suuri penistutkimus
Hei. Tämä on kysely peniksistä. Millainen on miehesi kalu:
1. Pituus
a) pieni (alle 12 cm)
b) pieni keskikoko (12-15)
c) suuri keskikoko (16-18)
d) suuri (yli 18 cm)
2. Paksuus
a) ohut 107-125 mm
b) keskiverto 125-140
c) iso Yli 140
2. Muoto
a) käyrä
b) suora
c) suonikas
d) sileä
e) paksu pää
f) ohut pää
Kommentit (63)
1. Pituus
b) pieni keskikoko (12-15)
2. Paksuus
b) keskiverto 125-140
2. Muoto
a) käyrä
f) ohut pää
Vierailija:
mä olen saanut kerran todella isoa. se oli vuonna 96 kesällä, ku lähdin
jatkoilta yhden vaalean ja pienen kundin luokse - se oli vain 175 senttiä pitkä, mutta sen muna oli jättikokoinen. en tullut mitanneeksi mut arvioin että se oli 23-25 senttinen ja halkaisija ainaski 165.
epäluottamusta herättää enemmän kuin vähän se, että sanot " pieneksi kundiksi" 175-senttistä miestä. Tiedoksi, 175cm on tasan keskipituinen mies.
keskikokoinen=pieni
iso=iso
Välikokoja ei ole.
Luullen letkuani pikkutupiksi otin mitat ja pääsin tässä taulukossa melkeinisojenpoikienkerhoon: pituudessa 16,5 ja ympärysmitassa 13. Itselleni tämä riittää ja on tuo tuntunut kelpaavan tytöillekin.
Jumala (joka totutusti on parrakas mies) rakastaa suopeita penistaulukoita!
Näin olen omalta muijaltani kuullut. Arvaa onko sitten " pienen" miehen kiva olla mukana esim. kanalauman illanvietossa, kun koko ajan kuuluu supinaa ja naurun pyrskähdyksiä. Kyllä siinä on itsetunto koetuksella...
Naisten perusuteliaisuus jo varmaan pitää huolen siitä, että mitta on otettu - vaikka salaa.
Eri asia sitten on, onko siitä kerrottu kenellekään.
Vierailija:
onkohan olemassa naista, joka ei tiedä miehensä kokoa?
Naisten perusuteliaisuus jo varmaan pitää huolen siitä, että mitta on otettu - vaikka salaa.Eri asia sitten on, onko siitä kerrottu kenellekään.
Kuinka tämä salaa mittaaminen suoritetaan?
Heh heh - kiinostaisi vain tietää...
Vierailija:
Näin olen omalta muijaltani kuullut. Arvaa onko sitten " pienen" miehen kiva olla mukana esim. kanalauman illanvietossa, kun koko ajan kuuluu supinaa ja naurun pyrskähdyksiä. Kyllä siinä on itsetunto koetuksella...
Toinen oli oikein sopiva, n. 16-17 cm, nykyinen hyvin pieni, n. 10cm ja ihan minuuttimuna!
Sitäpaitsi lyhyemmissäkin suhteissa olen tiennyt noin-mitat aina (kaverille kerrottavaksi = - ), kun olen mitannut oman käteni sisäpituuden ja sitten tiennyt kuinka paljon/vähän terska on siitä nyrkistä yli mennyt!
Koittakaa miespolot jo uskoa, että kyllä naiset niitä mittaa, niistä puhuu ja sillä koollakin on ihan varmasti jotain merkitystä!
Vierailija:
Toinen oli oikein sopiva, n. 16-17 cm, nykyinen hyvin pieni, n. 10cm ja ihan minuuttimuna!
Miksi sitten vaihdoit " huonompaan" ?
Sitäpaitsi lyhyemmissäkin suhteissa olen tiennyt noin-mitat aina (kaverille kerrottavaksi = - ), kun olen mitannut oman käteni sisäpituuden ja sitten tiennyt kuinka paljon/vähän terska on siitä nyrkistä yli mennyt!
Ennen tulosten juoruamista, kannattaa varmistaa, ettei ole mitannut sitä kättään tuumamitoituksella olevalla viivoittimella. tuuma = 2,54 cm -> tulee paha virhe tuloksiin.
Koittakaa miespolot jo uskoa, että kyllä naiset niitä mittaa, niistä puhuu ja sillä koollakin on ihan varmasti jotain merkitystä!
Propagandaa, urbaanilegendaa ja valetta.
ja naisen mittaamat tulokset
joten siinä toinenkin vastaus
c) iso Yli 140
b) suora
c) suonikas
e) paksu pää
-mici-
Joo, työnnä Mici se vaan itseesi. Akrobatiaa opetetaan sirkuskoulussa klovneriassa taidat olla itseoppinut.
t:n
jos joo
Mici vastaukset taitaa saada aikaan suomalaista kateutta!!!
mici anut joka vastaa " omallanimellä" joten muuthan voi olla ketätahansa. Ja osa vieraiden vastauksista tuntuu olevan teinien höpötyksiä.
T: Kati
Mitä ihmeellistä tai ärsyttävää siinä on, jos tällä Micillä sattuu olemaan hieman keskiarvoa suurempi pippeli?
Minäkään en pidä tyypin kommentteja mitenkään älykkäänä, ja kirjoitustyyli pursuaa monesti itsesääliä. Mutta ei täällä moni muukaan mikään järjen jättiläinen ole!
Ei kaikesta tarvitse katkeroitua.
1. Pituus
a) pieni (alle 12 cm)
b) pieni keskikoko (12-15) Haa! Rajalla: tasan 12
d) suuri (yli 18 cm)
2. Paksuus
a) ohut 107-125 mm Ohuempi: 10 cm
b) keskiverto 125-140
c) iso Yli 140
2. Muoto
a) käyrä
b) suora Just
c) suonikas
d) sileä Just
e) paksu pää
f) ohut pää Siltä väliltä
tällaiseen foorumiin, jossa voi silti esittää ketä tahansa? Tämähän on täyttä ajantappoviihdettä koko seksifoorumi, ainakin minulle.
Mici ei todellakaan aiheuta kateutta. Kateutta saattavat aiheutta ne, jotka eivät edes ole täällä mainostamassa omaa erinomaisuuttaan siirappisilla, naisilta hyväksyntää hakevilla kommenteilla.
Vierailija:
mici anut joka vastaa " omallanimellä" joten muuthan voi olla ketätahansa.
EI naisia oikeasti kiinnosta, miltä miehen penis näyttää. Heitä kiinnostaa VAIN SE, MITEN MIES KIIHOTTUU VAIN YHDESTÄ NAISESTA -HÄNESTÄ -NAINEN NAUTTII SIITÄ MIELIKUVASTA ETTÄ JUURI HÄN ON KIIHOTTAVA. Väitän että usein nainen ei edes näe miestä, jonka kanssa hän rakastelee.
Herätyskello: PIIRRRRRRRRR...!
-Joku esiintyy omalla nimellään anonyymillä nimimerkillä?
-Joku väittää anonyyminä keskustelupalstalla olevansa kiva ja mahtava, hellä ja roikottelevansa isohkoa penistä? Kuulostaako tämä missään määrin oikean elämän korviketoiminnolta ja hiukka-piukka epätoivoiselta nettirehentelyltä? Eipä vissiin!
-Verkkoaliaksilla saa olla niin isot työkalut ja paljon panoksia, kuin niihin itse haluaa ladata. Oman puolisonkin ominaisuuksia saa täällä digitaaliunessa kasvattaa haluamiinsa leveleihin. Se on pelin henki. Se on OK, kunhan muistaa laittaa kellon soimaan ennen aamua.
BR,
Virtual Sandwoman
Vierailija:
No jos niillä olisi isommat niin eihän nämä mammat täällä roikkuisi fantasioimassa. Nehän olisivat koko ajan kaikki Naimassa niiden isokikkeleiden kanssa :)