Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 34 ja mieheni haluaa isyystestiin.Tehdäänkö se sairaalassa?

Vierailija
07.02.2015 |

Ja olemme siis naimisissa, eli automaattisesti mies tullaan merkitsemään lapsen isäksi. Nyt on kuitenkin syystä tai toisesta saanut päähänsä että haluaa testata tämän isyyden. Se mistä tämä ajatus on hänelle itänyt, ei ole minulle selvinnyt. Aihetta en mielestäni ole antanut, mutta jotkut syyt hänellä ilmesesti sitten testiin on. 

Nyt kun tällainen ajatus hänelle on tullut, VAADIN että hän tulee myös testin tekemään ja haluan että testaa myös kahdesta meidän aiemmasta lapsesta. Minulla asian suhteen ei ole mitään salattavaa, tiedän 100% varmuudella että mies on kaikkien 3:n lapsemme isä. Loukkaus mua kohtaan on jo tapahtunut, joten haluan että asia viedään loppuun saakka. En halua enää koskaan riidan tullessa että hän ottaa asian esiin, vaan asia on sillä selvä ja taputeltu.

Mikä on siis marssijärjestys tässä? Voidaanko testi tehdä heti sairaalassa lapsen synnyttyä? Vai onko edes mahdollista saada sairaalassa testiä, koska olemme aviopari? Onko kotitesti ainoa vaihtoehto?

Minä haluan saada tämän asian päätökseen vaikka mies vielä jossain vaiheessa alkaisikin peruuttaa. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tehdä synnytyslaitoksella

Vierailija
2/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan ja sitten testit kehystettynä seinälle. Jos vähän googletat kun on minullekin vieras asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin googlettaa ja eipä todellakaan ole ennen tätä päivää tarvinut edes miettiä asiaa, ja vanhin lapsemmekin täyttää jo 12v. Ja kyllä toivoisin ettei olisi nytkään tarvinut. AP

Vierailija
4/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää itse ja siksi epäilee sinuakin?

Vierailija
5/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ruvennut epäilemään, onko hänen isänsä sittenkään oikeasti hänen isänsä. Ja jos hän epäilee äitiään uskottomuudesta, hän todennäköisesti kuvittelee kaikkien naisten olevan samanlaisia. Jos mies ei selvitä asiaa, niin kysäisepä appivanhemmiltasi, kuka on miehesi biologinen isä. Pitäähän se selvittää senkin vuoksi, onko teidän lapsilla alttiutta perinnöllisiin sairauksiin.

Teet kyllä ihan oikein siinä, että jätät koko asian miehen tehtäväksi. Meillä mies ei edes ehdottanut tuollaista, mutta jos isyystestejä hän olisi vaatinut, niin ei hän niitä olisi saanut aikaiseksi järjestää.

Vierailija
6/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaatte selittää niille isommille lapsille, että heistä tarvitaan sylkinäyte tms? Tommonen lapsellinen epäluottamusvouhotus oikeasti turhan takia ei kuuluisi lapsille, niitä voi alkaa ahdistaa ihan kamalasti jos kerrotte että isyystesti täytyy ottaa siksi kun isi on sellanen että isi epäilee että äiti on pettänyt. Ne alkaa miettimään vähintään että eroatteko te tai pohtimaan, kuka heidän oikea isänsä on tai jotain muuta.

Selvittäkää parisuhdekriisit keskenänne, lasten niistä ei kuuluisi tietää.

Vierailija
7/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:12"]

Miten meinaatte selittää niille isommille lapsille, että heistä tarvitaan sylkinäyte tms? Tommonen lapsellinen epäluottamusvouhotus oikeasti turhan takia ei kuuluisi lapsille, niitä voi alkaa ahdistaa ihan kamalasti jos kerrotte että isyystesti täytyy ottaa siksi kun isi on sellanen että isi epäilee että äiti on pettänyt. Ne alkaa miettimään vähintään että eroatteko te tai pohtimaan, kuka heidän oikea isänsä on tai jotain muuta.

Selvittäkää parisuhdekriisit keskenänne, lasten niistä ei kuuluisi tietää.

[/quote]

Juu täysin samaa mieltä, lapset on syyttömiä näihin aikuisten kriiseihin. Minä en testiä ole ehdottanut. Mutta koska luottamus tässä tilassa hänellä minua kohtaan on, asia on myös saatava jonkinlaiseen päätökseen. AP

Vierailija
9/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen itse maksettava. Ja jos minun mieheni alkaisi tuollaista vaatia saisi kyllä testinsä tehdä mutta ero tulisi. En näe mitään syytä olla miehen kanssa joka ei luota minuun. 100% että lapset ovat miehen enkä ikinä ole pettänyt, tai antanut aihetta niin epäillä.

Vierailija
10/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:23"]

Minusta miehen itse maksettava. Ja jos minun mieheni alkaisi tuollaista vaatia saisi kyllä testinsä tehdä mutta ero tulisi. En näe mitään syytä olla miehen kanssa joka ei luota minuun. 100% että lapset ovat miehen enkä ikinä ole pettänyt, tai antanut aihetta niin epäillä.

[/quote]

Miehellä on kyllä varmasti rahaa tämä maksaa, ts. perheemme talous ei tähän kaadu. Ja pieni hintahan se on mielenrauhasta. Mua kohtaan vahinko on jo tapahtunut ja sitä ei voi mitata rahassa. AP

Vierailija
11/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin lapsille jonkun syyn miksi sylkinäyte, tai ottaisin nukkuessa tms. Kai se niinkin käy. Mutta laita se mies nyt hoitamaan asia, ja sano vaikka että avioeropaperit lähtee jos ei hoida :).

Vierailija
12/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:23"]

[/quote]

Olin vastaamassa samoin. Olisi todella loukkaavaa ja pohja suhteelta mennyt. Testit otettaisiin mutta ero tulisi. En itse pystyisi enää suhteeseen tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
13/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olikin verinäyte. No kuitenkin, voihan siinä samalla teettä vaikka D-vitamiinitason mittauksen tai jotain.

Vierailija
14/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että sinulla on sittenkin ollut jotain suhinaa sivussa ja nokkela miehesi on saanut siitä vihiä? Jospa hän on ratsannut kännykkäsi tai jos likkakaverisi on hänelle kertonut?

Vierailija
15/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:04"]Mies pettää itse ja siksi epäilee sinuakin?
[/quote]
Ääh vahingossa alapeukku!

Vierailija
16/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:28"]

Voisiko olla, että sinulla on sittenkin ollut jotain suhinaa sivussa ja nokkela miehesi on saanut siitä vihiä? Jospa hän on ratsannut kännykkäsi tai jos likkakaverisi on hänelle kertonut?

[/quote]

Kai mä nyt itse tietäisin jos suhinoita olisi ollut. Näin ei ole ollut. AP 

Vierailija
17/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi ihan varma jos mieheni tuollaista edes epäilisi. En todellakaan kuuntelisi kertaa useammin moista skeidaa ja jatkaisi yhdessä niin kuin kaikki olisi hyvin. Testit tottakai otettaisiin ja mies maksaisi ne ja myös järjestäisi ne alusta loppuun.

Nyt on sinulla ap siis aika asettaa ehtoja ja tee ne kunnolla kun teet. Älä mene miehen itkuun, kiristykseen ja uhkailuun mukaan, vaan reilusti kirjoitat asiat mustana valkoiselle ja latelet omat ehtosi. Mies ulos perheemme kodista heti kuin mahdollista, tähän ensi hätään hän voi siirtyä jonnekin mahdollisimman kauas nukkumaan ja pois silmistäsi. Tietävätkö muuten miehen vanhemmat minkälaisia ajatuksia heidän pojallaan on? Kysäise mieheltä kertooko mies heille vai kerrotko sinä.

Vierailija
18/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä isyystestien tekemisen heti kun vauva syntyy mutta että vasta silloin kun vanhinkin on 12v. Todella outoa.

Vierailija
19/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:59"]

Mä ymmärrän kyllä isyystestien tekemisen heti kun vauva syntyy mutta että vasta silloin kun vanhinkin on 12v. Todella outoa.

[/quote]

Tämä oli mun ehdotus, kun kerran mies tällaisia aivopieruja alkoi päästämään. Vanhimmassa lapsessa on kyllä niin isänsä ja sen puolen suvun näköä, joten en usko että hän sitä edes epäilee, mutta koska tälle linjalle lähti niin puollan testien tekemistä kaikista lapsista. AP

Vierailija
20/36 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Tämä oli mun ehdotus, kun kerran mies tällaisia aivopieruja alkoi päästämään. Vanhimmassa lapsessa on kyllä niin isänsä ja sen puolen suvun näköä, joten en usko että hän sitä edes epäilee, mutta koska tälle linjalle lähti niin puollan testien tekemistä kaikista lapsista. AP
[/quote]

Lapsellista. Mitäpä jos keskustelusit miehesi kanssa asiallisesti ja kysyisit mikä sää hänet epäilemään pettämistä.
Onko hänellä aihetta ylipäätään epäillä? Oletko ollut JOSKUS uskoton?
En syyllistä sinua, yritän vain ymmärtää tilannetta.