Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astut miehen asuntoon...

Vierailija
07.02.2015 |

silmäsi käyvät läpi sisustusta, tiloja, tavaroita.

Mistä saa lisäpisteitä naisen silmissä? Saako kirjahylly libidon hyrräämään? Ovatko kaapista löytyvät Arabiat avain paikkaan pyhimpään? Viekö olohuonetta hallitseva mediasysteemi viimeisetkin kuutymyksen rippeet?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:06"]

- vessapaperirulla koneen vieressä 

[/quote]

Haittaako nenäliinapaketti koneen vieressä? On vielä eucalyptyksella hajustettuja (vahingossa ostin), kirvelee muuten hemmetisti kun käyttää muuhun kuin niistämiseen! :D

[/quote]

haittaa ellei satu olemaan just nuhaa päällä.. :D

Vierailija
22/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pienen otannan perusteella on näköjään turha naissaantimielessä turha kiinnittää sisustukseen huomiota. Siisteys riittää, joten tyylikkäät kalusteet, huonesommittelu ja värien yhteiselo ovat aivan turhia ajattelun kohteita.

Kiitos, tämä säästää aikaa ja vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon vähän erikoinen muija, kun muhun tekee vaikutuksen kunnon hi-fi laitteisto. En mä sitä sisustusta niin kyttää, mut jos on pelit ja vehkeet kunnossa niin mä oon kiinnostunu :)

Niin ja mä oon 40v

Vierailija
24/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:29"]

Tämän pienen otannan perusteella on näköjään turha naissaantimielessä turha kiinnittää sisustukseen huomiota. Siisteys riittää, joten tyylikkäät kalusteet, huonesommittelu ja värien yhteiselo ovat aivan turhia ajattelun kohteita.

[/quote]

Stereotyyppisesti nainen saattaa jopa ajatella, että mitä kiinnostuneempi mies on sisustamisesta, sitä todennäköisemmin mies ei ole kiinnostunut minusta. 

Vierailija
25/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:33"]

[/quote]

Stereotyyppisesti nainen saattaa jopa ajatella, että mitä kiinnostuneempi mies on sisustamisesta, sitä todennäköisemmin mies ei ole kiinnostunut minusta. 

[/quote]

Kyllä. Olen myös homo-epäilyjä kuullut, kin olen miettinyt kotini värimaailmaa.

Vaikeata on.

Vierailija
26/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, listaan muutamia asioita, jotka ovat olleet ehdoton turn off miehen kodissa:

Saastainen vessa ja keittiö

Entisen tyttöystävän vaatteet

Sohvapöytänä vanhasta armeijan laatikosta tehty taso, jonka päälle vielä heitetty pölyinen armeijan viitti.

Ei lakanoita sängyssä, vaan likainen makuupussi tahraisen paljaan runkopatjan päällä.

Jätesäkki ikkunassa.

Tupakantumpit ja purut pitkin kämppää.

Vierailija
27/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa, että erillisissä paikoissa olleet siis. Eri miehillä.

Vierailija
28/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 27 jatkaa vielä kuitenkin plussa-asioita:

Miehen harrastukset saavat näkyä kodissa.

Siisteys on ihanaa.

Ruoka ylipäätään kodissa on kivaa.

Ja ehjät asiat.

Vierailija
29/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kodin pitää olla siisti ja selkeä. Ei liikaa mitään turhaa. Tekniikka pitää olla kunnossa, tarkoituksenmukaiset pelit ja vehkeet, johdot siististi yms. Mut hellyytti kolhuinen tummunut 80-luvun Star Wars -muki muuten eleettömässä kämpässä. Hyvälaatuiset puhtaat lakanat pitää olla, ei mitään äidin vanhoja. Sellainen koti mikä viestii että kaikki on kunnossa, mies pärjää ja viihtyy itse, mutta tilaa naisen käden kosketukselle saattaisi olla

Vierailija
30/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta ei tule mitään jos seuraavat asiat ei ole kunnossa:

- sisustukseen sopivat verhot kaikissa ikkunoissa

- sisustukseen sopivat matot

- toisiinsa sopivat kalusteet

- astiasto ja kaikki normaalit ruoanlaittovälineet

- normaalit aikuisten pyyhkeet ja lakanat

- perussiistiä

- jos jotain seinillä, niin ne on kehystetty

Tuossapa pari perusjuttua.

Vierailija
31/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaikki jotain kehystysliikkeiden mainosnaisia vai mikä juttu tämä oikein on?

Vierailija
32/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä. Olen myös homo-epäilyjä kuullut, kin olen miettinyt kotini värimaailmaa.

Vaikeata on.

[/quote]

Vitut siitä mitä naiset ajattelee. Okei, ne tyttöjulisteet kannattaa laittaa sellaiseen huoneeseen, jonka näyttää naiselle vasta sen jälkeen kun on ekan kerran harrastettu seksiä. Yleensä seksi tekee monista dealbreakereista sellaisia "nojaa"-juttuja.

Vierailija
33/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:15"]

Jutusta ei tule mitään jos seuraavat asiat ei ole kunnossa:

- sisustukseen sopivat verhot kaikissa ikkunoissa

- sisustukseen sopivat matot

- toisiinsa sopivat kalusteet

- astiasto ja kaikki normaalit ruoanlaittovälineet

- normaalit aikuisten pyyhkeet ja lakanat

- perussiistiä

- jos jotain seinillä, niin ne on kehystetty

Tuossapa pari perusjuttua.

[/quote]

Onnea siihen kaappihomo etsintään.

Vierailija
34/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tästä kämpästä joutaakin pysyä jokainen sellainen ihminen poissa, joka tänne tullessaan rupeaa jotain miinuksia ja plussia miettimään

Vierailija
35/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun minut saa lähtemään miehen asunnolle, olen jo muodostanut tyypistä positiivisen mielikuvan. Asunto ei vaikuta siihen.

Vierailija
36/62 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:24"]

Kuutymyksen? Sori en saa tosta taivutettuu mitään normi sanaa.

[/quote] Ajattelin sillä tarkoitettavan tyytymystä.

[/quote]

minä veikkaan kiintymystä.

Vierailija
37/62 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exmies tykkäs poltella tuikkuja iltaisin ja muutenkin föönäili tukkaansa pitkään ja piti olla timantit korvissa. Yöks. Alko jossai vaiheessa vähän miehuus varista pois mun silmissä

Vierailija
38/62 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:16"]

Onko kynttilät plussaa vai miinusta?

[/quote]

Aika neitimäinen kuva tulee, jos kynttilöitä on koriste-esineinä. Toisaalta vaikuttaa myös limaiselta pelimieheltä, jos on ripotellut kynttilöitä ympäri asuntoa. Käytännön syistä ymmärrän kynttilät jossain kaapissa tai hyllyssä, sähkökatkon varalta.

[/quote]

Onko näin, itse tykkään polttaa pimeinä vuodenaikoina kynttilöitä, ihan normaaleja valkoisia kruunukynttilöitä ja tuikkuja. Tuovat kivaa tunnelmavalaistusta, tai jos katson elokuvaa, niin laitan usein kaikki valot pois ja kynttilät palamaan, tuo valoa, muttei häikäise. Miksi ne on joidenkin mielestä niin yliromantisoituja tai vain naisille yksinoikeudella? Valoahan se vaan on.

[/quote]

Oon samaa mieltä tuosta eli aika neitimäistä on, ja siksi epämiellyttävää. Vähän sama varmaan jos naisella olisi niitä oluttuoppeja ja leffailtana joisi niistä olutta verkkareissa. Ei se nyt maata kaada mutta mielikuva ei vaan ole niin kiva.

[/quote]

Aha. En voi kuin ihmetellä. Takkatulen tai nuotion äärellä istuminenkin on varmaan sitten akkamaista. Elävä tuli on kuitenkin se luonnollisin valo, mitä on. Se on miellyttävämpää kuin joku loisteputki.

Joskus tuntuu että te ette oikeasti itsekään tiedä mitä te haluatte. Toisaalta haluatte romantiikkaa ja lempeyttä ja ystävällisyyttä ja arvostusta, siis silloin kun ette sitä saa. Sitten kun saatte, se onkin jo neitimäistä. Jollain gay-kaverimiehellä nämä olisi ehdottomia plussia ja kynttilätkin ihana yksityiskohta ja harmiteltaisiin miksei se voi olla hetero. Tuosta hymyilyketjustakin tuli mieleen, kun kaikki julistaa kuinka ihanaa se olisi, niin todellisuudessa varmaan aihettaisi teissä puistatuksia. Miesten tyypillisistä tavoista on kiva motkottaa, mutta jos ottaa askeleenkin sieltä pois, niin se on jo teidän reviirille tulemista. Tämäkö on sitä tasa-arvoa?

Minä poltan kynttilöitä jatkossakin ja jos joku nainen joskus kanssani elokuvaa eksyy katsomaan, niin saat juoda olutta tölkistä verkkareissa, jos se sinusta mukavalta tuntuu, ei tarvitse teeskennellä. Se ei sinun naisellisuuttasi minun silmissäni vähennä.

[/quote]

Takkatuli ja nuotio ovat ronskimpia ja alkukantaisempia, ei niin hentoisia kuin kynttilät.

Kyse on kunkin omista mieltymyksistä. Jollekulle on turn-off jos mies harrastaa samoja naismaisia hömpötyksiä kuin nainenkin. Jotakuta se ei taas haittaa.

Mutta ei muutamat kynttilät varmasti käännytä ovelta jos ihminen muutoin on kiinnostava.

[/quote]

Kynttilät eivät ole naismaisia hömpötyksiä. Yhtä naurettavaa kuin väittää että loisteputket ovat miehekkäitä ja epänaisellisia.

Vierailija
39/62 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuoruudessani tapasin miehen, hän oli yli 30- vuotias. Jonkin ajan kuluttua hän pyysi minut luokseen kylään . Menimme hänen asuntoonsa, joka oli kerrostalokaksio ja niin hirvittävän sotkuista asuntoa en koskaan ole nähnyt. Joka paikka täynnä roskia, pöytien päälliset, lattiat, tiskipöytä likaisia astioita täynnä. Jotain ihmeellisiä jätesäkkejä parvekkeella, jossa ei ollut edes tuolia jolla istua.Huonekalut olivat rumia ja likaisia. Wc:ssä en onneksi käynyt, vaan lähdin vähän ajan kuluttua pois, koska ajattelin, että jos hän ei ole edes vaivautunut vähän siivoamaan ennen tuloani, niin se kertoo kaiken miehestä. Erikoista asiassa oli se, että kyseinen mies oli siisti ulkonäöltään ja vaikutti mukavalta tyypiltä.

Vierailija
40/62 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaimoinen dealbreaker on kyllä jos mitään harrastusvälineitä, kuten soittimia, pelikonsoleita tai sulkapallomaiiloja löytyy näkyviltä tai kaapista. Karu totuus on kuitenkin, että miehen harrastukset on aina pois yhteisestä ajasta, oli ne sitten mitä tahansa. Voisin ehkä pitkin hampain hyväksyä, jos oven vieressä on kävelysauvat tai hyllyssä metreittäin Salkkareiden kausibokseja mutta minusta parempi merkki miehen sopivuudesta olisi kuitenkin jos hän aloittaisi nämä harrastukset vasta minun vaatimuksestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän