naiset, minkälainen mies on lahna?
Kommentit (7)
hetken välittämättä naisen tarpeista. Ei suutele eikä hyväile. Saatuaan se kierähtää pois päältä ja alkaa kuorsaamaan.
- lahnamies on sängyssä pääasiassa palveltavana
- sanoo naista kylmäksi kun tämä ei kostukaan siitä ilosta, että saa antaa miehelle suuseksiä
- ei tietenkään itse suostu suurin surminkaan antamaan suuseksiä naiselle
- ei uskalla edes sormin koskea navan alapuolelle naista
- liikkuu minimaalisen vähän sängyssä
- lopettaa seksin siihen paikkaan kun itse saa orkun
- pitää ihan oikeesti seksikertaa onnistuneena kun itse saa orkun, ja kuvittelee että myös nainen määrittelee seksin sen mukaan miten mies sai
- jos ei itsellä homma luista, ei sitten tarvi naisenkaan nauttia
- ei uskalla katsoa/koskea naisen sukuelimiin, muuten kuin pannessaan
- tästä pelosta johtuen ei edes huomaa jos nainen esim ajaa posliiniksi
- ei koskaan suostu harrastamaan seksiä niin, että pelkästään itse tekee kaiken työn (vaikka itse kyllä saa suuseksiä parikin kertaa vkossa)
- ei uskalla ostaa naiselle lahjaksi seksileluja, eikä uskalla käyttää niitä
Onhan näitä oireita vuosien varrella huomannut yhdellä jos toisella kaksilahkeisella.
Ensinnäkin, olen kyllä häneen enimmäkseen ihan tyytyväinen, mutta nämä ärsyttää:
Ei puhu sängyssä mitään helliä sanoja, jotka kiihottas mua
yrittää liikaa, (no tuo tekee musta lahnan ku katon silmät pyöreenä ku
toinen heiluu ku heinämies mun kimpussa, eipä kiihota sellanen)
rupee aina nukkuun heti ku tulee (mä enimmäkseen tuun ennen häntä)
luulee, että musta on aivan upeeta tyydyttää hänet illan viimeisillä voimilla hänen pyytäessään: ime mua/ vedä käteen multa/ tuu ratsastaan jne. ja kun ukko tosiaan vaan kääntyy mahalleen hoidon jälkeen ja alkaa nukkuun.
näin meillä viime aikoina.. ja oon tosiaan eilen viimeks sille sanonu, et mun mielestä meiän pitäis puhua meiän seksielämän ongelmista keskenämme, mutta mies vaikenee sillä hetkellä ja keskustelua ei synny.
palkinnoks mä oon saanu arvostelua siitä, että en tee aloitteita ja oon jotenkin lahna.. silti meillä on seksiä monta kertaa viikossa, ei tosin kovin hekumallista. sellasta kassien tyhjentämistä miehelle ja mulle orgasmi on pelkästään fyysinen kokemus, josta se olennainen, eli " henkinen orgasmi" puuttuu täysin. ei sellainen tyydytä.
anteeks, meni vähän ohi aiheen.
Naiset sit väkisin yrittää näitä avauksia mitkä niihin kolahtaa itseensä. Mut totuus on vain se että ei mies voi olla lahna, näin se vain on. Kertaakaan en ole lahna sanaa miehestä kuullut, aina se naiseen liitetään.
Hyvä yritys kuitenkin.
mutta voi olla tosi huono sängyssä.
HEH HEH !!!
Nämä tähän ketjuun kirjoittaneet naiset kun eivät naputtele ruuduulle kuulemiaan asioita (kuten sinä), vaan kokemiaan asioita. Siinä nyt on vähän eroa.
Hmm, tai ehkä sinä olet yksi näistä mieslahnoista? Taisi kolahtaa tämä galluppi oikein täysillä sinne laiskoille munille, vai mitä!
mies on lahna kun se ei tee mitään,ei rupea esileikkeihin,ei tee seksin eteen mitää vaa makaa ja oottaa et nainen tekee hommat,tyyliin et ukko heittäytyy selälleen ja sanoo akalle et ota siitä mitä saat...