suuri penistutkimus
Hei. Tämä on kysely peniksistä. Millainen on miehesi kalu:
1. Pituus
a) pieni (alle 12 cm)
b) pieni keskikoko (12-15)
c) suuri keskikoko (16-18)
d) suuri (yli 18 cm)
2. Paksuus
a) ohut 107-125 mm
b) keskiverto 125-140
c) iso Yli 140
2. Muoto
a) käyrä
b) suora
c) suonikas
d) sileä
e) paksu pää
f) ohut pää
Kommentit (63)
että miehet ja naiset ovat isolla porukalla ryyppäämässä
Vierailija:
Millainen neiti yleensä lähtee kanalauman illanviettoihin mukaan? Haloo!
miehen tarvitse mitään häpeillä sen enempää kuin naistenkaan. Naiset häpeilee lattarintojaan ja toivoo että geelitäytteet ei näy. Sitten peitellään hehtaaritakapuolta vaikka millä virityksillä, paitaa lantiolle jne. Pata kattilaa soimaa..
1. Pituus
b) pieni keskikoko (12-15)
c) suuri keskikoko (16-18)
-> jompi kumpi, en ole mitannut
2. Paksuus
b) keskiverto 125-140
-> jotain 3 sentin luokkaa, veikkaisin
2. Muoto
b) suora
d) sileä
e) paksu pää
-> aika lailla nämä
Toivottavasti keskustelijat eivät oikeasti ole naisia. Jos ovat, niin häpeän heidän puolestaan. Itselläni on 17cm mittainen, käyrä ja yli 4cm paksu mulkku, mutta sen seisominen olisi varmasti aika kyseenalaista, jos huomaisin naisen mittailevan sen mittoja kavereille kerrottavaksi. Mulla ei seksi idiootin kanssa kiinnosta pätkääkään... eikä varmasti onnistuisikaan. Tässä keskustelijaporukassa paljastuisin äkkiä impotentiksi eikä syy tosiaankaan olisi minussa ;-)
Nimim. rakastelen vain rakkaudesta
Naiset puhuvat aika usein ' miehestä' , jolla tarkoitetaan jotain ihmeellistä keskiarvoa ja stereotyyppiä suomalaisesta äijästä. Se kulkee lippalakki päässä ja yrittää näyttää kovalta, kantaa kaljamahaansa ja piereskelee, ei oikeastaan tajua mistään mitään mutta tykkää kun sen pippeliä mittaillaan.
Minä tykkään siitä yhtä paljon kuin naiset rintojen mittaamisesta viivottimella kesken aktin, tai selluliitin määrän arvioimisesta seksin jälkeen.
Kannattaako toisen vähän isommasta nyt olla kateellinen?
Vierailija:
Toivottavasti keskustelijat eivät oikeasti ole naisia. Jos ovat, niin häpeän heidän puolestaan. Itselläni on 17cm mittainen, käyrä ja yli 4cm paksu mulkku, mutta sen seisominen olisi varmasti aika kyseenalaista, jos huomaisin naisen mittailevan sen mittoja kavereille kerrottavaksi. Mulla ei seksi idiootin kanssa kiinnosta pätkääkään... eikä varmasti onnistuisikaan. Tässä keskustelijaporukassa paljastuisin äkkiä impotentiksi eikä syy tosiaankaan olisi minussa ;-)Nimim. rakastelen vain rakkaudesta
Niin minäkin oman mieheni kanssa ja enpä näe tarvetta mittailuun:D
Oletko mitannut kumppanisi
- Älykkyysosamäärän?
- Aivokuoren paksuuden?
- Rintojen rasvakudoksen tiheyden?
- Peräsuolen bakteerikannan?
- Estrogeenitason?
Minä en ole, vaikka nuo kaikki vaikuttavat seksiin. En siksi etten kehtaisi, vaan siksi että SE EI KIINNOSTA! Kaikki eivät koe samoja asioita tärkeinä.
En ole mitannut tyttöystäväni varpaanvälien nöyhtäpitoisuutta, koska pelottaa saada tietää.
EI naisia oikeasti kiinnosta, miltä miehen penis näyttää. Heitä kiinnostaa VAIN SE, MITEN MIES KIIHOTTUU VAIN YHDESTÄ NAISESTA -HÄNESTÄ -NAINEN NAUTTII SIITÄ MIELIKUVASTA ETTÄ JUURI HÄN ON KIIHOTTAVA.
Noinpa uskon itsekin :)
niin silloin saattaisi kiinnostaa mitta. Silloin sillä on merkitystä, koska se on sairaus.
Käytät sujuvasti vitsinä vakavaa syntyperäistä tautia. Melkein toivon että sairastut syöpään. Tulen sitte vitsailemaan kun sulta lähtee tukka päästä.
Niillä pullottaa housuissa! Mielipiteitä?!
Pieni väärinymmärrys..
Tottakai minua kiinnostaa penis! Yksittäisenä seksuaalisena asiana ehkä eniten miehessä.
Ihmettelin sitä, että kuka haluaa mitata sen? Ei vaan ole tullut edes mieleen, että kiinnostaisi tietää onko se 14 vai 17 senttiä.
Kunhan se on mulle hyvä ja toimii :)
sen on 14 senttiä ja ympärys myös 14
En usko että mä oon ainoa " normaali" nainen, rakastan miestäni, rakastan seksiä hänen kanssaan, eikä minua kiinnosta numerot! Mieheni penis on juuri sopivan kokoinen, sopivan pitkä mutta toisaalta myös sopivan lyhyt, sopivan paksu mutta sopivan ohut. Eikä sillä koolla ole oikeasti väliä (toiset luulee näin, tiedän!), pienimunainenkin voi olla hyvä sängyssä kun osaa käyttää vehjettään. ja itse asiassa jopa parempi kuin joku jättimulkku joka ei vaikka välitä naisen nautinnosta.
löytyy 20cm ja paksu. Osaapa tuota vielä käyttääkin. Saisi olla lyhkäsempi, mutta en minä penistä nainutkaan.
Eniten ihmetyttää, miten jollekin tulee mieleen mitata noin tarkasti?
Kai se on niin, että jos on epätavallisen pieni tai iso, niin silloin kiinnostaa. Ja silloinkin ihmettelen, mihin sitä tietoa käyttää.. Ai niin, kertoo kavereille! :D
Jos salaa mittasit, niin sen täytui olla vielä löysänä, uh huh....
Valmistaudut ottamaan mieheltä suihin. Käännät selkäsi ja pääsi miehen näkökentän eteen. Hoidat vehkeen pystyyn ja sitten vain mittaat kädellä. Mittatulos syntyy laittamalla keskisormi peniksen juureen etupuolelta ja sitten katsot mihin asti kättäsi tai rannettasi penis ulottuu. Voit merkata kohdan kynnellä ihoon ja tarkistaa mitan myöhemmin viivottimella.
Vierailija:
Millainen neiti yleensä lähtee kanalauman illanviettoihin mukaan? Haloo!