Kunpa kuolisin yön aikana.
En jaksa tätä elämää enää. Yhtä kärsimystä 24/7.
Kommentit (108)
Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"]Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit.
-Mies 29v-
[/quote]
Aww
Voi se olisi harmi! olisi kiva kirjoitella sun kanssa huomennakin aaveelle :)
mikä on sun lempiaihe täällä?
Onneksi jaksat kuitenkin olla huolissasi muiden kirjoitusvirheistä!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"]
Voisin leipoa sinulle rieskaa ja sämpylöitä ja laittaa sängyn valmiiksi. Sitten hypistelisin varpaitasi vähän ja nukahtaisit.
-Mies 29v-
[/quote]
En halua aikuista joka on kuin lapsi nurkkiini pyörimään. Muuten kiitos ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Ei se ollut ap. Ja miksen jaksaisi? On paljon helpompaa kirjoittaa haepa (=5 kirjainta) kuin haeppa (=6 kirjainta). Menen aina siitä mistä aita on matalin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
Sama. Tai tulis edes joku äkkiä tappava ärhäkkä syöpä. Tää elämä on niin nähty.
[/quote]
Ja höpö höpö. Olet nähnyt elämästä pienenpienen siivun verran. Ärsyttää tuollainen tuhlaus perkele..
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"]
Onko sinulla samanlainen tilanne kuin minulla?
Aivoaneurysma ja tappava syöpä. Vaikein mahdollinen elinsiirto. Lyhyt elinaikaennuste. Lukemattomat lääkärikäynnit. Rankat syöpähoidot. Työpaikan menetys. Kahden lähiomaisen kuolema puolen vuoden sisällä. Uupumus. Taloudelliset ongelmat pitkittyvän sairausloman vuoksi.
Ymmärrän tietenkin, jos tunnet itsesi masentuneeksi.
[/quote]
Sulla on mahdollisuuksia
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Ja höpö höpö. Olet nähnyt elämästä pienenpienen siivun verran. Ärsyttää tuollainen tuhlaus perkele..
[/quote]
Ja sinäkö sen tiedät? Oon aika varma ettei tästä oo enää kuin suunta alaspäin.
Samaa paskaa päivästä toiseen, mies ansaitsis paremman vaimon ja lapset äidin joka ei jatkuvasti olis hermostunut. Voi kun vaan oikeesti pää räjähtäis vaiks ens yönä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:53"]
[/quote]
Ei se ollut ap. Ja miksen jaksaisi? On paljon helpompaa kirjoittaa haepa (=5 kirjainta) kuin haeppa (=6 kirjainta). Menen aina siitä mistä aita on matalin.
[/quote]
Haeppa on muuten hauskemman näköinen kuin haepa. Itsekin kirjoitan joskun noin vaikka tiedän kuinka kuuluisi kirjoittaa. Eikö meillä kaikilla ole siihen vapaus?
Rukoilen sun puolesta. Sitä ei monet täällä usko, mutta Jeesus tulee aina, kun häntä huutaa avuksi.
Toivon samaa. Kunpa minäkin kuolisin yön aikana.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:53"] Onneksi jaksat kuitenkin olla huolissasi muiden kirjoitusvirheistä! [/quote] Ei se ollut ap. Ja miksen jaksaisi? On paljon helpompaa kirjoittaa haepa (=5 kirjainta) kuin haeppa (=6 kirjainta). Menen aina siitä mistä aita on matalin. [/quote] Haeppa on muuten hauskemman näköinen kuin haepa. Itsekin kirjoitan joskun noin vaikka tiedän kuinka kuuluisi kirjoittaa. Eikö meillä kaikilla ole siihen vapaus?
[/quote]
Ei ole. Mistä niin luulit?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:51"]
Voi se olisi harmi! olisi kiva kirjoitella sun kanssa huomennakin aaveelle :) mikä on sun lempiaihe täällä?
[/quote]
Mun on ainakin vittuilu. Oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:41"]
-Mies 29v-
[/quote]
Ihana! =)
Vaikutat katkeralta, et masentuneelta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:29"]
[/quote]
[/quote]
Ja sinäkö sen tiedät? Oon aika varma ettei tästä oo enää kuin suunta alaspäin.
Samaa paskaa päivästä toiseen, mies ansaitsis paremman vaimon ja lapset äidin joka ei jatkuvasti olis hermostunut. Voi kun vaan oikeesti pää räjähtäis vaiks ens yönä.
[/quote]
Lapset paremman äidin? Kai nyt käsität, että vaikka kuolisit, ei lapsillesi tule ikinä toista äitiä. Sinä olet ainoa ja heistä myös paras ja korvaamaton, vaikka olisit kuinka hermostunut. Äitiä ei voi korvata kukaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:22"]
Joo. Se olisi helppo tapa lähteä. Kun tuntuu siltä, ettei haluaisi olla elossa, mutta on pakko kun kerran on.
[/quote]
Sulla on masennus. Haeppa apua. :)
[/quote]
Se on haepa apua. Mulla on vaikeaa ja olen hakenut apua. Olen ehkä masentunut mutta mulla ei ole "masennusta". Mulla on sitäkin ollut ja se oli paljon kauheampaa. Vaikeat tunteet ja asiat tekevät ihmisestä masentuneen, mutta siihen on syy, ne vaikeat asiat ja tunteet. Käsittelen niitä, siihen mä olenkin hakenut apua. Mutta ei sekään mikään hokkuspokkus oo. Kunpa olisikin. (Huom. en kirjoittanut kumpa).
[/quote]
Sitten ei auta kuin asennemuutos. Opettelet elämään hetken kerrallaan ja hyväksyt ikävät tunteet, muttet piehtaroi niissä tarpeettomasti. Tsemppiä!
[/quote]
Ai asennemuutos? Mikä vittu sekin sitten on? Tässä mun olotilassa? Jos on vaikeita tunteita niin mikä asennemuutos? Ai että eiku nää onki kivoja?
Suosittelen, että haet itsellesi apua.
Masennukseen saa apua.