Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuri penistutkimus

Vierailija
10.09.2006 |

Hei. Tämä on kysely peniksistä. Millainen on miehesi kalu:

1. Pituus

a) pieni (alle 12 cm)

b) pieni keskikoko (12-15)

c) suuri keskikoko (16-18)

d) suuri (yli 18 cm)

2. Paksuus

a) ohut 107-125 mm

b) keskiverto 125-140

c) iso Yli 140

2. Muoto

a) käyrä

b) suora

c) suonikas

d) sileä

e) paksu pää

f) ohut pää

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin olen omalta muijaltani kuullut. Arvaa onko sitten " pienen" miehen kiva olla mukana esim. kanalauman illanvietossa, kun koko ajan kuuluu supinaa ja naurun pyrskähdyksiä. Kyllä siinä on itsetunto koetuksella...

Millainen neiti yleensä lähtee kanalauman illanviettoihin mukaan? Haloo!

Vierailija
42/63 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet ja naiset ovat isolla porukalla ryyppäämässä

Vierailija:

Millainen neiti yleensä lähtee kanalauman illanviettoihin mukaan? Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tarvitse mitään häpeillä sen enempää kuin naistenkaan. Naiset häpeilee lattarintojaan ja toivoo että geelitäytteet ei näy. Sitten peitellään hehtaaritakapuolta vaikka millä virityksillä, paitaa lantiolle jne. Pata kattilaa soimaa..

Vierailija
44/63 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pituus

b) pieni keskikoko (12-15)

c) suuri keskikoko (16-18)

-> jompi kumpi, en ole mitannut

2. Paksuus

b) keskiverto 125-140

-> jotain 3 sentin luokkaa, veikkaisin

2. Muoto

b) suora

d) sileä

e) paksu pää

-> aika lailla nämä

Vierailija
45/63 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keskustelijat eivät oikeasti ole naisia. Jos ovat, niin häpeän heidän puolestaan. Itselläni on 17cm mittainen, käyrä ja yli 4cm paksu mulkku, mutta sen seisominen olisi varmasti aika kyseenalaista, jos huomaisin naisen mittailevan sen mittoja kavereille kerrottavaksi. Mulla ei seksi idiootin kanssa kiinnosta pätkääkään... eikä varmasti onnistuisikaan. Tässä keskustelijaporukassa paljastuisin äkkiä impotentiksi eikä syy tosiaankaan olisi minussa ;-)

Nimim. rakastelen vain rakkaudesta

Vierailija
46/63 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuvat aika usein ' miehestä' , jolla tarkoitetaan jotain ihmeellistä keskiarvoa ja stereotyyppiä suomalaisesta äijästä. Se kulkee lippalakki päässä ja yrittää näyttää kovalta, kantaa kaljamahaansa ja piereskelee, ei oikeastaan tajua mistään mitään mutta tykkää kun sen pippeliä mittaillaan.

Minä tykkään siitä yhtä paljon kuin naiset rintojen mittaamisesta viivottimella kesken aktin, tai selluliitin määrän arvioimisesta seksin jälkeen.

Vierailija
47/63 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako toisen vähän isommasta nyt olla kateellinen?

Vierailija
48/63 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti keskustelijat eivät oikeasti ole naisia. Jos ovat, niin häpeän heidän puolestaan. Itselläni on 17cm mittainen, käyrä ja yli 4cm paksu mulkku, mutta sen seisominen olisi varmasti aika kyseenalaista, jos huomaisin naisen mittailevan sen mittoja kavereille kerrottavaksi. Mulla ei seksi idiootin kanssa kiinnosta pätkääkään... eikä varmasti onnistuisikaan. Tässä keskustelijaporukassa paljastuisin äkkiä impotentiksi eikä syy tosiaankaan olisi minussa ;-)

Nimim. rakastelen vain rakkaudesta

Niin minäkin oman mieheni kanssa ja enpä näe tarvetta mittailuun:D

Vierailija
49/63 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mitannut kumppanisi

- Älykkyysosamäärän?

- Aivokuoren paksuuden?

- Rintojen rasvakudoksen tiheyden?

- Peräsuolen bakteerikannan?

- Estrogeenitason?

Minä en ole, vaikka nuo kaikki vaikuttavat seksiin. En siksi etten kehtaisi, vaan siksi että SE EI KIINNOSTA! Kaikki eivät koe samoja asioita tärkeinä.

Vierailija
50/63 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitannut tyttöystäväni varpaanvälien nöyhtäpitoisuutta, koska pelottaa saada tietää.

Vierailija
51/63 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI naisia oikeasti kiinnosta, miltä miehen penis näyttää. Heitä kiinnostaa VAIN SE, MITEN MIES KIIHOTTUU VAIN YHDESTÄ NAISESTA -HÄNESTÄ -NAINEN NAUTTII SIITÄ MIELIKUVASTA ETTÄ JUURI HÄN ON KIIHOTTAVA.

Noinpa uskon itsekin :)

Vierailija
52/63 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin saattaisi kiinnostaa mitta. Silloin sillä on merkitystä, koska se on sairaus.

Käytät sujuvasti vitsinä vakavaa syntyperäistä tautia. Melkein toivon että sairastut syöpään. Tulen sitte vitsailemaan kun sulta lähtee tukka päästä.

Vierailija
53/63 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä pullottaa housuissa! Mielipiteitä?!

Vierailija
54/63 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni väärinymmärrys..

Tottakai minua kiinnostaa penis! Yksittäisenä seksuaalisena asiana ehkä eniten miehessä.

Ihmettelin sitä, että kuka haluaa mitata sen? Ei vaan ole tullut edes mieleen, että kiinnostaisi tietää onko se 14 vai 17 senttiä.

Kunhan se on mulle hyvä ja toimii :)

Vierailija
55/63 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen on 14 senttiä ja ympärys myös 14

Vierailija
56/63 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mä oon ainoa " normaali" nainen, rakastan miestäni, rakastan seksiä hänen kanssaan, eikä minua kiinnosta numerot! Mieheni penis on juuri sopivan kokoinen, sopivan pitkä mutta toisaalta myös sopivan lyhyt, sopivan paksu mutta sopivan ohut. Eikä sillä koolla ole oikeasti väliä (toiset luulee näin, tiedän!), pienimunainenkin voi olla hyvä sängyssä kun osaa käyttää vehjettään. ja itse asiassa jopa parempi kuin joku jättimulkku joka ei vaikka välitä naisen nautinnosta.

Vierailija
57/63 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy 20cm ja paksu. Osaapa tuota vielä käyttääkin. Saisi olla lyhkäsempi, mutta en minä penistä nainutkaan.

Vierailija
58/63 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää, miten jollekin tulee mieleen mitata noin tarkasti?

Kai se on niin, että jos on epätavallisen pieni tai iso, niin silloin kiinnostaa. Ja silloinkin ihmettelen, mihin sitä tietoa käyttää.. Ai niin, kertoo kavereille! :D

Vierailija
59/63 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salaa mittasit, niin sen täytui olla vielä löysänä, uh huh....

Vierailija
60/63 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudut ottamaan mieheltä suihin. Käännät selkäsi ja pääsi miehen näkökentän eteen. Hoidat vehkeen pystyyn ja sitten vain mittaat kädellä. Mittatulos syntyy laittamalla keskisormi peniksen juureen etupuolelta ja sitten katsot mihin asti kättäsi tai rannettasi penis ulottuu. Voit merkata kohdan kynnellä ihoon ja tarkistaa mitan myöhemmin viivottimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme