Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pinnallisena sellaista 25v miestä, joka ei halua alkaa yh:n kanssa suhteeseen?

Vierailija
18.11.2021 |

Minua ärsyttää, kun isolla osalla minusta kiinnostuneista naisista on lapsia ennestään. Haluaisin mieluummin lapsettoman, jonka kanssa ensin seurustella ja hankkia myöhemmin lapsia. Mietin kuitenkin tekeekö tämä minusta pinnallisen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari parikymppistä olisi kyllä kiinnostuneita, mutta mietin onko kuitenkin hieman liian nuoria.

Ap

Vierailija
42/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos susta tuntuu ettet olisi sellaiseen pakettiin valmis, missä on lapsi mukana ja se pitäisi ottaa myös huomioon, niin ehkei kannata tieten tahtoen alkaa suhdetta viritellä äitiin. Ei se mun mielestä sinänsä pinnallista ole, jos itselle omassa elämäntilanteessa toisenlaiset asiat on tärkeitä, ja tuo lapsihomma rajoittaisi omaa toiminta ja ajatuksenjuoksua liikaa.

Kuitenkin, jos tutustuisit ihanaan naiseen, jolla lapsi, ja muut asiat vaikuttaisivat natsaavaan tosi hyvin, ja olisit kovin ihastunutkin, niin ehkä siinä tapauksessa kannattaisi alkaa vähän pohtimaan sitä lapsiasiaa. Että olisiko todella este vai voisitko käsitellä asian ja olla sinut sen kanssa. Vaatiihan tuo lapsiasia vähän erilaista huomioonottamista. Ja tietynlaista kypsyyttä kai myöskin.

Mun mielestä kokonaisuus ratkaisee, eikä yksittäinen asia, vaikka sinänsä iso asia oisikin. Riippuu varmasti paljon siitäkin, millaista tuon yksinhuoltajan elämä ja arki kokonaisuudessaan on, ja sekin vaikuttaa minkä ikäinen ja millainen tuo lapsikin on, että kuinka se vaikuttaisi teidän suhteeseen ja elämään. Kuinka tuo äiti osaa organisoida asioita jne. varmasti vaihtelee pajon tällaiset asiat ihmisestä riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.  Vastuu voi olla arvaamattoman suuri.  Toisten lasten hyväksyminen ei aina ole vain itsestä kiinni.  Lasta voi olla myös vaikea lähestyä.  Lapsi saattaa jo kättelyssä päättää ettei hyväksy sinua perheeseen.  Silti Jotkut onnistuu joskus.  

Vierailija
44/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pinnallisena vaan järkevänä.

Vierailija
45/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaan järkevänä. Suhde yh-mamman kanssa on miehelle oikeastaan vain kaikilla tavoilla tappiollinen.

Puhut varmaan kokemuksen syvällä rintaäänellä - not. Joko oot ensimmäisen kerran päässyt panemaan edes?

Vierailija
46/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat olla ap liian vanha muutenkin isäksi, joten sinuna hyväksyisin lapset

Katsopa kuule tilastoista, missä iässä Suomessa nykyään tullaan keskimäärin ensimmäistä kertaa isäksi. Se on n. 31-32-vuotiaana.

Onko sinun käsityksesi siis jostain 100 vuoden takaisesta yhteiskunnasta tai Afrikan köyhimmistä maista?

Vierailija
47/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pidä. Jokaisella on oikeus ja jopa velvollisuus hakea juuri sellaista ihmistä, johon voi rakastua sellainena kuin tämä on, liittyivät odotukset sitten ulkonäköön, lapsiin/lapsettomuuteen tai mihin tahansa.

Mutta kysyn myös: mitä väliä sillä, ap, olisi, jos minä pitäisin sinua pinnallisena? Miksi tarvitset minun hyväksyntääni?

Vierailija
48/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Kaikista ei ole siihen, ja se on ihan hyvä tiedostaa jo ennalta. 

T: Uusperhettä 14 v, nyt jo kaksin

Vierailija
49/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pinnallinen.

Vierailija
50/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän etten ikinä alkaisi välittämään jonkun muun synnyttämistä lapsista eli kun sanoin ei miehelle jolla oli lapsi se johtui nimenomaan siitä että tunnen itseni ja siitä mikä sille lapselle ja miehelle on parempi. En pysty pitämään itseäni pinnallisena kun en halua miestä jolla on lapsia.

Sama. Kun olin itse yh, niin seurustelin kyllä kahdenkin yh-miehen kanssa (toinen oli kirjaimellisesti yksinhuoltaja ja toinen 50/50 yhteishuoltaja), mutta oli alusta saakka selvää, että uusperhettä meistä ei tulisi emmekä muuttaisi saman katon alle niin pitkään, kuin miehellä olisi kotona asuvia lapsia.

Vierailija
51/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään pidä. Jokaisella on oikeus ja jopa velvollisuus hakea juuri sellaista ihmistä, johon voi rakastua sellainena kuin tämä on, liittyivät odotukset sitten ulkonäköön, lapsiin/lapsettomuuteen tai mihin tahansa.

Mutta kysyn myös: mitä väliä sillä, ap, olisi, jos minä pitäisin sinua pinnallisena? Miksi tarvitset minun hyväksyntääni?

Ei mihinkään. Aloituksen tarkoitus lienee purkaa yh-äiteihin kiukkua siitä kun naiset ei kiinnostu. Näin toimii mies jolla on paska luonne.

Vierailija
52/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä aloittaja näkemyksesi. Pystyn helposti samaistumaan ei ole helppoa luomaan isä lapsi suhde ventovieraan kanssa. Lisäksi sinulla pitää olla pätäkkää ja alkaa elättää ventovieraan lapsi, vaikka se bainenkin olisi työssä.. Anteeksi, että kirjoitan näin. Mutta itse en myöskään alkaisi. Sivusta seurannut parin kaverin juttuja joissa lapset on sysätty sivuun uuden suhteen tieltä parhaimmat ovat vieneet jopa lastenkotiin.

Onneksi olen terveellä itsekeskeisyydelläni välttynyt tältä.

Vierailija
53/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten minun, vieraan ihmisen mielipide kiinnostaa omia parisuhdevalintoja, niin kauan kun et halua lapsen kanssa pariutua. Toki omat vaikeutensa kumppanin löytymiseen tulee, mitä enemmän ehtoja asettaa. Vaikkei minulla ihmeemmät kriteerit ole, olen silti saanut sinkkuilla koko elämäni - tai ehkä juuri siksi, en voi tietää.

Vierailija
54/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapset exän kanssa on aina hankaluus, koska se ex on silloin kuvioissa nyt ja ikuisesti. Se tulee kaikkiin perhejuhliin ja pahimmassa tapauksessa on jatkuvaa vääntöä lasten tapaamisista.

Olet niin nuori, että luulisi ettei monilla tuon ikäisillä ole vielä lapsia. Nehän tehdään nykyään usein vasta 35-veenä. 

Vierailija
55/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin aikoinaan yh:na deittisovelluksen kautta seuraa ja yleensä samanikäiset miehet halusivat tavata ilman lapsia, itseäni huomattavasti vanhemmat toivottivat lapset tervetulleeksi. En silloin oikein innostunut näistä vanhemmista miehistä, tuntui jotenkin tunkkaiselta. Samoin jotkut isomman lapsikatraan yh-isät olivat vähän rennompia asennoitumisessa lasten olemassaoloon, mutta äkkiä siitä tulee sitä porukkaa vähän liikaa mihin itse en ollut tottunut. Ehkä siinä on tämä ongelma, että nuoret yh:t haluaisivat myös nuoren kumppanin.

Vierailija
56/56 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lapset exän kanssa on aina hankaluus, koska se ex on silloin kuvioissa nyt ja ikuisesti. Se tulee kaikkiin perhejuhliin ja pahimmassa tapauksessa on jatkuvaa vääntöä lasten tapaamisista.

Olet niin nuori, että luulisi ettei monilla tuon ikäisillä ole vielä lapsia. Nehän tehdään nykyään usein vasta 35-veenä. 

No ei ole ex kuvioissa jatkuvasti. Itse en ole nähnyt lapsen isää moneen vuoteen vaikka lapsi on vuoroviikoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi