Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori komea mies haluaisi rikkaan naisen.

Vierailija
06.02.2015 |

Onko ketään sinkkua mamia paikalla? Olen nuori (22v) ja viriili mies. Lupaan tyydyttää naisen kuin naisen tarpeet. Minulla on kokemusta miesstripparina olemisesta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas, mutta mulle et kelpaa. Olet hutsu, kun täällä ilmoittelet itsestäsi. Hyi hyi, mikä tyrkky!

Vierailija
2/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:36"]

Olen rikas, mutta mulle et kelpaa. Olet hutsu, kun täällä ilmoittelet itsestäsi. Hyi hyi, mikä tyrkky!

[/quote]
Kuinka rikas olet? Lupaan palvoa sinua ja tehdä mitä haluat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat elää rikkaan naisen toyboyna?

Vierailija
4/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas eli rahaa on niin, että sillä mukavastikin elelee. Vaikkapa löhöämässä jossain.

Silti: Kun en halua sulta mitään, eikö se tullut selväksi. Pidän rikkauteni itse ja sun pikkupippelisi hinkutusta en tarvi mihinkään.

Vierailija
5/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:44"]

Miksi haluat elää rikkaan naisen toyboyna?

[/quote]
Koska olen köyhä. Ap

Vierailija
6/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:48"]

Olen rikas eli rahaa on niin, että sillä mukavastikin elelee. Vaikkapa löhöämässä jossain.

Silti: Kun en halua sulta mitään, eikö se tullut selväksi. Pidän rikkauteni itse ja sun pikkupippelisi hinkutusta en tarvi mihinkään.

[/quote]
Eli et olekaan rikas. Voisin kyllä tarjota ilmaiseksikin muutaman kerran. Ehkä saisin sinut raskaaksi ja voitaisiin muuttaa yhteen. Lupaan että olen komea ja lapsestamme tulee kaunis! Penikseni on 17cm.

Vierailija
7/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mutten ole rikas ;D N33

Vierailija
8/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:55"]

Täällä yksi mutten ole rikas ;D N33

[/quote]
Ainahan voimme neuvotella. Ap

Vierailija
9/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, rikas nyt satun olemaan.

Luuletko tosiaan, että haluan lapsen kanssasi? "Parasta" vielä: mahdollisen isän geenit viittaavat kirjoituksen perusteella mielenterveysongelmaan, seksiriippuvuuteen ,laiskuuteen, narsismiin jne.

Paljon saisit kyllä suostutella, ennen kuin alkaisin tuommoisen kanssa edes treffejä sopimaan.

Vierailija
10/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on strippauskokemusta? Onko sinulla jokin spesiaalinumero strippauksessa?

Vierailija
11/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:06"]

No, rikas nyt satun olemaan.

Luuletko tosiaan, että haluan lapsen kanssasi? "Parasta" vielä: mahdollisen isän geenit viittaavat kirjoituksen perusteella mielenterveysongelmaan, seksiriippuvuuteen ,laiskuuteen, narsismiin jne.

Paljon saisit kyllä suostutella, ennen kuin alkaisin tuommoisen kanssa edes treffejä sopimaan.

[/quote]
Noh jos näkisit minut livenä olisit tietenkin heti eri mieltä. Myönnä nyt kuitenkin, että haluaisit kumppanin, jota voisit esitellä tuttavillesi. Eihän sinulla varmasti enää kauaa ole aikaa perustaa täydellistä perhettä. Jos valitsisit minut, olisit viimein saavuttanut kaiken mahdollisen elämässä, ja komea mies, jota kukaan tuntevistasi naisista tai miehistä ei pystyisi saamaan, olisi kirsikka täydellisen täydekakun päällä.

Vierailija
12/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:06"]

Paljonko sinulla on strippauskokemusta? Onko sinulla jokin spesiaalinumero strippauksessa?

[/quote]
Kaksi vuotta ja risat. Ap

Vierailija
13/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap olet opiskellut? Millaisilla arvosanoilla? Entä millainen on työhistoriasi?

Vierailija
14/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:20"]

Mitä ap olet opiskellut? Millaisilla arvosanoilla? Entä millainen on työhistoriasi?

[/quote]
KTK markkinointi. En tiedä, jaksanko opiskella maisteriksi. Olen töissä eräässä kotimaisessa firmassa.

Opintojen ohella tein kaikenlaista. Olin stripparina kakkosvuoden alusta melkein valmistumiseeni asti. Ap

Vierailija
15/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. En ymmärrä, miksi vielä vastaan, mutta nyt viimeisen kerran. En tarvi kumppania ja jos tarvin, niin en ainakaan kehtaisi esitellä suvulleni itseäni puolta nuorempaa "miestä" eli pojua.

Minulla on tytär. Sinun ikäisesi. Tuliko nyt selväksi, miksi viimeinkin haluan tämän vatkuttamisen lopettaa. Meistä ei tule mitään!!!

Ps. Luulen, että olet hintelä eli muka kondiksessa. Joku hipsterityyppi. Kuka muu tyyppi myisi itseään täällä rikkaille naisille. Lätsä päässä, jotkut liivit ja kirpparihousut, jotka paikattu tai sitten reiät...

Vierailija
16/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:30"]

Jaaha. En ymmärrä, miksi vielä vastaan, mutta nyt viimeisen kerran. En tarvi kumppania ja jos tarvin, niin en ainakaan kehtaisi esitellä suvulleni itseäni puolta nuorempaa "miestä" eli pojua.

Minulla on tytär. Sinun ikäisesi. Tuliko nyt selväksi, miksi viimeinkin haluan tämän vatkuttamisen lopettaa. Meistä ei tule mitään!!!

Ps. Luulen, että olet hintelä eli muka kondiksessa. Joku hipsterityyppi. Kuka muu tyyppi myisi itseään täällä rikkaille naisille. Lätsä päässä, jotkut liivit ja kirpparihousut, jotka paikattu tai sitten reiät...

[/quote]
Vastaat, koska tykkäät jo minusta. Et voi vastustaa luonnollista karismaani. Nytkin pyörittelet silmiä päässäsi. Mutta siis asiaan: Olen 190cm ja painan 81kg. Olen oikeasti hyvässä salikunnossa. Hiukseni ovat tummanruskeat, samoin ovat silmäni. Kerro nyt minulle itsestäsi: Mikä on koulutustaustasi, mitä teet töiksesi ja miltä näytät ulkonäön kannalta? Ap

Vierailija
17/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin tiukkapipoinen, että veikkaan sinun olevan lääkäri. Ap

Vierailija
18/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTK ja strippari. Ok. Markkinointiosaamisessa taitaa olla hieman kohennettavaa.

Vierailija
19/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:40"]

KTK ja strippari. Ok. Markkinointiosaamisessa taitaa olla hieman kohennettavaa.

[/quote]
Siis ex-strippari. Sehän lukee tuossa muutamaan otteeseen.

Vierailija
20/32 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parikymppinen käyttäisi itsestään ilmaisua "viriili"? Eläkeikäiset ne yleensä kertoo olevansa viriilejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä