Kunpa kuolisin yön aikana.
En jaksa tätä elämää enää. Yhtä kärsimystä 24/7.
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:14"]
Vaikutat katkeralta, et masentuneelta.
[/quote]
So? Voin silti haluta kuolla yön aikana. Kukapa katkeraa sietäisi? Se olikin jonkun kyökkipsykologin kuvitelmaa, että tarvii olla masentunut. Kyllä ihan katkeruus riittää. Tai molemmat. Se on paras cocktail siihen, nam!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
Sama. Tai tulis edes joku äkkiä tappava ärhäkkä syöpä. Tää elämä on niin nähty.
[/quote]
Syövän sairastaneena on erittäin raivostuttavaa lukea tällaista. Aikamoista sairauden ja kärsimyksen vähättelyä. Syövästä selviäminen ei ole mikään itsestäänselvyys. Mieti vähän heitä, joilla oikeasti on agressiivinen ja krooninen syöpä.
[/quote]
No eihän tuo henkilö halunnutkaan selvitä syövästä. Sinänsä kuinka totta se on eos, mutta ihmisillä nyt liikkuu kaikkea päässä. Tyhmiäkin asioita.
Hei, lapsesi saavat paremman äidin, kun haet apua. Usko pois. Minä tiedän, sillä olen kokenut sen omassa elämässäni.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"]
Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit.
-Mies 29v-
[/quote]
Ihana! =)
[/quote]
No ei ole kun aivan hirveä, kun ottaa huomioon, että mies on ihan lapsen tasolla kaikissa jutuissaan. Kun on sielunmaisemaltaan kuin sellainen 8-vuotias lapsi niin on helppoa leperrellä kaikkea tuollaista katteetonta tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:26"]
Hei, lapsesi saavat paremman äidin, kun haet apua. Usko pois. Minä tiedän, sillä olen kokenut sen omassa elämässäni.
[/quote]
Mä oon hakenut apua jo 20 vuotta. Milloinkohan se tulee? Oikeasti aloitin ekan terapian 1997 ja esikoinen syntyi 2007 ja olen edelleen tällainen... En ole se, jolle kommentoit. Edelleen haen kyllä apua. Lasten tulo se asioita (ongelmia) vasta aktivoikin.
Enpä ihmettele enää av:n juttuja kun näin moni haluaa kuolla ensi yönä :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"]
Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit.
-Mies 29v-
[/quote]
En halua aikuista joka on kuin lapsi nurkkiini pyörimään. Muuten kiitos ajatuksesta.
[/quote]Siinäpä sinulle taas lisää itsesäälin aihetta, vitun nirppanokka.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]
Joo. Se olisi helppo tapa lähteä. Kun tuntuu siltä, ettei haluaisi olla elossa, mutta on pakko kun kerran on.
[/quote]
Sulla on masennus. Haeppa apua. :)
[/quote]
Se on haepa apua. Mulla on vaikeaa ja olen hakenut apua. Olen ehkä masentunut mutta mulla ei ole "masennusta". Mulla on sitäkin ollut ja se oli paljon kauheampaa. Vaikeat tunteet ja asiat tekevät ihmisestä masentuneen, mutta siihen on syy, ne vaikeat asiat ja tunteet. Käsittelen niitä, siihen mä olenkin hakenut apua. Mutta ei sekään mikään hokkuspokkus oo. Kunpa olisikin. (Huom. en kirjoittanut kumpa).
[/quote]
Sitten ei auta kuin asennemuutos. Opettelet elämään hetken kerrallaan ja hyväksyt ikävät tunteet, muttet piehtaroi niissä tarpeettomasti. Tsemppiä!
[/quote]
Ai asennemuutos? Mikä vittu sekin sitten on? Tässä mun olotilassa? Jos on vaikeita tunteita niin mikä asennemuutos? Ai että eiku nää onki kivoja?
[/quote]
No auttaisko se muuttamaan fiiliksiä, että otat moran käteen, laitat terän kaulasuonelle ja katsot itseäs peilistä. Samalla mietit mitä sä oikeesti elämältä haluut vai onko se toisiaan nyt tässä.
Elämäsi on varmasti raskasta ja vaikeaa. Paljon raskaampaa ja vaikeampaa kuin kaikilla muilla ihmisillä.
Mieti, millaista elämää haluaisit elää. Pyri elämään sellaista elämää kaikin mahdollisin tavoin.
Masennuksesta voi selvitä - kuolemasta ei voi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Syövän sairastaneena on erittäin raivostuttavaa lukea tällaista. Aikamoista sairauden ja kärsimyksen vähättelyä. Syövästä selviäminen ei ole mikään itsestäänselvyys. Mieti vähän heitä, joilla oikeasti on agressiivinen ja krooninen syöpä.
[/quote]
Äläkä sinä aliarvioi masentuneitan kärsimystä. Se ei ole sen parempaa kuin sinun syöpäsikään.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"]
-Mies 29v-
[/quote]
En halua aikuista joka on kuin lapsi nurkkiini pyörimään. Muuten kiitos ajatuksesta.
-Mies 29v-
[/quote]
Niin. Että näin söpöjä ajatuksia. Haha, sainpas kaivettua sinustakin vähän todellista sinääsi. Kyllästyttää jo hamsterit ja leipomukset -teatteri.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Vau mies 29, laatu paljastuu pinnan alta taas kun vähän raaputtaa. T ei tuo, jolle kommentoit
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]
Joo. Se olisi helppo tapa lähteä. Kun tuntuu siltä, ettei haluaisi olla elossa, mutta on pakko kun kerran on.
[/quote]
Sulla on masennus. Haeppa apua. :)
[/quote]
Se on haepa apua. Mulla on vaikeaa ja olen hakenut apua. Olen ehkä masentunut mutta mulla ei ole "masennusta". Mulla on sitäkin ollut ja se oli paljon kauheampaa. Vaikeat tunteet ja asiat tekevät ihmisestä masentuneen, mutta siihen on syy, ne vaikeat asiat ja tunteet. Käsittelen niitä, siihen mä olenkin hakenut apua. Mutta ei sekään mikään hokkuspokkus oo. Kunpa olisikin. (Huom. en kirjoittanut kumpa).
[/quote]
Sitten ei auta kuin asennemuutos. Opettelet elämään hetken kerrallaan ja hyväksyt ikävät tunteet, muttet piehtaroi niissä tarpeettomasti. Tsemppiä!
[/quote]
Ai asennemuutos? Mikä vittu sekin sitten on? Tässä mun olotilassa? Jos on vaikeita tunteita niin mikä asennemuutos? Ai että eiku nää onki kivoja?
[/quote]
No auttaisko se muuttamaan fiiliksiä, että otat moran käteen, laitat terän kaulasuonelle ja katsot itseäs peilistä. Samalla mietit mitä sä oikeesti elämältä haluut vai onko se toisiaan nyt tässä.
[/quote]
Jos kuolisin nukkuessani niin ei auttaisi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"] Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit. -Mies 29v- [/quote] En halua aikuista joka on kuin lapsi nurkkiini pyörimään. Muuten kiitos ajatuksesta. [/quote]Siinäpä sinulle taas lisää itsesäälin aihetta, vitun nirppanokka. -Mies 29v- [/quote] Vau mies 29, laatu paljastuu pinnan alta taas kun vähän raaputtaa. T ei tuo, jolle kommentoit
[/quote]
Niinpä, ja sekin saa tukea, että sielunmaisema on 8 v:n tasolla. Mot....
t. se teatteriin kyllästynyt
*hohhoijaa*
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:31"]
Elämäsi on varmasti raskasta ja vaikeaa. Paljon raskaampaa ja vaikeampaa kuin kaikilla muilla ihmisillä.
Mieti, millaista elämää haluaisit elää. Pyri elämään sellaista elämää kaikin mahdollisin tavoin.
Masennuksesta voi selvitä - kuolemasta ei voi.
[/quote]
"Mieti, millaista elämää haluaisit elää."
Mä en keksi millään, millaista se olisi. Tuntuu, että niin monta asiaa on jo lyöty lukkoon. Mies, lapset, asuinpaikka, ammatti, työ, omia vanhempiaankaan ei voi vaihtaa... Ystäviä ei saa, kun on niin huono itsetunto... Mitä mä nyt voisin haluta satuttamatta muita, eli miestäni ja lapsiani, joita en oikeastaan kaipaa paljon yhtään
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"] Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit. -Mies 29v- [/quote] En halua aikuista joka on kuin lapsi nurkkiini pyörimään. Muuten kiitos ajatuksesta. [/quote]Siinäpä sinulle taas lisää itsesäälin aihetta, vitun nirppanokka. -Mies 29v- [/quote] Vau mies 29, laatu paljastuu pinnan alta taas kun vähän raaputtaa. T ei tuo, jolle kommentoit
[/quote]Aika uskomattoman epärehellistä päättää jonkun toisen ihmisen puolesta, että jokin negatiivinen puoli on hänen "todellinen" minänsä, kun ensin itse heitetään paskaa päälle kun on saatu apua ja sitten kauhistellaan, kun minä joskus harvoin annan samaa takaisin, enkä vain jatka asiakaspalvelulinjalla. Joskus minäkin olen kusipää kusipäille, kuten pitääkin. Voit pitää sitä asennekasvatuksena itsellesi.
Että kukahan tässä se 8-vuotias on?
-"Ääh, mulla on mälsää, viihdyttäkää mua!"
-*Viihdytys toimitetaan*
-"Tuo on ihan surkee!! Viihdytä mua eri taval!"
-*viihdytäpä itse itseäsi*
-"No niin, sä olit aina ihan ilkee paska ja et välitä ku itestäs!"
-Mies 29v-
[/quote]Minä en ole käskenyt muita tekemään itsemurhaa, varomaan kadulla tai levitellyt toisten nimiä pienisieluisena nettivainoajana. Minulle on kyllä tuollaista tehty. Aina olen yrittänyt auttaa palstalaisia miten vain osaan. Esim.eilen illalla neuvomalla nettilukioasioissa ja nyt tässä ketjussa.
-Mies 29v-
Hae apua mielenterveysongelmiisi.
Ei tältä palstalta, jossa riittää psyykeongelmaisia, alkoholisteja, tupakoijia, narkkareita, pettäjiä jne. Suosittelen, että luovut palstakirjoittelusta. Netti masentaa masentuneita entisestään.
Soita maanantaina terveyskeskukseen. Varaa aika psykologille. Hän ohjaa sinut psykiatrille, mikäli tarvitset uuden lääkityksen. Terapiasta voi olla sinulle apua. Ammattiauttajan kanssa keskusteleminen auttaa sinua, koska keskityt ongelmiisi etkä parempaan tulevaisuuteen.
Miksi ihmeessä haluaisit kuolla, kun sinulla on lapset, jotka tarvitsevat äitiään?
Hae apua ajoissa.
Mä en ole saanut sinulta mies 29 mitään apua mihinkään koskaan. Lisäksi puhut halventavasti toisista ihmisistä monissa ketjuissa, sitä ei leipomiset ja hamsterit jossain toisessa ketjussa pois pyyhi. Sun ei todellakaan kannata ajatellakaan, että olisit täällä jonain asiakaspalvelijana, sä olet samalla viivalla kuin kaikki muutkin.
Olisit vähän tasapuolisemmin rosoinen, niin hamstereilusi ei vaikuttaisi niin teatterilta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
[/quote]