"Miehillä on oikeus kouria naisia kun mieli tekee"
Helsinkiläisen baarinpitäjän suusta kuultua eilen illalla. Eräs mies kävi minuun käsiksi ja puristeli voimakkaasti kehostani. Portsarit kävivät hakemassa miehen pois, mutta lähtiessämme noin tunnin kuluttua näimme saman miehen edelleen tanssilattialla. Kysyimme portsareilta että miks mies on edelleen täällä. Baarin omistaja vastasi, että miehillä on oikeus kosketella naisia kun mieli tekee ja naisten tulisi olla asiasta vain imarreltuja. Lisäksi hän lisäsi, että omistajalla valittaminen ei hyödytä mitään sillä kyseessä on hän itse omistaja ja että "kaikki julkisuus on hyvästä" (?!).
Mitä mieltä muut palstailijat ovat asiasta? Itsellä ainakin kyseinen baari menee boikottiin omistajan halventavan asenteen vuoksi.
Kommentit (112)
Oon kyllä ihan samaa mieltä ton baarimikon kanssa.
Nopeaa toimintaa esim. tanssilattialla kukaan sivullinen ei kerkeä edes huomaamaan. Napakka potku vain munille ja samantien isku täydellä voimalla mahaan. Sen jälkeen on helppo kaataa käpälöijä lattialle potkittavaksi... Oppiipahan olemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:36"]Jos mies saa kouria naista, jos siltä tuntuu, niin onko mulla oikeus vetästä kourivaa miestö turpaan, jos siltä tuntuu?
[/quote]
ON.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:28"]Ja mikä saa sut luulemaan, että kyseessä tosiaan oli omistaja itse? Se, että joku huonoitsetuntoinen ääliö, joka heittää provosoivan kommentin ja itseään tehostaakseen valehtelee olevansa omistaja, ei tarkoita sitä, että hän todella on. Itsekin olen törmännyt jos vaikka minkälaisiin ressukoihin, jotka yrittävät saada pisteitä naisten silmissä olemalla milloin lentäjiä, ravintoloitsijoita, toimitusjohtajia jne soopaa. Jossain ylempänä olevassa kommentissa mainittiinkin, ettei oikea omistaja edes työskentele baareissaan. Miksi työskentelisikään, kun taitaa olla tolkuttoman rikas (tulokuningas vai mikä oli)?
Olen täysin samaa mieltä, että tuollainen halventava ja loukkaava käytös sekä sen hyväksyntä on tuomittavaa, mutta kannattaisko ensin tarkastaa faktat kuntoon? 'Ensin hutkitaan, sitten tutkitaan'? Näin netin aikakautena on helppo huudella nimettömänä, mutta tulee myös muistaa, että ip-osoitteet voidaan tarvittaessa tarkastaa.
[/quote]
Itsekin ajattelin ensin, että kyseessä on vain tavallinen poke joka ei halua esimiehensä kuulevan asiasta. Seuraavan päivän pikagooglailu paljasti kuitenkin totuuden. Oli tosiaan itsekin vaikea uskoa kenenkään yrittäjän päästävän suustaan moisia sammakoita maksavien asiakkaiden edessä. Että oikea henkilö on siis kyseessä ellei hän ole palkannut kaksoisveljeä ovimieheksi. Ap
[/quote]
Vastasivat sähköpostiini ettei omistaja ollut baarissa paikalla tuolloin.
Oho. Vähän kyllä arvelinkin että joku tämmöinen vastaus sieltä tulee. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]
Minulla on oikeus potkaista miestä munille, jos siltä tuntuu (tulee kourimaan).
[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.
Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.
-Mies 29v-
[/quote]
Perseeni on minun ja jos joku siihen luvatta koskee (tahallaan), saa mun puolesta lähteä meneen penis murtuneena. Jos niin kovasti pelottaa oma terveys, ei kannata koskea muihin luvatta.
[/quote]Entäs jos nainen koskee perseeseesi tahallaan? Mitä sitten tapahtuu?
-Mies 29v-
[/quote]Miksi tällä on älytön väli ennen nimimerkkiä?? Vie paljon palstatilaa ja saa kelata juttua alaspäin. Opettele hanskaamaan kirjoituksiasi.
Naiset naiset, kasvattakaa kynnet ja upottakaa ne siihen kouraisevaan käteen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:23"]
Helsinkiläisen baarinpitäjän suusta kuultua eilen illalla. Eräs mies kävi minuun käsiksi ja puristeli voimakkaasti kehostani. Portsarit kävivät hakemassa miehen pois, mutta lähtiessämme noin tunnin kuluttua näimme saman miehen edelleen tanssilattialla. Kysyimme portsareilta että miks mies on edelleen täällä. Baarin omistaja vastasi, että miehillä on oikeus kosketella naisia kun mieli tekee ja naisten tulisi olla asiasta vain imarreltuja. Lisäksi hän lisäsi, että omistajalla valittaminen ei hyödytä mitään sillä kyseessä on hän itse omistaja ja että "kaikki julkisuus on hyvästä" (?!). Mitä mieltä muut palstailijat ovat asiasta? Itsellä ainakin kyseinen baari menee boikottiin omistajan halventavan asenteen vuoksi.
[/quote]
anna julkisuutta ja kerro baarin nimi julkisesti esim, face, iltalehti jne,
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:46"]
Helsinkiläisen baarinpitäjän suusta kuultua eilen illalla. Eräs mies kävi minuun käsiksi ja puristeli voimakkaasti kehostani. Portsarit kävivät hakemassa miehen pois, mutta lähtiessämme noin tunnin kuluttua näimme saman miehen edelleen tanssilattialla. Kysyimme portsareilta että miks mies on edelleen täällä. Baarin omistaja vastasi, että miehillä on oikeus kosketella naisia kun mieli tekee ja naisten tulisi olla asiasta vain imarreltuja. Lisäksi hän lisäsi, että omistajalla valittaminen ei hyödytä mitään sillä kyseessä on hän itse omistaja ja että "kaikki julkisuus on hyvästä" (?!). Mitä mieltä muut palstailijat ovat asiasta? Itsellä ainakin kyseinen baari menee boikottiin omistajan halventavan asenteen vuoksi.
[/quote]
anna julkisuutta ja kerro baarin nimi julkisesti esim, face, iltalehti jne,
[/quote]mistä tietää, että se oli oikeasti baarin omistaja? entä jos portsari vaan suojeli omaa selustaansa, koska ei tehnyt mitään.
[/quote]
No oikeassahan herra on. Jos miehen tekee vähän mieli rassata naisen röörejä niin se miehelle suotakoon. Tykkäähän naiset siitä kuitenkin. Näin se luonnnonlaki toimii ja sitä ei pidä vastustaa.
Kertoiko ap missään kohtaa mitä se" tarttui kiinni" tarkoitti? eli ottiko hartioista, rinnoista vai takapuolesta vai mistä?
Ap, mun mielestä sun kannattais ottaa yhteyttä esim. iltalehteen, Pataässä ja sen omistaja ansaitsevat julkisen näpäytyksen ja siitä johtuvan asiakaskadon! Eikä sun omalla nimellä tartte esiintyä. Todella uskomattoman törkeää toimintaa omistajalta, en voi ymmärtää miten Suomessa joku voi ajatella naisista noin alhaisesti. Jokaisella, niin miehellä kuin naisella, on täysi oikeus fyysiseen ja seksuaaliseen koskemattomuuteen ja omaan vartaloonsa. Kellään ei ole missään olosuhteissa oikeutta käydä kähmimään toisen ihmisen intiimejä paikkoja! Haloo!! Ja ei, kukaan ei ole niin tyhmä, että baarissa sekoittaisi esim. hartialle tai selkään kohdistuvan kosketuksen kourimiseen...aina kun joku tuntuu vetoavan siihen, että "kosket naista vahingossa ja syytetään raiskauksesta"...
Ja mikä saa sut luulemaan, että kyseessä tosiaan oli omistaja itse? Se, että joku huonoitsetuntoinen ääliö, joka heittää provosoivan kommentin ja itseään tehostaakseen valehtelee olevansa omistaja, ei tarkoita sitä, että hän todella on. Itsekin olen törmännyt jos vaikka minkälaisiin ressukoihin, jotka yrittävät saada pisteitä naisten silmissä olemalla milloin lentäjiä, ravintoloitsijoita, toimitusjohtajia jne soopaa. Jossain ylempänä olevassa kommentissa mainittiinkin, ettei oikea omistaja edes työskentele baareissaan. Miksi työskentelisikään, kun taitaa olla tolkuttoman rikas (tulokuningas vai mikä oli)?
Olen täysin samaa mieltä, että tuollainen halventava ja loukkaava käytös sekä sen hyväksyntä on tuomittavaa, mutta kannattaisko ensin tarkastaa faktat kuntoon? 'Ensin hutkitaan, sitten tutkitaan'? Näin netin aikakautena on helppo huudella nimettömänä, mutta tulee myös muistaa, että ip-osoitteet voidaan tarvittaessa tarkastaa.
Jos väkivalta on ratkaisu, niin saako tällä logiikalla mies lyödä kourivaa naista? Niitäkin kun valitettavasti löytyy nykyään. Naiset juovat yhtä humalahakuisesti kuin miehet, ja käyttäytyvät kännissä yhtä sikamaisesti kuin miehet?!"
Noniin AP nyt iltalehteen vinkkiä ja heti!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]
Minulla on oikeus potkaista miestä munille, jos siltä tuntuu (tulee kourimaan).
[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.
Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.
-Mies 29v-
[/quote]
Perseeni on minun ja jos joku siihen luvatta koskee (tahallaan), saa mun puolesta lähteä meneen penis murtuneena. Jos niin kovasti pelottaa oma terveys, ei kannata koskea muihin luvatta.
[/quote]Entäs jos nainen koskee perseeseesi tahallaan? Mitä sitten tapahtuu?
-Mies 29v-
[/quote]
Lähtee sitten vagina murtuneena.
[/quote]Miksi rangaistus pitäisi kohdistaa tekijän sukuelimiin? Eikö litsari kävisi? Ei pakara ole yhtä intiimi kuin sukuelin.
-Mies 29v-
[/quote]
No jos penis määrää, eikä aivot, niin hyökkäys komentokeskukseen on loogista...
Olen mies eikä minua ole kourittu luvattomasti, mutta tiedän tunteen, jonka uhkaava kosketus/muu tilanne voi aiheuttaa. Sitä voi aina järkeillä että eihän se niin paha ole, mutta se stressireaktio voi pilata illan ja enemmänkin.
[/quote]Ja varkaalta katkaistaan käsi kuten ählymaissa vai? Ei siihen puristukseen välttämättä mitään seksuaalista liity.
-Mies 29v-
[/quote]
Eli sua saa vaikka homoseksuaali 57-vuotias kaljamahainen Jorma Jormakkala tulla kourimaan perseestä? Ihan vaan huvikseen, ei siis tietenkään seksuaalisessa mielessä.
[/quote]En minä ole sanonut kourimisen olevan suotavaa, vaan kyseenalaistanut vain hätävarjelun liioittelun. Kannattaisiko kuitenkin tehdä vertaukset vähän sopivammalla tavalla? Todennäköisyys sille, että saman sukupuolen suorittama puristus imartelee, on lähes olematon. Vastakkaisen sukupuolen puristus taas voi imarrella.
-Mies 29v-
[/quote]
Nimimerkkisi on väärin sillä tosimiehet ei puolustele naisten kourimista. Et ole mies. Olet poika joka ei ikinä kasvanut aikuisesti. Voi sitä päivää kun oma tyttäresi tulee kotiin itkemään seksuaalisen ahdistelun vuoksi.
Kyllä seksuaalinen on itellekin jo nuorena tullut tutuksi. 14-vuotiaana ekan kerran kaverin paljon vanhemmalta poikaystävältä. Kaverit teki heti selväksi, että nassu kuuluu pitää asiasta kiinni ja että virkavaltaa ei missään nimessä asiaan sotketa. Kaikilla oli niin kauhea kiire suojella miesparkaa, että kukaan ei muistanut kysyä miltä musta tuntui. Tänäkin päivänä kartan miehiä enkä kykene parisuhteeseen.
Sä oot varmaan himottava ja on parempi pysyy päivänvalossa niin ei kukaan käpelöi. Ikävää toi käsiksi käyminen silti on jos ei kysy ensin lupaa.