Nuori komea mies haluaisi rikkaan naisen.
Onko ketään sinkkua mamia paikalla? Olen nuori (22v) ja viriili mies. Lupaan tyydyttää naisen kuin naisen tarpeet. Minulla on kokemusta miesstripparina olemisesta.
Kommentit (32)
Oiiii nappisimmu oikein~! (*///*)b
(Mun lemppari nääs!)
En oo rikas mutta mites ois, let's fool around? :'D Siis jos ees synkkaa. :P Ei tarvi stripata! XD
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:46"]
Miksi parikymppinen käyttäisi itsestään ilmaisua "viriili"? Eläkeikäiset ne yleensä kertoo olevansa viriilejä.
[/quote]
Et uskoisi, miten huonokuntoisia nuoret ovat nykyään. Itse en väsy, voin ottaa monta kierrosta. Ap
Menkää yhteen sinä rikas nainen ja ap.tää alkuhan olis ainakin kun huonosta romanttisesta komediasta.minä en ap:lle kelpaisi kun en ole rikas mutta onnekksi olen edes nätti.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:47"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:38"]
Olet niin tiukkapipoinen, että veikkaan sinun olevan lääkäri. Ap
[/quote] Tuo sen tekstihän oli täynnä kirjoitusvirheitä, ei se akka mikään lääkäri ole ;D [/quote]
meinasin sanoa että eikö lääkärit just ole huonoja kirjoittajia mutta se tais olla että niillä on vaan kaikilla hirveän huono käsiala.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:49"]
Menkää yhteen sinä rikas nainen ja ap.tää alkuhan olis ainakin kun huonosta romanttisesta komediasta.minä en ap:lle kelpaisi kun en ole rikas mutta onnekksi olen edes nätti.
[/quote]
Sattuneesta syystä rikas nainen ei ole enää vastannut. En usko, että hänelle tulee enää näin hyvää tarjousta vastaan. Rikkaaksi naiseksi hän teki hätiköidyn päätöksen.
Vai luulet niin. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ammattini on semmoinen, että pyörittelisit silmiäsi, jos kuulisit. Vaikka mitä sillä väliä, koska rahaa minulla on. Teenkin työtä vain ilokseni. Lopetan, jos sattuu siltä tuntumaan.
Kerron nyt vielä sen, että olen hyvin säilynyt ja rintava.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:57"]
Vai luulet niin. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ammattini on semmoinen, että pyörittelisit silmiäsi, jos kuulisit. Vaikka mitä sillä väliä, koska rahaa minulla on. Teenkin työtä vain ilokseni. Lopetan, jos sattuu siltä tuntumaan.
Kerron nyt vielä sen, että olen hyvin säilynyt ja rintava.
[/quote]
Ah, eli olet siis nousukas. No, ei se mitään, tykkään sinusta silti. Minkä väriset ovat silmäsi ja hiuksesi? Kuinka rintavasta varustuksesta on kyse? Fantasioin sinusta juuri nyt, olet kaunein nainen koko maailmassa. Minulla on jo ideoita, miten saan sinut kastumaan kuin vesiputous ja laukeamaan monta kertaa erittäin intensiivisesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:48"]
Oiiii nappisimmu oikein~! (*///*)b
(Mun lemppari nääs!)
En oo rikas mutta mites ois, let's fool around? :'D Siis jos ees synkkaa. :P Ei tarvi stripata! XD
[/quote]
Käytät liian symboli-orientoitunutta kieltä, joten ei. Ap
Miksi et huoli kauniita mutta köyhiä naisia :(
Mitä teet sitten kun alat rupsahtaa? Onko plan B:tä, tai kun nainen kuolee sairauteen tai vanhuuteen ja olet vielä suhteellisen nuori? KTK-hommatko loppujen lopuksi elättää? Ehkä ne ovat vähemmän riskitön itsensä elättämisen tapa kuin jonkun AV-mamman oikukkaan vallan alla eläminen?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:48"]Oiiii nappisimmu oikein~! (*///*)b
(Mun lemppari nääs!)
[/quote]
Käytät liian symboli-orientoitunutta kieltä, joten ei. Ap
[/quote]
Voi perse, butter arse. :'<
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:38"]
Olet niin tiukkapipoinen, että veikkaan sinun olevan lääkäri. Ap
[/quote]
Tuo sen tekstihän oli täynnä kirjoitusvirheitä, ei se akka mikään lääkäri ole ;D