Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua auttakaa!! Mistä mä löydän wi-fi verkon nimen mun philps android televisioon?

Vierailija
18.11.2021 |

Mulla on samsung puhelin ja pitäis saada netti yhteys sitä kautta luotua. Mutta kun mä en tajua mikä se wifi verkon nimi on? Mistä sen löytää??
Olkaa kilttejä auttakaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan antanut wifi-verkollesi jonkun nimen jonka löydät listasta "käytettävissä olevat verkot"?

Vierailija
2/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso puhelimesi asetuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso puhelimestasi se verkon nimi mihin meinaat se telkkarin yhdistää.

Vierailija
4/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan antanut wifi-verkollesi jonkun nimen jonka löydät listasta "käytettävissä olevat verkot"?

Jos ymmärsin oikein, puhelin on se mobiilitukiasema. Puhelimen asetukset/yhteydet/mobiilitukiasema päälle.

Vierailija
5/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen asetuksista löytynee joku kohta mistä laitat langattoman verkon päälle. Sitten etsit television asetuksista jonkun kohdan missä näkyy tarjolla olevat verkot. Töllö ehkä kysyy jotain salasanaa ja se taas pitäisi löytyä puhelimesta. Tai jotenkin noin. 

Vierailija
6/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso singlaanin voimakkuuksia. Voimakkaimmat on lähimpänä eli kotonasi. Yleensä jos et ole vaihtanut nimeä niin nimi on jotain "Samsung xx".

Vierailija
7/7 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa on modeemi, kaikki on tosi yksinkertaista. ilmeisesti sinulla ei ole modeemi käytössä?

Luulen, että menet television asetuksiin ja etsit langattoman verkon. Varmasti telkkari itse ehdottaa käytössä olevia wifi-verkkoja. Ehkä listassa ensimmäin on sinun? Tosin luulen kyllä, että oikea salasana on sinulle suurempi ongelma, jos et sitä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi