Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tota miestä..

Vierailija
28.01.2015 |

Olen aivan kypsä mieheeni. Meillä on vauva tulossa kuukauden päästä ja talonrakennus kesken. Mies on ihan sekopää. Se vahtii kun haukka toisten tekemisiä, esim rakennusmiesten siellä meidän talolla. Mikään ei kelpaa, kaikki tekee väärin. Kotona vahtii myös toisten tekemisiä pakkomielteisesti. Silti miestä ei kiinnosta, jos pyydän vaikka viemään likaiset sukat pyykkikoriin. Tossa ne on lattialle, kunnes minä siivoan. 

Mies lähti työmatkalle halaamatta mua. Se on kireä ja kiukkuinen koko ajan. Seksiä se ei myöskään enää jaksa juuri harrastaa. 

Mä tykkäisin, että elämä olisi kivaa. Olisi paljon läheisyyttä, halailua ja pussailua. Halusisin tuntea itseni taas halutuksi.

En tiedä, mitä teen. Itkettää, surettaa. En jaksaisi edes puhua miehen kanssa. Usein kun puhunun mieltäni vaivaavista asioista, mies suuttuu. Onko muilla tämmöistä? Miten jaksatte? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jokun äitihahmo joka tekee rakkaansa puolesta kaiken. Jaksamisia

Vierailija
2/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin niin tykkäisin, että olisi vaan kivaa. Mutta pahasti näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea. :)

Vierailija
4/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Ja ikä oli?!

Vierailija
5/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet edes ajautunut tälläisen miehen kanssa suhteeseen saatika tekemään lapsen? Eiksi mies nyt yht äkkiä idiootiksi ole muuttunut? Vai kauanko tätä on jatkunut? Onko hän joskus ollut ns normaali?

Vierailija
6/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla monta stressitekijää yhtä aikaa päällä. Vauvan syntyminen ja yövalvominen ei ainakaan sun oloa helpota. Ei auta muu kuin yhdessä puhua tilanteesta! Jaksamista.

Vierailija
7/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan miehiä.

On niin tylsä äijä.

Vierailija
8/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on aina jompi kumpi siellä rakennuksilla ja todellakin puututaan epäkohtiin! Ne rakentaa meidän kotia, heille se on vain työtä ja se näkyy, jos kontrolli pettää.

Ja sinussahan ei tietysti ole mitään vikaa?! Olet koko ajan vaan kiva! Halipusu!<3

Vierailija
9/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tylsyys on mielentila Sinun päässä. Eli kun korjaat oman pääsi niin mies ei ole enää tylsä.

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:00"]

Vaihdetaan miehiä.

On niin tylsä äijä.

[/quote]

Vierailija
10/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:53"]

Olen aivan kypsä mieheeni. Meillä on vauva tulossa kuukauden päästä ja talonrakennus kesken. Mies on ihan sekopää. Se vahtii kun haukka toisten tekemisiä, esim rakennusmiesten siellä meidän talolla. Mikään ei kelpaa, kaikki tekee väärin. Kotona vahtii myös toisten tekemisiä pakkomielteisesti. Silti miestä ei kiinnosta, jos pyydän vaikka viemään likaiset sukat pyykkikoriin. Tossa ne on lattialle, kunnes minä siivoan. 

Mies lähti työmatkalle halaamatta mua. Se on kireä ja kiukkuinen koko ajan. Seksiä se ei myöskään enää jaksa juuri harrastaa. 

Mä tykkäisin, että elämä olisi kivaa. Olisi paljon läheisyyttä, halailua ja pussailua. Halusisin tuntea itseni taas halutuksi.

En tiedä, mitä teen. Itkettää, surettaa. En jaksaisi edes puhua miehen kanssa. Usein kun puhunun mieltäni vaivaavista asioista, mies suuttuu. Onko muilla tämmöistä? Miten jaksatte? 

[/quote]

Miksi jauhat jostain vitun sukista vaikka miehes painii paljon isompien ongelmien kanssa ja tuo rahaa taloon. Etkö vittu voi hoitaa pikkuasioita itse? Vaimon tulisi helpottaa toisen taakkaa eikä narista jostain helvetin pikkuasioista.  

Vierailija
11/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy töissä ja rakentaa perheelle kotia! JA mitä tekee emäntä. On hermoraunio kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkin kun mies ei leiki hänen kanssa kotia.  Ja mitä tulee noihin helkkarin sukkiin niin se siivoo jota ne ärsyttää. Et kai sinä kädetön ole vaikka raskaana oletkin. Mun puolesta ne saisi olla siinä vaikka vuoden!

Vierailija
12/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:11"]Muista että tylsyys on mielentila Sinun päässä. Eli kun korjaat oman pääsi niin mies ei ole enää tylsä.

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:00"]

Vaihdetaan miehiä.

On niin tylsä äijä.

[/quote]
[/quote]Oho. Näinhän ä korjaantuvat kaikki ihmissuhdeongelmat.

Vierailija
14/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:11"]Muista että tylsyys on mielentila Sinun päässä. Eli kun korjaat oman pääsi niin mies ei ole enää tylsä. [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 13:00"] Vaihdetaan miehiä.   On niin tylsä äijä. [/quote] [/quote]Oho. Näinhän ä korjaantuvat kaikki ihmissuhdeongelmat.

[/quote]

Ei toki kaikki mutta juuri tämän tyyppiset voikun on tylsä, ei huvita, toi on niin tollanen.. Suurin osa näistä on omia käsittelemättömiä ongelmia. Ja ratkaisut on omissa käsissä riippumatta toisesta. Tämän kun ymmärtää elämässään niin aukeaa aivan toisenlainen maailma johon juuri Sinä voit vaikuttaa.

Toki en tarkoita tässä suhteita joissa on fyysistä tai henkistä pahoinpitelyä. Tai jotain todettuja mielenterveysongelmia.