Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miehillä on oikeus kouria naisia kun mieli tekee"

Vierailija
07.02.2015 |

Helsinkiläisen baarinpitäjän suusta kuultua eilen illalla. Eräs mies kävi minuun käsiksi ja puristeli voimakkaasti kehostani. Portsarit kävivät hakemassa miehen pois, mutta lähtiessämme noin tunnin kuluttua näimme saman miehen edelleen tanssilattialla. Kysyimme portsareilta että miks mies on edelleen täällä. Baarin omistaja vastasi, että miehillä on oikeus kosketella naisia kun mieli tekee ja naisten tulisi olla asiasta vain imarreltuja. Lisäksi hän lisäsi, että omistajalla valittaminen ei hyödytä mitään sillä kyseessä on hän itse omistaja ja että "kaikki julkisuus on hyvästä" (?!).

Mitä mieltä muut palstailijat ovat asiasta? Itsellä ainakin kyseinen baari menee boikottiin omistajan halventavan asenteen vuoksi.

Kommentit (112)

Vierailija
22/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt ihan oikeus, mutten ymmärrä joidenkin naisten nostamaa halootakaan asiasta. 

Kyllä muakin on joku kännimamma perseestä kourinut kun olen nojaillut tiskiin, muttei se nyt niin kamalaa ollut. Mitä sitten? Mistä pitäisi suuttua? Ei ehkä anna fiksuinta vaikutelmaa siitä kähmijästä, mutten minä siihen kuolekaan jos joku koskee. 

Itse kun olen naisia kännipäissään kosketellut niin ihan rennosti nekin ovat suhtautuneet; jotkut ehkä kääntyvät katsomaan vihaisesti, mutta sitten kun sanoo vaan jotain "sori mutku se oli niin herkku" niin nekin vain naurahtaa ja elämä jatkuu. 

Ei tää niin vakavaa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on oikeus latoa typeriä mielipiteitä laukovia turpaan. Alasimella.

Vierailija
24/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataässää kannattaa kaikkien naisten varoa! Yhdelle ystävälleni juotettiin siellä tyrmäystippoja ja vietiin muualle raiskattavaksi. Hlökunta ei piittaa ja kaikenlaiset tyypit saavat riehua vapaasti.

Vierailija
25/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:53"]

No ei kai nyt ihan oikeus, mutten ymmärrä joidenkin naisten nostamaa halootakaan asiasta. 

Kyllä muakin on joku kännimamma perseestä kourinut kun olen nojaillut tiskiin, muttei se nyt niin kamalaa ollut. Mitä sitten? Mistä pitäisi suuttua? Ei ehkä anna fiksuinta vaikutelmaa siitä kähmijästä, mutten minä siihen kuolekaan jos joku koskee. 

Itse kun olen naisia kännipäissään kosketellut niin ihan rennosti nekin ovat suhtautuneet; jotkut ehkä kääntyvät katsomaan vihaisesti, mutta sitten kun sanoo vaan jotain "sori mutku se oli niin herkku" niin nekin vain naurahtaa ja elämä jatkuu. 

Ei tää niin vakavaa ole. 

[/quote]

Jäbä ei arvosta itseään näköjään ollenkaan.
On muutenkin vähän eri asia jos joku yksittäinen kouraisee, kuin jonkun mielipide siitä että kaikkien miesten on muka oikeutettua kouria kaikkia naisia jos sattuu huvittamaan. Ja koska mulla on oikeus kulkea rauhassa ilman että mun koskemattomuutta loukataan, kyllä se on vakavaa.

Vierailija
26/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:53"]

Ei tää niin vakavaa ole. 

[/quote]

Niinpä niin. Jos mä olisin mies ja joku nainen kourasis, kyllä se vituttais mutta ei sentään pelottais. Naisena kun yleensä se kourija on itseä isompi ja vahvempi, se ei todellakaan ole hauskaa. Kyseessä voi olla vaikka mikä hullu.

Vierailija
27/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtina tässä keskustelussa on nimenomaan ravintoloitsijan asenne koko naissukupuolta kohtaan. Ei yksittäisen humalaisen päähänpisto.

Vierailija
28/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus potkaista miestä munille, jos siltä tuntuu (tulee kourimaan).

Vierailija
29/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kunpa olisin poliisi niin menisin sinne siviilit päällä ja virkamerkki mukanani. Ottaisin kaikkien koirijoiden ja omistajan tiedot ylös ja sanoisin että perästä kuuluu. Kai omistajillakin on jokin lainmukainen velvollisuus taata esim asiakkaiden fyysinen turvallisuus ja tuolloinmaksaa sitä rikotaan jos kuorinta sallitaan.

Vierailija
30/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]

[/quote]

yleensä naiset kyllä potkivat vain niitä jotka vahingossa koskevat ruuhkassa :D 

Vierailija
31/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:03"]

Niin pä ei kukaan miehen luontelle mitään voi. Mies on mies ja kuvittele omistavansa mieltynyttä naista...tietenkiin törkyt on erikseen. Tää on kestänyt noo tuhansia vuosia sen takia fiksummat pitävät huntu tai huivi tai säädyllisiä vatteita...mikä tarkoittaa kouriminen kielletty. Ja eikö kabakkaan mennään just hakemaan panopuuta??? Naiset ovat ristiriitaisia luonteelta -haluan en halua haluan en halua.....sen takia mennään naimisiin ja sitten miehen kanssaselvitellään välejä. Kun "sinkkut baarissa" eli yleisessä käytössä olevat huorat-eli yhden yön nenäliinat valittavat että heitä ahdistetaan niin mun NAURU EI MEINÄÄ LOPPUA....Sinnehan mennään sen takia,tai jos halua käydä puhtaasti lasilliselle niin mennään ystävättären kanssa johonkiin siisti ja hienon paikkaan. Sisäinen tunneelämä paistaa ulos-hamen pituudessa,paljasta persesta,isosta kaulaaukkosta-kun pukeutuu kun huora niin miehen on ihaan hirveen vaikea erota kuka on kuka...alaston ja muka ei saa lääpiä...HAH HAH HAH SAIN HYVÄT NAURUT. Terveisin.nainen.

[/quote]

Vittu mikä kivikautinen urpo olet. :DD Naurattaa.

Olen ollut säädyllisissä vaatteissa, siistissä paikassa ystävättärien kanssa lasillisella. Kappas vaan, sielläkin joku kouraisi persettä. En ole koskaan hakenut mitään yhdenyönjuttuja, enkä muuten ole huoraa lähelläkään. Vitun naurettava ajattelutapa, että naisen tulee peittää itsensä koska muuten miehellä on oikeus tehdä mitä huvittaa. Niitä peitettyjä naisiakin raiskaillaan mielin määrin tietyissä maissa, että se siitä.

Vierailija
32/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pä ei kukaan miehen luontelle mitään voi. Mies on mies ja kuvittele omistavansa mieltynyttä naista...tietenkiin törkyt on erikseen. Tää on kestänyt noo tuhansia vuosia sen takia fiksummat pitävät huntu tai huivi tai säädyllisiä vatteita...mikä tarkoittaa kouriminen kielletty. Ja eikö kabakkaan mennään just hakemaan panopuuta??? Naiset ovat ristiriitaisia luonteelta -haluan en halua haluan en halua.....sen takia mennään naimisiin ja sitten miehen kanssaselvitellään välejä. Kun "sinkkut baarissa" eli yleisessä käytössä olevat huorat-eli yhden yön nenäliinat valittavat että heitä ahdistetaan niin mun NAURU EI MEINÄÄ LOPPUA....Sinnehan mennään sen takia,tai jos halua käydä puhtaasti lasilliselle niin mennään ystävättären kanssa johonkiin siisti ja hienon paikkaan. Sisäinen tunneelämä paistaa ulos-hamen pituudessa,paljasta persesta,isosta kaulaaukkosta-kun pukeutuu kun huora niin miehen on ihaan hirveen vaikea erota kuka on kuka...alaston ja muka ei saa lääpiä...HAH HAH HAH SAIN HYVÄT NAURUT. Terveisin.nainen.

[/quote]

Katsos kun täällä länsimaissa huiviin pukeutumattomuus ei tee huoraksi. Koittakaa nyt oppia sen verran. Ja sellaiset alkukantaiset apinat ("miehet"), jotka eivät osaa hillitä itseään, joutavat kyllä jonnekin missä heistä ei ole kenellekään vahinkoa.

Vierailija
33/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tätä mä just tarkoitin. Ei ne pelkät seksuaalirikolliset ole ongelma, vaan myös ne jotka tällasta paskaa puhuu... Oikeesti tällanen on hyvin yleistä. Fiksuimmat pitävät suun supussa julkisesti vaikka näin ajattelisivat. Ei ihan oikeesti millään pienellä osalla ole ongelmia länsimaisen tasa-arvon kanssa, turha luulla.

Vierailija
34/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei tarvii sitten pataässään mennä.

Näitä miehiä, joita kourijat eivät häiritse, ei varmaan häiritse miespuoliset kourijatkaan. 

Vierailija
35/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:36"]

Jos mies saa kouria naista, jos siltä tuntuu, niin onko mulla oikeus vetästä kourivaa miestö turpaan, jos siltä tuntuu?

[/quote]

Mistä syystä? Ethän sinä omista vartaloasi, vaan isäsi..kunnes löydät miehen itsellesi, niin omistusuhde siirtyy hänelle.

Vierailija
36/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:43"]

Meeppä sinne uudestaan ja latase jokasta kourijaa nassuun ja ehkä omistajaakin vaikka ei koskisi ja sano että naisella on oikeus latasta jos tekee mieli :)

[/quote]

Ja voi mainita myös, että on sm-seksin harrastaja, joten turpaan tirvasu kuuluu esileikkiin. Ja täten oikeuksiin. Miksi sen miehen yksistään kuuluis päättää kourinnasta ja muusta asiaan liittyvästä? Mitä siitä, jos pari sormea vahingossa osuu miehen silmiin?

Vierailija
37/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:36"]

Jos mies saa kouria naista, jos siltä tuntuu, niin onko mulla oikeus vetästä kourivaa miestö turpaan, jos siltä tuntuu?

[/quote]

Mistä syystä? Ethän sinä omista vartaloasi, vaan isäsi..kunnes löydät miehen itsellesi, niin omistusuhde siirtyy hänelle.
[/quote]
mä luulin et asun suomessa, enkä missään arabimaassa. Joten kyllä, jos joku kourii, eikä ymmärrä lopettaa, niin kourija lähtee pandana meneen.

Vierailija
38/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]

Hah, hahhahah. Isäni on vainaa eikä miestä ole, kukas perkele se mun kropan nyt omistaa? Hirveä dilemma... Onko se kenties kaikkien omaisuutta? Voi juku.

Vierailija
39/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.

Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.

-Mies 29v-

Vierailija
40/112 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:49"]

[/quote]Pitäisi se kouriminen määritellä sitten aika tarkasti. Jos joku puristaa ohimennen takapuolesta tai muusta ei-herkästä paikasta, niin se ei oikeuta kovin rajuun väkivaltaan. Jos joku koko ajan puristelee kovakouraisesti eikä lopeta käskystä, niin sitten kovempikin voimakeino tulee kysymykseen.

Pitäisi yrittää välttää niin liiallista huumoriin ja harmittomuuteen vetoamista (puristelussa) kuin myös hätävarjelun liioittelua. Jokaista pikkusyystä suoritettua kiveksiin potkaisua pitäisi tutkia törkeän pahoinpitelyn yrityksenä ja törkeänä pahoinpitelynä niissä tapauksissa, joissa uhri joutuu esim.röntgenkuvaukseen ja mahdolliseen amputaatioleikkaukseen vamman takia.

-Mies 29v-

[/quote]

Perseeni on minun ja jos joku siihen luvatta koskee (tahallaan), saa mun puolesta lähteä meneen penis murtuneena. Jos niin kovasti pelottaa oma terveys, ei kannata koskea muihin luvatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme