Sporttista täällä haikailevat
Miksi täällä naiset tuntuvat olevan niin kiinnostuneita sporttisista miehistä, kun kuitenkaan oikeassa elämässä näin ei kuitenkaan ole? Itselleni se ei ole mikään itseisarvo, vaikka olenkin sporttinen, mutta se todellisuuden ja täällä esiintyvän välinen kulu on niin syvä, että sitä en ymmärrä.
Tottakai haluan itsekin naiseltani mukavaa ja hyvämuotoista vartaloa, mutta sen lisäksi pitäisi olla myös älyllistä kapasiteetia.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:50"]
urpo
[/quote]
Perustelisitkö idioottimaisuutesi?
Naiset ovat niin kaksinaamaisia ja täällä olevat ovat haikailijoita joilla elämänjuna on mennyt jo.
Sporttinen mies =tekee muutakin kun makaa sohvalla ja lipittää kaljaa!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:56"]
Sporttinen mies =tekee muutakin kun makaa sohvalla ja lipittää kaljaa!
[/quote]
Sellainen ei ole sporttinen joka makaa sohvalla ja juo kaljaa eikä te muuta. Itselleni tuo on vierasta enkä toivottavasti sellaiseen opi koskaan.
ap
opettele urpo kirjoittamaan, sporttisesta haikaileva
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:58"]
idiootteja olette itse :)
t. 2
[/quote]
Keskustelutaidon jäädessä tuolle tasolle, ei kannattaisi ottaa osaa, sillä paljastat vain oman älyllisyytesi, anteeksi vain!
ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:01"]
opettele urpo kirjoittamaan, sporttisesta haikaileva
[/quote]
Näppisvirheet ovat eriasia kuin kirjoitustaito, joka taas sinulla tuntuu olevan enemmän ja vähemmän hukassa. Lause aloitetaan isolla kirjaimella ja päätetään pisteellä, oletko kuullut sellaisista oikeinkirjoitussäännöistä?
ap
etkö ap ymmärrä tätäkään, kun ei ala isolla eikä lopu välimerkkiin
mikähän välimerkki tuohon muuten kuuluisi aikuisten oikeesti laittaa
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:07"]
etkö ap ymmärrä tätäkään, kun ei ala isolla eikä lopu välimerkkiin
mikähän välimerkki tuohon muuten kuuluisi aikuisten oikeesti laittaa
[/quote]
Kyse ei ollutkaan siitä, ettenkö ymmärtäisi, vaan siitä, kun itse kehoitit opettelemaan kirjoittamaan ja kuitenkin itse teet alkeellisimmasta alkeellisimman virheen jättämällä isot kirjaimet ja pisteet, säälittävää. Tässä toisessa mainitset "välimerkin", erotatko pilkun ja välimerkin toisistaan, niiden käytössä on eroa. Lisäksi, kun esittää kysymyksen, sen perään laitetaan kysymysmerkki.
Eli, voisin kehoittaa sinua opettelemaan kirjoittamaan.
Tätä juuri tarkoitin aloituksessani, että hyvän vartalon lisäksi pitäisi olla myös älyllistä kapasiteettia. Vaikka olisi miten hyvännäköinen ja sporttinen nainen kyseessä ja kirjoitustaito esimerkiksi on ala-astelaisen tasolla, niin ei se kauheasti nosta pisteitä.
ap
ai niin, kysymysmerkkihän ei ole välimerkki ollenkaan
Ei täällä minun mielestäni ole sporttisia haikailtu?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:30"]
ai niin, kysymysmerkkihän ei ole välimerkki ollenkaan
[/quote]
Ikäsi on ilmeisesti 15-17?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:32"]
Ei täällä minun mielestäni ole sporttisia haikailtu?
[/quote]
Monessa ketjussa kyllä on, vaatimukset ovat miehiä kohtaan paljon kovemmat kuin vastaavasti miehillä naisia kohtaan. Miehet eivät tavallisesti aseta esim. taloudellisia vaateita naisille kun taas naisille se on yksi tärkeimmistä asioista miehessä hyvän ulkoisen habituksen lisäksi.
urpo