Klarna
Kokemuksia Klarnasta, onko positiivisiä vai negatiivisiä? Suositteletko?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:04"]
Miksi täällä on niin usein näitä Klarna-aloituksia?
[/quote]
No ehkä siksi, että sä saat kysyä sitä
Eikö kukaan ole käyttänyt tuota Klarna Laskua? Saati Klarna Tiliä?
Olen käyttänyt. Miten se eroisi muista vastaavista. Lasku kun tulee, maksan ja that's it. Mikä on vaikeaa?
Klarna laskulle tilasin just Jimmssistä tietokoneeseen osia ja ei ongelmaa. 4.90e tuli kuluja kun otti laskulle ja eräpäivä 2 viikon päästä toimituksesta. Eli ihan ok kokemus.
Laskulla olen useasti ostanut, ei ongelmia. Tiliä en ole koskaan käyttänyt, siitä olen kuullut vain huonoa.
Ihan hyviä kokemuksia. Niillä on monesti kampanjoita joissa saa 2-3 korotonta maksuaikaa.
Vain laskua käyttänyt. Ei mitään moitittavaa.
Pari kertaa ovat jättäneet laskun lähettämättä ja olen saanut myöhästymiskuluja. Kannattaa pyytää lasku sähköpostiin etteivät voi huijaa et on muka lähetetty
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:06"]Ihan hyviä kokemuksia. Niillä on monesti kampanjoita joissa saa 2-3 korotonta maksuaikaa.
[/quote]
2-3 kuukautta piti sanomani.
Miksi täällä on niin usein näitä Klarna-aloituksia?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:09"]Pari kertaa ovat jättäneet laskun lähettämättä ja olen saanut myöhästymiskuluja. Kannattaa pyytää lasku sähköpostiin etteivät voi huijaa et on muka lähetetty
[/quote]
Mulle tuli tekstari, että lähetimme laskun antamaasi s.postiosoitteeseen, laskua ei sinne koskaan tullut. Mutta heillä oli jokin "omat tiedot"-kohta nettisivuillaan, josta näin ne laskutiedot ja niillä tiedoilla sit maksoin.
Ei ihan 100%:sesti vakuuttanut ainakaan mua tuo Klarna.
^^^^