Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miehillä on oikeus kouria naisia kun mieli tekee"

Vierailija
07.02.2015 |

Helsinkiläisen baarinpitäjän suusta kuultua eilen illalla. Eräs mies kävi minuun käsiksi ja puristeli voimakkaasti kehostani. Portsarit kävivät hakemassa miehen pois, mutta lähtiessämme noin tunnin kuluttua näimme saman miehen edelleen tanssilattialla. Kysyimme portsareilta että miks mies on edelleen täällä. Baarin omistaja vastasi, että miehillä on oikeus kosketella naisia kun mieli tekee ja naisten tulisi olla asiasta vain imarreltuja. Lisäksi hän lisäsi, että omistajalla valittaminen ei hyödytä mitään sillä kyseessä on hän itse omistaja ja että "kaikki julkisuus on hyvästä" (?!).

Mitä mieltä muut palstailijat ovat asiasta? Itsellä ainakin kyseinen baari menee boikottiin omistajan halventavan asenteen vuoksi.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noinhan sen pitäis mennä. On sulaa hulluutta ja hyvien perseiden tuhlausta jos niitä ei saisi yhtään puristella. Itseänikään ei haittaisi yhtään jos naiset kävisivät omaa takamustani koittelemassa. Tiukkapipoisten maa tämä Suomi, naama norsunvitulla kävellään hautaan asti ilman että nautitaan elämästä kunnolla.

Vierailija
102/112 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]

Minulla on oikeus potkaista miestä munille, jos siltä tuntuu (tulee kourimaan).

[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.

Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.

-Mies 29v-

[/quote]

Perseeni on minun ja jos joku siihen luvatta koskee (tahallaan), saa mun puolesta lähteä meneen penis murtuneena. Jos niin kovasti pelottaa oma terveys, ei kannata koskea muihin luvatta.

[/quote]Entäs jos nainen koskee perseeseesi tahallaan? Mitä sitten tapahtuu?

-Mies 29v-

[/quote]

Lähtee sitten vagina murtuneena.

[/quote]Miksi rangaistus pitäisi kohdistaa tekijän sukuelimiin? Eikö litsari kävisi? Ei pakara ole yhtä intiimi kuin sukuelin.

-Mies 29v-

[/quote]

No jos penis määrää, eikä aivot, niin hyökkäys komentokeskukseen on loogista...

Olen mies eikä minua ole kourittu luvattomasti, mutta tiedän tunteen, jonka uhkaava kosketus/muu tilanne voi aiheuttaa. Sitä voi aina järkeillä että eihän se niin paha ole, mutta se stressireaktio voi pilata illan ja enemmänkin.

[/quote]Ja varkaalta katkaistaan käsi kuten ählymaissa vai?  Ei siihen puristukseen välttämättä mitään seksuaalista liity.

-Mies 29v-

[/quote]

Eli sua saa vaikka homoseksuaali 57-vuotias kaljamahainen Jorma Jormakkala tulla kourimaan perseestä? Ihan vaan huvikseen, ei siis tietenkään seksuaalisessa mielessä.

[/quote]En minä ole sanonut kourimisen olevan suotavaa, vaan kyseenalaistanut vain hätävarjelun liioittelun. Kannattaisiko kuitenkin tehdä vertaukset vähän sopivammalla tavalla? Todennäköisyys sille, että saman sukupuolen suorittama puristus imartelee, on lähes olematon. Vastakkaisen sukupuolen puristus taas voi imarrella.

-Mies 29v-

[/quote]

Nimimerkkisi on väärin sillä tosimiehet ei puolustele naisten kourimista. Et ole mies. Olet poika joka ei ikinä kasvanut aikuisesti. Voi sitä päivää kun oma tyttäresi tulee kotiin itkemään seksuaalisen ahdistelun vuoksi.

[/quote]Minua ärsyttää tämä länsimainen kaksinaamaisuus, jossa naiset ovat leikisti yhtä henkisesti vahvoja ja kypsiä kuin miehet, mutta naisilla on sitten kuitenkin oikeus yrittää törkeää pahoinpitelyä, jos joku tekee jotain sellaista, mistä miehelle tulee vain hyvä mieli. Miten sen voi muka sovittaa tuohon feministiseen propagandaan? On siinä jostakin muustakin kyse kuin ylävartalon voimaeroista, jos pyllylle läppäisy jossakin turvallisessa ja järjestysmiesten kansoittamassa ympäristössä saa niin vihaiseksi ja yrittämään jotakin hätävarjelun liioittelua.

Kyllähän tällainen asetelma tietysti naisille kelpaa; tyhmiähän ne olisivat, jos eivät vakuuttelisi yhtä ja toista eli saisi yhtä aikaa vammaisen erioikeudet ja järkähtämättömän miehen kunnian. Ja tästä syystä tuo ilmiö on ihan yhtä paljon feminismin kuin huonokäytöksisten miesten syytä, koska ne huonokäytöksiset miehet ovat uskoneet viralliseen propagandaan, jonka mukaan naisen henkiset voimat ja sietokyky vetävät vertoja miehelle, vaikka selvästikään näin ei ole. Siksipä käyttäydyn itsekin sen mukaisesti ja en paljon kehtaa edes katsoa naisia, kun naisen maailma voi järkyttyä siitä katseestakin vähän ja varsinkin esim.spontaanista treffipyynnöstä, joka kyllä toimii elokuvissa. Luulen että suurin osa pohjoismaisista miehistä käyttäytyy samoin, mutta vain osa heistä tiedostaa täysin nuo poliittisesti epäkorrektit syyt oman käyttäytymisensä takana, vaan he voivat olla vielä siinä itseinhovaiheessa, jossa he ajattelevat kaiken johtuvan miesten pahuudesta, rumuudesta ja huonoudesta, eikä naisten sisäsyntyisestä hauraudesta, jolla ei viitata mihinkään absurdiin hakkaamisen pelkoon, vaan haavoittuvaiseen tunne-elämään.

http://www.adressit.com/miesten_kohtaaman_seksuaalisen_erityisvakivallan_tiedostaminen

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita kähmijöitä löytyy, oli baari minkälainen tahansa :( Sen satun tietämään, että omistaja ei itse työskentele baareissaan, eikä ole edes Helsingissä vaan Oulussa. Eli 'omistaja' lie joku ääliö, joka on esittänyt omistajaa - kuka tahansa voi huudella olevansa omistaja. Ja kyllä, jos joku ääliö kähmii, niin sitä todellakin saa huitaista korville!

Vierailija
104/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]

Minulla on oikeus potkaista miestä munille, jos siltä tuntuu (tulee kourimaan).

[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.

Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.

-Mies 29v-

[/quote]

Perseeni on minun ja jos joku siihen luvatta koskee (tahallaan), saa mun puolesta lähteä meneen penis murtuneena. Jos niin kovasti pelottaa oma terveys, ei kannata koskea muihin luvatta.

[/quote]Entäs jos nainen koskee perseeseesi tahallaan? Mitä sitten tapahtuu?

-Mies 29v-

[/quote]

Lähtee sitten vagina murtuneena.

[/quote]Miksi rangaistus pitäisi kohdistaa tekijän sukuelimiin? Eikö litsari kävisi? Ei pakara ole yhtä intiimi kuin sukuelin.

-Mies 29v-

[/quote]

No jos penis määrää, eikä aivot, niin hyökkäys komentokeskukseen on loogista...

Olen mies eikä minua ole kourittu luvattomasti, mutta tiedän tunteen, jonka uhkaava kosketus/muu tilanne voi aiheuttaa. Sitä voi aina järkeillä että eihän se niin paha ole, mutta se stressireaktio voi pilata illan ja enemmänkin.

[/quote]Ja varkaalta katkaistaan käsi kuten ählymaissa vai?  Ei siihen puristukseen välttämättä mitään seksuaalista liity.

-Mies 29v-

[/quote]

Eli sua saa vaikka homoseksuaali 57-vuotias kaljamahainen Jorma Jormakkala tulla kourimaan perseestä? Ihan vaan huvikseen, ei siis tietenkään seksuaalisessa mielessä.

[/quote]En minä ole sanonut kourimisen olevan suotavaa, vaan kyseenalaistanut vain hätävarjelun liioittelun. Kannattaisiko kuitenkin tehdä vertaukset vähän sopivammalla tavalla? Todennäköisyys sille, että saman sukupuolen suorittama puristus imartelee, on lähes olematon. Vastakkaisen sukupuolen puristus taas voi imarrella.

-Mies 29v-

Vierailija
105/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:08"]Noita perseen puristelijoita nyt tulee vastaan joka baarireissulla. Ennen vedin litsarilla päin näköä enää en jaksa välittää. Aina edes tiedä kenen käsi on haaruksissa tanssilattialla. Toki jos kunnolla käydään kourimaan niin sitten tietää kourineensa. Jotkut miehet nyt vaan on sellasia ressukkaimbesillejä ja kyllähän sillä nyt viikon pärjää kun saa kerran jonkun persettä puristaa tanssilattialla. Voin sen hänelle suoda. [/quote] :D

[/quote]Jotkut ovat arvioineet, että mikään ei lievitä miehen stressiä paremmin kuin naisen tissien puristaminen. Olisi hyvä, että miehille olisi tällaisia palveluita. Joskushan halauksia on kadulla jaeltu, mutta se ei ole sama asia.

-Mies 29v-

Vierailija
106/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:16"]En minä ole sanonut kourimisen olevan suotavaa, vaan kyseenalaistanut vain hätävarjelun liioittelun. Kannattaisiko kuitenkin tehdä vertaukset vähän sopivammalla tavalla? Todennäköisyys sille, että saman sukupuolen suorittama puristus imartelee, on lähes olematon. Vastakkaisen sukupuolen puristus taas voi imarrella.

-Mies 29v-

[/quote]

Naiset nyt yleisesti ottaen tietävät markkina-arvonsa, eli siis sen, että aina löytyy ottajia (tosin niiden, joille kelpaa pillu kuin pillu, taso on vähän niin ja näin). Se että joku puristaa sua perseestä vaan siks että sulla on ulkoapäin katsottuna arvioiden varmaankin vagina, ei ole millään tavalla imartelevaa, koska se ei kerro susta mitään muuta kuin sen, että humalainen luuseri hahmottaa sut naissukupuolen edustajaksi. 

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:18"]

Jotkut ovat arvioineet, että mikään ei lievitä miehen stressiä paremmin kuin naisen tissien puristaminen. Olisi hyvä, että miehille olisi tällaisia palveluita.

-Mies 29v-

[/quote] Onhan niitä. Niistä vaan pitää maksaa ammattilaiselle. Vähän niinkuin nykypäivänä pitää myös mt-potilaan maksaa yksityiselle psykologille, jos haluaa pitkäkestoista ja toimivaa hoitoa.

Vierailija
107/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele käytöstä, mutta mitäpä muutakaan baarissa voi odottaa tapahtuvan. Humalan ja huonon käytöksen mekka.

Vierailija
108/112 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai, että tällainen tapaus.

Oululainen ravintoloitsija Jouni Lanamäki tuomittiin vuonna 1992 etnisestä syrjinnästä. Lanamäki ratsasti valtuustoon avoimella ulkomaalaisvastaisuudella.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/ei_tummia_oulun_ravintoloihin_45927.html#media=45930

Vierailija
109/112 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:32"]

Jos väkivalta on ratkaisu, niin saako tällä logiikalla mies lyödä kourivaa naista? Niitäkin kun valitettavasti löytyy nykyään. Naiset juovat yhtä humalahakuisesti kuin miehet, ja käyttäytyvät kännissä yhtä sikamaisesti kuin miehet?!"

[/quote]

Tietysti saa. Tasa-arvoa, katsos.

Vierailija
110/112 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paikan nimi on Pataässä niin tuskin kannattaa odottaa mitään tasoa paikalta muutenkaan. Pöljiltä ei kannata mielipidettä mennä kysymään edes. Onhan noita paatuneita naisten vihaajia ja sikaniskoja kuin käpyjä metsässä. Suosittelen menemään hieman tasokkaampiin paikkoihin suosiolla.

Vierailija
111/112 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:57"]

Voi toi on niin naurettavaa että täällä yritetään muuttaa miestä tai miesten luonne....sen takia he ovatkiin niin arkoja ja onnettomia kun ei oo selvää liikennemerkkia eivätkä tietää milloin saa lähestyi milloin eivät..miehet parkoja täällä akat ovat vihaisia ja mielenvaltaisia-vaikka ovatkiin nättejä ,mutta härskejä kun avataan suuta niin selväksi tulee jo melkein älykkyyden taso...ohhojaa...minulla ei ole täällä kilpailijoita....

[/quote]

Eli lerttu auki kaikki vaan ja kuka tahansa sinne kompastuukaan on oikeutettu sinne jäämään tervtulo ilotuksien kera vai? Ei kannata puhua älykkyydestä mitään, jos se meinaa sinusta samaa kuin yleiseksi roskiseksi ryhtymistä. 

Vierailija
112/112 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eilen illalla samanlaisia kokemuksia. Nyt mietin millä tavalla asiaan saisi oikeutta ja ettei sama jatkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme