Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pinnallisena sellaista 25v miestä, joka ei halua alkaa yh:n kanssa suhteeseen?

Vierailija
18.11.2021 |

Minua ärsyttää, kun isolla osalla minusta kiinnostuneista naisista on lapsia ennestään. Haluaisin mieluummin lapsettoman, jonka kanssa ensin seurustella ja hankkia myöhemmin lapsia. Mietin kuitenkin tekeekö tämä minusta pinnallisen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö en?

En mäkään ois ton ikäisenä halunnut miestä jolla lapsia. Nyt yli 30v:nä asia olis ihan ok.

Kaikki saa toivoa kumppaniltaan ihan mitä haluaa.

Vierailija
22/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi olla itse yh tai etä-iskä jos haluaa yh:n kanssa jotain, ettei vain ole jonkun muun miehen lasta syöttämässä.

ja joo tiedetään nää "kyllä minä hoidan oman lapseni kulut ihan itse.." jepjep... ja hieman myöhemmin tosi epistä kun mun lapsi ei pääse mukaan matkalle ellen maksa, mies maksaa vain yhteisten lasten matkat. Kauhea sika mieheksi. jne,.

Hohhoh. Kaikkea vaaditaan vaan sietämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pinnallinen. En itekään haluaisi miestä jolla olisi lapsia. Olen itse nainen joka ei halua lapsia. 

Vierailija
24/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se niin on että yh kumppaniksi vain jos ei lapsetonta saa?

Itselle ainakin mahdoton ajatus ottaa lapsellinen mies ylipäätään, saati yh. (Tarkoittakoon sitten yksin- tai yhteishuoltajaa, mun huusholliin ei lapset ole olleet tervetulleita)

Vierailija
25/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää itse mitä haluaa. En minkään haluaisi miestä jolla on lapsia vaikka itselläni onkin. Liian monimutkaista.

Vierailija
26/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee sinusta järkevän, kun et halua joutua osalliseksi "lapsikiistoihin" ja katkeran eksän tapaamisiin.

Varsinkin Myllykukkoa kannattaa vältellä

Vierailija
27/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella pidä. 25-vuotiaan kuuluu elää nuoruuttaan, eikä alkaa isäpuoleksi. 35-vuotiaan miehen kohdalla voisi jo kysyä tarkemmin, ettei miksi haluaisi lapsettoman naisen. 

Vierailija
28/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä.

Vierailija
29/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tuossa ikäluokassa edes on naisia, jotka ovat yksinhuoltajia? Tämä on minusta se mielenkiintoinen kysymys.

Jo pelkästään Tinderin perusteella ihan hel vetisti. Oma ikähaarukka siellä on 20-35, jopa niillä 20-vuotiailla saattaa olla 2v kersa. Hyvä kun yleensä kertovat asian profiileissaan.

Se että on lapsi ei ole sama kuin yksinhuoltaja. Yksinhuoltajaisiä en edes tapaisi kun sillä on aina se lapsi.

Vierailija
30/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat olla ap liian vanha muutenkin isäksi, joten sinuna hyväksyisin lapset

Vierailija
31/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parempi olla itse yh tai etä-iskä jos haluaa yh:n kanssa jotain, ettei vain ole jonkun muun miehen lasta syöttämässä.

ja joo tiedetään nää "kyllä minä hoidan oman lapseni kulut ihan itse.." jepjep... ja hieman myöhemmin tosi epistä kun mun lapsi ei pääse mukaan matkalle ellen maksa, mies maksaa vain yhteisten lasten matkat. Kauhea sika mieheksi. jne,.

Hohhoh. Kaikkea vaaditaan vaan sietämään.

Kaikki lapselliset miehet joita kohtasin sinkkuna oli näitä "etäisiä". Hyi.

Jos pystyy oman lapsensa hylkäämään niin mitä minä muka merkitsisin. Ehdoton ei miehille joilla on lapsia.

Vierailija
32/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, pelkästään miehenä, joka tietää mitä elämältään haluaa.

Vierailija
33/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana miehenä elämäntilanteesi on aivan liian erilainen jonkun yh:n kanssa.

Vierailija
34/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pinnallisena, vaan järkevänä.

Kahden kaverin uusperhe-elämää seuranneena, olen erittäin tyytyväinen etten tehnyt lapsia ekojen poikaystävien kanssa, tai alkanut seurustella eronneiden isien kanssa. Valitusta, liikehdintää, vaatimuksia, draamaa, epäreiluutta… En ymmärrä miten tai miksi jaksavat. Me ja meidän yhteiset lapset on vaan niin paljon toimivampi ja helpompi.

Vierailija
35/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt omien lasten isänä mutta kokemuksesta huolimatta nousevat niskavillat pystyyn ajatuksestakin että päätyisin uusperheeseen jonkun toisen lapsien isäpuoleksi.

Ja että olisin hypännyt kylmiltäni tuohon rooliin joskus 25v pentuna, aaaaarrrrgggghh!

Ei voi syyttää jos joku haluaa välttää tuollaista vastuuta ja kasvaa isän rooliin omien lasten myötä.

Vierailija
36/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaalla lapsi ja ehtinyt jo erotakin?

no, en alkaisi seurustelee. Elämänhallinnassa paikattavaa.

Vierailija
37/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elättää toisen miehen tekemiä lapsia.

Lapsettomia sinkkuja ja vanhojapiikoja löytyy vaikka kuinka paljon.

Vierailija
38/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pian löydät itsesi kustantamassa lasten elämää ja kuskaamaan harrastuksiin. Silmukka kiristyy yllättävän ovelasti. Seksi tai kuskaaminen.

Vierailija
39/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luonnetesti miehelle: kuuntele mihin sävyyn mies puhuu yksinhuoltajista. Jyvät erottuu akanoista muutamalla lauseella.

Vierailija
40/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pinnallisena. Itselleni kävi juuri niin, että tapasin itse kahden lapsen äitinä 25-vuotiaan miehen, jonka kanssa oli vahva henkinen ja fyysinen yhteys. En mitenkään rohkaissut häntä sitoutumaan itseeni, kun vaikutti alkuun epäröivältä, eli ns. annoin hänen mennä. Tästä on nyt seitsemän vuotta, ja juuri tuli taas viestiä, että hän haluaisi kovasti suhteeseen kanssani. Se juna vaan taisi mennä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä