Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokapäiväinen ruoka aiheuttaa jokapäiväisen tappelun

Vierailija
25.09.2022 |

Meidän perheessä kaikki vihaavat ruuan laittoa ja sen suunnittelemista. Ruoka-aikaa venytetään mahdollisimman pitkälle jotta kaikilla, paitsi miehellä on jo hirveä nälkä, mies ei jaksa panostaa ajatteluun ja keskusteluun mitenkään, koska "ei hänellä vielä ole nälkä". Ja mulla menee hermot kun joudun asiaa yksin miettimään. Kaikki on kiukkuisia ja vituttaa. Kukaan ei keksi mitään ruokaa jota haluaisi syödä/kokata/noutaa. Jos voitan joskus lotosta, ensimmäiseksi hankin oman kokin joka keksii ja toteuttaa kaikki päivän syömiset.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen

Vierailija
2/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kokkikaan ratkaisu olisi jos kukaan ei osaa kertoa mistä ruuasta tykkää . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä yksinkertaisetkin asiat vaikeaksi jos haluaa.

Vierailija
4/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se kokkikaan ratkaisu olisi jos kukaan ei osaa kertoa mistä ruuasta tykkää . 

Eiköhän se maistu kun tulee valmiina nenän eteen.

Vierailija
5/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaa kanaa tai lihaa, sitten joku lisuke esim. peruna. Muutama vihannes. Jälkiruoka. Jos haluaa vaihtelua, keksii jotain muuta. Yhtenä päivänä jotain kevyempää. Miehet tekevät yleensä makaronilaatikkoa tai ruskean kastikkeen jauhoista.

Vierailija
6/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään tee mieli niin sitten ei tarvi kenenkään laittaakaan.  Kovaa nälkää varten vuorokokkaukset. 

Vierailija
7/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lapsille, että ottavat lihan esille ja perunat kiehumaan aikaan X. Siitä puoli tuntia niin teet nopean kastikkeen. Kastikkeen hautuessa on hyvin aikaa vauvapalstailla.

Vierailija
8/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aikuisen elämä vaativaa.

Vierailija
9/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mitään tee mieli niin sitten ei tarvi kenenkään laittaakaan.  Kovaa nälkää varten vuorokokkaukset. 

Lapset huutaa kuorossa haluavansa "oikeeta ruokaa".

Vierailija
10/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otatte vaikka marttojen viikottaisen ruokalistan käyttöön ja teette sen mukaan, jos ette pysty itse suunnittelemaan viikon ruokalistaa valmiiksi. Sittenhän on myös kaiken maailman ruokakasseja, joiden mukana tulee reseptit ja tarvittavat ruoka-aineet. Se on tietty vähän kalliimpi vaihtoehto, mutta huomattavasti halvempi kuin oma kokki.

Vierailija
11/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää eineksiä.

Vierailija
12/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista.

Vierailija
13/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otatte vaikka marttojen viikottaisen ruokalistan käyttöön ja teette sen mukaan, jos ette pysty itse suunnittelemaan viikon ruokalistaa valmiiksi. Sittenhän on myös kaiken maailman ruokakasseja, joiden mukana tulee reseptit ja tarvittavat ruoka-aineet. Se on tietty vähän kalliimpi vaihtoehto, mutta huomattavasti halvempi kuin oma kokki.

"Joo kato onks siellä paprikaa, mä en syö", "Oliko tää joku kasvisruoka???", "Ei tee nyt mieli mitään missä on tomaattikastiketta", "Aika eksoottinen, en ala kokkaamaan tollasta"....

Vierailija
14/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joka päivä uuniin vaan makkaraa ja ranskalaisia ja katso koska alkaa kokkaamaan itse eväänsä.

Vierailija
15/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että leipää on kaapissa tai voit tilata pitsan.

Vierailija
16/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo kato onks siellä paprikaa, mä en syö", "Oliko tää joku kasvisruoka???", "Ei tee nyt mieli mitään missä on tomaattikastiketta", "Aika eksoottinen, en ala kokkaamaan tollasta"....

Jos jollekkin ei kokattu ruoka kelpaa niin kokkee seuraavana päivänä.

Vierailija
17/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita joka päivä uuniin vaan makkaraa ja ranskalaisia ja katso koska alkaa kokkaamaan itse eväänsä.

Mä en tahdo näitä... Mutta en myöskään viitsi kokata pelkästään itseäni varten ruokaa, mitä kukaan muu ei syö.

Vierailija
18/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt noin vaikeeta ole.

Vierailija
19/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noin vaikeeta ole.

On se. Vitunmoinen tuska ja ärsytys joka ikinen päivä. 

Vierailija
20/83 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tahdo näitä... Mutta en myöskään viitsi kokata pelkästään itseäni varten ruokaa, mitä kukaan muu ei syö.

Älä kokkaa. Anna jokaisen hoitaa oma sapuskansa.