Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pelkäämään ihmisiä esim. työpaikkakiusaamisen takia

Vierailija
15.05.2026 |

Olen alkanut pelkäämään ihmisiä esim. työpaikkakiusaamisen takia. Ihmiset on pahatahtoisia ja ilkeitä. Parempi kuin ei ole kenenkään kanssa tekemisissä niin ei joudu ongelmiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tääll

Vierailija
2/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintojen maailma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Ei se ole mikään valinta. Negatiiviset kokemukset aiheuttavat traumoja. Siitä sulla ei taida olla kokemuksia?

Vierailija
4/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Ei se ole mikään valinta. Negatiiviset kokemukset aiheuttavat traumoja. Siitä sulla ei taida olla kokemuksia?

Kyllä on, mutta toisin kuin sinä, minä hain tarpeeksi ajoissa apua, sain sitä enkä jäänyt itsesääliin vaatien muitakin säälimään ja paapomaan itseäni. On tosiaankin oma valintasi. Muita et vaan voi väkisin taivuttaa tahtoosi. 

Vierailija
5/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Nykyisin joo. Ennen traumoja tuli sodassa ja onnettomuuksissa ei siitä että joku sanoi jotain pahasti tai ei tervehtinyt 

Vierailija
6/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Miehenä koen että mulla olisi täysi oikeus osoittaa sormella takapihalle tai parkkipaikalle tappelemaan, että mun kunnia ei tahriintuisi. Paras olisi jos voisin vetästä turpaan välittömästi kun loukkauksia sataa. Tein niin koulussa ja minulle tuli siitä aika pahoja ongelmia jatkon kannalta. Pari kertaa tempaissut niin kovaa että jakaus vaihtaa puolta. Mulle ei nimittäin vittuilla. Olen sanonut tän myös työhaastattelussa, joka on vaikeuttanut töihin pääsyä, koska moni työnantaja on sanonut että he uskoo vanhankantiseen nöyryyttävään työkasvatukseen, jossa uutta harjoittelijaa nöyryytetään ja tapakasvatetaan.

t. Thomas  tulisielu aenglivan

Vierailija
7/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Nykyisin joo. Ennen traumoja tuli sodassa ja onnettomuuksissa ei siitä että joku sanoi jotain pahasti tai ei tervehtinyt 

Muinaisessa Kiinassa Shaolinin temppeli tuhottiin tarinan mukaan, kun shaolilainen munkki ei tervehtinyt vastaan tulijaa. 

Tämä fakta mainitaan myös fiktiivisessä tuotoksessa. Monissa elokuvissa tämä on tärkeä tarina. 

Pikkumaisuuden takia koko temppeli poltettiin maan tasolle, koska tervehtimiseen vastaaminen on niin tärkeä ele ja traditio, että siihen vastaamattomuus nähdään suurena rikkeenä.

Vierailija
8/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Tämäpä. Lumihiutaleiden maailma. Ei lainkaan resilienssiä.

Vierailija
9/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Siis tarkoitat että pikemminkin on sitä resilienssiä ja kehontietoisuutta mihin hermosto joustaa parhaimmillaan. 

Osataan hienosäätää ja varoa ylikuumenemista. Se on kaikkien etu ettei yksilö kärähdä ja sitä kautta sitten satu teroa leukaan.

Vierailija
10/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintojen maailma. 

Siis tarkoitat että pikemminkin on sitä resilienssiä ja kehontietoisuutta mihin hermosto joustaa parhaimmillaan. 

Osataan hienosäätää ja varoa ylikuumenemista. Se on kaikkien etu ettei yksilö kärähdä ja sitä kautta sitten satu teroa leukaan.

Jokainen on käytännössä lumihiutale geneettisesti lääketieteellisesti todistettun. Näin se biologia sanelee asiat. Yksikään ei ole samalainen.Tämä on ihan totta! Hieno huomio.

Vierailija
11/11 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Niin se lapsikin oppii olemaan koskematta kuumaan keittolevyyn, kun kerran polttaa kätensä. Ja onhan ihmiselle vaarallisin peto toinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän