeukun:(

[/quote]

Ap:ta on yritetty lohduttaa ja auttaa kaikin tavoin tässä ketjussa. Mikään ei vaan auta, senkun marisee kuolemansa perään. Ok, olin sitten ap:n kanssa samaa mieltä ja toivoin hänen kuolemaansa, kuten ap haluaa. Mielipiteeni ei ollut minun vaan ap:n oma. Nytkö olenkin pahis?

[/quote]

Missä on yritetty lohduttaa ja auttaa! Luuletko sä, että ihminen kaipaa jotain sellaista? Painu muualle, tässä ketjussa maristaan. 

[/quote]

No mariskaa toki. Toivokaa kuolemaanne joka hetki elämästänne. Tuhlatkaa elämänne itsesäälissä kieriskelyyn.. Minä menen muualle nauttimaan omasta, ainutlaatuisesta elämästäni..=)

[/quote]

Juuri näin. Miksi tulit alunperinkään tänne, kun asenteesi on tuollainen, eikä aito oikea apua tuova rakkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]

Joo. Se olisi helppo tapa lähteä. Kun tuntuu siltä, ettei haluaisi olla elossa, mutta on pakko kun kerran on.

[/quote]

Sulla on masennus. Haeppa apua. :)

[/quote]

Se on haepa apua. Mulla on vaikeaa ja olen hakenut apua. Olen ehkä masentunut mutta mulla ei ole "masennusta". Mulla on sitäkin ollut ja se oli paljon kauheampaa. Vaikeat tunteet ja asiat tekevät ihmisestä masentuneen, mutta siihen on syy, ne vaikeat asiat ja tunteet. Käsittelen niitä, siihen mä olenkin hakenut apua. Mutta ei sekään mikään hokkuspokkus oo. Kunpa olisikin. (Huom. en kirjoittanut kumpa).

[/quote]

Mikä helvetin haepa??? (savon vai pohjanmaan murretta?)
Haeppa kuulostaa normaalille.

Vierailija
84/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan heppa kuulostaa normaalille. Ihahaa!

Vierailija
85/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:18"] En jaksa tätä elämää enää. Yhtä kärsimystä 24/7. [/quote] Minä toivon sitä samaa: Kunpa kuolisit yöllä. Mene nyt nukkumaan ja kuole pois. [/quote] taisi kuule helpottaa ap:tosi paljon. Vituttaa kun vahingossa pistin yläpeukun:(

[/quote]

Ap:ta on yritetty lohduttaa ja auttaa kaikin tavoin tässä ketjussa. Mikään ei vaan auta, senkun marisee kuolemansa perään. Ok, olin sitten ap:n kanssa samaa mieltä ja toivoin hänen kuolemaansa, kuten ap haluaa. Mielipiteeni ei ollut minun vaan ap:n oma. Nytkö olenkin pahis?

[/quote] ap juuri tarvitsee tukea, sillä masentuneena elämänhalu kaikkoaa.
Kun valitat että mikään lohdutus ei muka auta, niin mieti hetki, ap saattaa olla niin syvällä masennuksessaan, ettei hän pysty enää välittämään mistään.
Ja pyydän myös anteeksi tietämättömyyttäni siitä että kerroit hänen mielipidettään. Kun liikkuu netissä, ei aina voi katsoa puhujan kehonkielestä ja äänensävystään, mitä hän sanomallaan tarkoitti. Tämän takia asiasi kuulosti vihamieliseltä.

Vierailija
86/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:24"]

Vastuutehtävät ja akateemiset saavutukset eivät ole todiste siitä, että ihminen ei voisi olla henkisesti lapsen tasolla. 

[/quote]No reaalitodellisuudessa nuo ovat kyllä yleensä toisensa poissulkevia asioita, mutta omassa mielikuvitusmaailmassa kieltä voi väännellä miten haluaa ja käsittää asiat ihan eri tavalla. 8-vuotiaan tasolla oleminen viittaa kehitysvammaisuuteen. Yhtä hyvin voisi sanoa, että pikajuoksun EM-mitali ei poissulje huonokuntoisuutta ja heikkoja jalkoja.

Voihan sitä jotenkin yrittää selittää, että joku olisi emotionaalisesti lapsen tasolla, mutta tällaisten asioiden objektiivinen arvioiminen onkin sitten jo aika epätieteellistä. Jopa älykkyyttä tutkiessa ikävaiheista puhumisesta on luovuttu ainakin osittain, kun puhutaan aikuisista.

Jos toinen osapuoli katsoo oikeudekseen asettaa toisille aivan eri kriteerit kuin toisille ja käyttää omia faktuaalisesti vääriä mielipiteitään tosiasioiden ja tieteen veroisina, niin aika huono siinä on keskustella.

-Mies 29v-

Vierailija
87/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan tarkoittanut kehitysvammaisuutta. Sen keksit ihan omasta päästäsi.

Vierailija
88/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhu muutenkin niin, että joku ymmärtää. Aika epäselvä ulosantisi nyt. Tarkoituksellisesti ettei vastapuoli aivan voisi tajutakaan, mistä puhut. Lapsellinen "kikka" akateemiselta. Hyi, halveksisin, ellen säälisi enemmän.

Vierailija
89/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun niitä halventavia puheita pitäisi todistaa aidoin viittauksin, niin kriitikoille tulee kiire tai ei vain jaksa.

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Eli ei vieläkään viittauksia. Ilmeisesti se, että naisen ja miehen seksuaalisuus on mielestäni erilaista, on jotenkin halventavaa ja mahdollisesti vielä halventavaa yksilöitä kohtaan. Yksilöhän on kuitenkin haavoittuvaisin ihmisryhmä maailmassa. Jos minun mielestäni naisen alapää on littanan muotoinen ja lantiota myötäilevä suhteessa miehen alapäähän, se on jotenkin törkeää. Jos minun mielestäni miehet haaveilevat suuseksistä enemmän, kuten kyselytutkimuksissa sanotaan, niin se on halventavaa ja loukkaavaa. En ikinä pysty käsittämään tätä; jos jonkun mielestä miehet inhoavat maissimuroja ja eivät voi vastustaa riisimuroja, niin saatan vähän kummastella sitä käsitystä ja olla utelias, mutta en pidä sitä minään vihapuheena tai halventavana. Saatan pitää sitä provona tai reippaana yrityksenä herätellä keskustelua voimakkaan vastakkainasettelun kautta, mutta en osaa pitää sitä loukkaavana enkä loukkaannu siitä mitenkään.

-Mies 29v-

Vierailija
90/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]

Sama. Tai tulis edes joku äkkiä tappava ärhäkkä syöpä. Tää elämä on niin nähty.

[/quote]

ennemmin onnettomuus jota ei kerkeä edes tajuta.

Vierailija
91/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä muuten pedofiili?

Vierailija
92/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:41"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Eli ei vieläkään viittauksia. Ilmeisesti se, että naisen ja miehen seksuaalisuus on mielestäni erilaista, on jotenkin halventavaa ja mahdollisesti vielä halventavaa yksilöitä kohtaan. Yksilöhän on kuitenkin haavoittuvaisin ihmisryhmä maailmassa. Jos minun mielestäni naisen alapää on littanan muotoinen ja lantiota myötäilevä suhteessa miehen alapäähän, se on jotenkin törkeää. Jos minun mielestäni miehet haaveilevat suuseksistä enemmän, kuten kyselytutkimuksissa sanotaan, niin se on halventavaa ja loukkaavaa. En ikinä pysty käsittämään tätä; jos jonkun mielestä miehet inhoavat maissimuroja ja eivät voi vastustaa riisimuroja, niin saatan vähän kummastella sitä käsitystä ja olla utelias, mutta en pidä sitä minään vihapuheena tai halventavana. Saatan pitää sitä provona tai reippaana yrityksenä herätellä keskustelua voimakkaan vastakkainasettelun kautta, mutta en osaa pitää sitä loukkaavana enkä loukkaannu siitä mitenkään.

-Mies 29v-

[/quote]

Joo, no miten selität sen, että pidän puheitasi naisista sitten loukkaavina? Mä olen tyhmä tai ajattelen väärin-kö? Ja koita puhua niin, että kikki ymmärtää, pliis.

Vierailija
93/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että kaikki ymmärtää

Vierailija
94/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummemmin ketjua lukematta pakko tulla sanomaan, että arvostakaa nyt saatana omaa elämää! Pistäkää asiat kuntoon. Itse menetin tällä viikolla rakkaan ystäväni syöpään. Hän oli kuollessaan vasta 23-vuotias ja sairastanut syöpää 6 vuotta. Hän olisi antanut mitä tahansa, että olisi saanut elää. Pistää vituttamaan, itkettämään ja saa todella raivoihin, kun joku fyysisesti terve toivoo kuolemaa.

Vierailija
95/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:41"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Mies 29v-

[/quote]

susta niin tulee mieleen yksi mies kenet tunsin..

Vierailija
96/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttavaa on kuitenkin se, että ikuisuuden mittakaavassa elämä on helvetin lyhyt, kärsimyksesi on siis vain ohikiitävä hetki. 

Sinänsä on kyllä nurinkurista että meillä suomalaisilla kermapeffoilla on masennusta ja yhyy, en jaksa elää tätä elämää, kun paljon paljon kovemmissa oloissa löytyy taistelutahto ja selviytymisen halu. Ap:n elämä on luultavasti liian helppoa, siitä puuttuu kaikkinainen ponnistelu, joka tekisi elämästä mielekästä. Kaikki on jo edessä, joten unelmat puuttuvat, niin sanoakseni.

Mulla on ollut pientä masennusta koko nuori aikuisuus ja varsinkin äitiyslomat. Vaikka on ollut ne ihanat lapset siinä, ihana mies, ruokaa, kiva asunto, kaikki mitä tarvitaan. Se just ahdistaa, että aamulla herää ja pitäisi jaksaa olla onnellinen koko päivän, koko päivän vaan imettää pientä kääröä, istua hiekkalaatikon reunalla katsomassa leikkejä ja syömässä mehujäätä ja illalla halailla miehen kanssa sohvan nurkassa. TÄmähän on suorastaan unelmaelämää, enemmän kuin kukaan uskaltaa toivoa edes, nyt on pakko olla onnellinen... 

Sitten todellisuus: onnellisuus on helvetin raskasta, yli kuukauden kestävällä lökölomalla suurin osa tulee hulluiksi... ihmiseen on sisäänkoodattu ponnistelu. ON sietämätöntä herätä aamulla uuteen päivään, jossa ainut homma on vaan olla onnellinen. On oikeasti paljon mukavampaa ja henkisesti helpompaa herätä päivään, jossa on kiire, työtä ja stressiä, lapset kiireellä kouluun, itse kiireellä töihin, harrastukset päälle ja ruuanlaitto ja miehen näkee ekan kerran 22 kun käydään nukkumaan....niinä päivinä ei kertakaikkiaan ehdi masentua eikä miettiä syvällisiä. 

Ei meillä oikeasti olisi niin paljon töitä, kiirettä ja projekteja kuin on, maailma pärjäisi murto-osalla, mutta ihmisen pää ei pärjää. Me tarvitsemme kaiken sen turhan täyttämään päivämme, jotta emme sekoaisi kuten ap.

Vierailija
97/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans oon ihan paskana. meen nyt nukkumaan toivottavasti en herää aamulla

Vierailija
98/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selititpä enää mitä tahansa niin haluan sinun poistuvan palstalta.

Vierailija
99/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:54"]

Ja selititpä enää mitä tahansa niin haluan sinun poistuvan palstalta.

[/quote]

Tämä siis mies 29:lle.

Vierailija
100/108 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:47"]

lohduttavaa on kuitenkin se, että ikuisuuden mittakaavassa elämä on helvetin lyhyt, kärsimyksesi on siis vain ohikiitävä hetki. 

Sinänsä on kyllä nurinkurista että meillä suomalaisilla kermapeffoilla on masennusta ja yhyy, en jaksa elää tätä elämää, kun paljon paljon kovemmissa oloissa löytyy taistelutahto ja selviytymisen halu. Ap:n elämä on luultavasti liian helppoa, siitä puuttuu kaikkinainen ponnistelu, joka tekisi elämästä mielekästä. Kaikki on jo edessä, joten unelmat puuttuvat, niin sanoakseni.

Mulla on ollut pientä masennusta koko nuori aikuisuus ja varsinkin äitiyslomat. Vaikka on ollut ne ihanat lapset siinä, ihana mies, ruokaa, kiva asunto, kaikki mitä tarvitaan. Se just ahdistaa, että aamulla herää ja pitäisi jaksaa olla onnellinen koko päivän, koko päivän vaan imettää pientä kääröä, istua hiekkalaatikon reunalla katsomassa leikkejä ja syömässä mehujäätä ja illalla halailla miehen kanssa sohvan nurkassa. TÄmähän on suorastaan unelmaelämää, enemmän kuin kukaan uskaltaa toivoa edes, nyt on pakko olla onnellinen... 

Sitten todellisuus: onnellisuus on helvetin raskasta, yli kuukauden kestävällä lökölomalla suurin osa tulee hulluiksi... ihmiseen on sisäänkoodattu ponnistelu. ON sietämätöntä herätä aamulla uuteen päivään, jossa ainut homma on vaan olla onnellinen. On oikeasti paljon mukavampaa ja henkisesti helpompaa herätä päivään, jossa on kiire, työtä ja stressiä, lapset kiireellä kouluun, itse kiireellä töihin, harrastukset päälle ja ruuanlaitto ja miehen näkee ekan kerran 22 kun käydään nukkumaan....niinä päivinä ei kertakaikkiaan ehdi masentua eikä miettiä syvällisiä. 

Ei meillä oikeasti olisi niin paljon töitä, kiirettä ja projekteja kuin on, maailma pärjäisi murto-osalla, mutta ihmisen pää ei pärjää. Me tarvitsemme kaiken sen turhan täyttämään päivämme, jotta emme sekoaisi kuten ap.

[/quote]

Aika helv..in tyhjentävästi sanottu. Täysi komppi tälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän